حافظ مسلمی 889 روز پیش
بازدید 70 بدون دیدگاه

کنفرانس مورینیو پیش از جدال با گلیمت

مورینیو پس از ورود به نروژ برفی مقابل بودو گلیمت،اذعان کرد که تیمش بدون شک سخت ترین مرحله مرحله گروهی را پشت سر می گذارد.

“فردا یک بازی سخت است!زمین مصنوعی ، آب و هوای دشوار ، یک پرواز چهار ساعته و سپس چهار بار دیگر پس از بازی این بازی!و همچنین بازی روز یکشنبه که باید در مورد آن فکر کرد و سپس یک بازی دیگر مقابل کالیاری دو روز بعد … این سخت است. ما بازیکنان زیادی نداریم.بنابراین ما مجبور به کمی تغییر می شویم ، بله. ”

آیا تفاوت قابل توجهی بین بازی در زمین مصنوعی یا چمن وجود دارد؟

“تفاوت بزرگی وجود دارد. بدیهی است که ما به ضرورت آب و هوا احترام می گذاریم و این شرایط را سخت می کند. بدیهی است که در کشورهای شمال اروپا طبیعی است ، من در مورد آن انتقادی ندارم. با این حال ، می توانم بگویم که ما واقعاً نمی توانیم بازیکنانی را که سابقه مصدومیت خاصی دارند – مانند نیکولو زانیولو یا ریک کارسدورپ – در زمینی مصنوعی در چنین شرایطی به خطر بیندازیم.”

“اما من می خواهم روشن کنم که شخصاً بسیار خوشحالم که اینجا هستم. من در این سالها در بسیاری از بازیهای اروپایی مدیریت کرده ام اما هرگز به نروژ نرفته ام و مطمئناً در جایی مانند بودو که مردم به من می گویند بسیار زیبا است. در اینجا افرادی هستند که فوتبال را دوست دارند که شاید با امید به دیدن یک بازی عالی ، شرایط به آنها کمک نکند ، اما احساسات یک بازی یوفا را تجربه خواهند کرد.

بازی فردا را چگونه می بینید؟ آیا تعدادی از بازیکنان  بودو توجه شما را جلب کرده اند؟

“من دوست ندارم از هیچ نامی نام ببرم – زیرا اگر یکی را انتخاب کنم ، یک منبع انگیزه برای آنها خواهد بود. اما ما تیم را تجزیه و تحلیل کردیم ، آنها چهار دلیل دارند و من فکر می کنم آنها سخت ترین تیم در گروه هستند. آنها یک تیم منظم هستند که می دانند چگونه بازی کنند و رویکرد مشخصی دارند. و به ویژه بازی در اینجا ، بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود. ”

بازتاب شما در مورد بازی با یوونتوس چند روز بعد چیست؟ یا قبلاً آن را پشت سر گذاشته اید؟

“بعد از بازی ، عملکرد تیمم را تحلیل کردم و تصمیم گرفتم عملکرد داور را تحلیل نکنم. و من واقعا از این بابت خوشحالم زیرا برای صحبت مجدد در مورد آن ، چند روز بعد از بازی ، چه با شما و چه با بازیکنانم ، فقط همان چیزی را می گویم که بعد از بازی ماندم. بنابراین از این نظر این یک بازی نیست که باید فراموش شود بلکه باید آن را به خاطر بسپاریم: برای نحوه بازی ما ، برای نگرشی که من می خواهم از تیمم داشته باشم حتی زمانی که ما در مقابل تیمی با پتانسیل بیشتر از تیم خود قرار می گیریم. بنابراین من فقط همان چیزها را می گویم.

“تا آنجا که داوری ادامه می یابد ، من به اندازه کافی خوشحالم که چیزی در این باره نگفته ام و ترجیح می دهم این راه را ادامه دهم ، زیرا در آن لحظه آنجا تمرکز روی” گل یا پنالتی ، پنالتی یا گل بود؟ “و در عوض وقتی به بازی کلی نگاه می کنید ، چیزهای زیادی برای تحلیل و صحبت در مورد آن وجود دارد ، از ابتدا تا انتها. بنابراین ترجیح می دهم با تمرکز بر عملکرد بازیکنانم همانطور که بودم ادامه دهم. ”

آیا شانسی وجود دارد که بتوانید هر 10 بازیکن خارج از زمین را برای این بازی تغییر دهید؟

شش امتیازی که بعد از دو بازی داریم به ما اجازه می دهد با آرامش خاصی به بازی نزدیک شویم. اما من می‌خواهم بدون در نظر گرفتن موقعیت مثبت خود در گروه بازی کنیم. باید بازی را انجام دهیم، می‌خواهیم بازی را ببریم.

من 11 تغییر ایجاد نمی کنم، اما برخی از آنها را انجام خواهم داد. و همچنین پنج تعویض در اختیار داریم که در سری آ به چند مدیر اجازه می دهد تا مسابقات را تغییر دهند. در سری آ من این امتیاز را ندارم ، اما در لیگ کنفرانس شاید چنین باشم زیرا بازیکنانی خواهم داشت که قادر به تغییر رقابت هستند.

“ما سعی کرده ایم با این چالش آماده شویم. ما بودو را مانند هر تیم دیگری آنالیز کرده ایم و آنها بهتر از زسکا و زوریا هستند. به همین دلیل فکر می کنم بازی سختی برای ما خواهد بود. ”

آیا می توانید به ما بگویید نیکولو زانیولو چگونه است آیا او برای بازی با ناپولی برمی گردد؟

بله ، او می تواند برای بازی ناپولی برگردد. او سابقه پزشکی دارد که ما باید آن را به خاطر بسپاریم، او پسری است که قبلاً رنج های زیادی کشیده است و این اولین فصل او پس از رنج های فراوان است. به همین دلیل ما باید مواقعی را که او دچار شک یا ترس می شود ، بپذیریم. و وقتی اوضاع به این شکل است ، بهتر است او استراحت کند و در خانه بماند. فکر نمی‌کنم برای کسی که از چندین آسیب رباط صلیبی رنج می‌برد، بازی در چنین شرایطی خوب باشد. این در مورد ریک کارسدورپ صادق است ، که سابقه پزشکی سختی نیز دارد و باید کمی تحت حفاظت قرار گیرد. اما فکر نمی کنم مشکلی برای بازی ناپولی ایجاد شود. ”

آیا نگران وضعیت آب و هوای فردا هستید؟

“فوتبال فوتبال است و فوتبال نیز یک ورزش زمستانی است. اساساً این ورزش برای همه افرادی است که عاشق بازی هستند. من فکر می کنم همه کسانی که فردا از خانه راحت می شوند و برای تماشای بازی می آیند ، این کار را انجام می دهند زیرا عاشق فوتبال هستند.

“این برای ما کمی سخت تر از بازیکنان بودو خواهد بود – این واضح است – اما این فوتبال است. فقط امیدوارم کسی آسیب نبیند و بعد از آن همه ما از بازی فردا لذت ببریم حتی اگر در چنین شرایطی بازی کنیم.”

فردا از نظر تاکتیکی از بودو/گلیمت چه انتظاری دارید؟

“آنها همیشه با همان ترکیب تاکتیکی بازی می کنند – آنها راهی دارند که می خواهند دفاع کنند، پرس کنند، بازی کنند و ضد حمله کنند. من به همه چیزهایی که در مورد آنها می توان نگاه کرد نگاه کردم: بازی های آنها در لیگ داخلی و بازی هایی که در این فصل در اروپا بازی کرده اند. ما همه چیز را که می توانیم تماشا کرده ایم ، سعی کرده ایم بازیکنان آنها را بهتر بشناسیم و ترجیحات مربوط به نحوه بازی آنها را بشناسیم. آنها واقعاً طرف متعادلی به نظر می رسند و من انتظار ندارم که فردا اوضاع را به طور اساسی تغییر دهند. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *