حافظ مسلمی 916 روز پیش
بازدید 67 بدون دیدگاه

مصاحبه مورینیو بعد از برد اودینزه

مورینو: ما به مشکل خوردیم اما شایسته برنده شدن بودیم
ژوزه مورینیو از دفاع تیمش راضی بود ، چون آنها عصر پنجشنبه به پیروزی مقابل اودینزه دست یافته اند .
گل تامی آبراهام تفاوت ها را در ورزشگاه المپیکو ساخت ، زیرا جیالوروسی با وجود کارت قرمز دیرهنگام لورنزو پلگرینی ، هر سه امتیاز را گرفتند.

صحبت های مربی در مورد مسابقه …

آیا از بازی تیم راضی بودید ؟
پس از شکست ، این بازی از نظر ذهنی برای ما کمی دشوار بود. با این حال ۳۵ دقیقه اول بهترین بازی فصل ما بود. ما بازی را کاملاً در مقابل یک تیم دفاعی منظم کنترل کردیم. اما ما توانستیم بازی خود را انجام دهیم ، موقعیت ایجاد کردیم و گلزنی کردیم در حالی که کنترل بازی در دستمان بود و و توانستیم ضد حملات حریف را کنترل کنیم.

در نیمه دوم تیم حریف که عقب بود واکنش نشان داد: ما کنترل مسابقات را کمی از دست دادیم اما به عنوان یک تیم متمرکز ماندیم ، هم در لحظات سخت مسابقه و هم زمانی که به ده نفره شدیم . و ما واقعن با هیچ مشکل روبرو نشدیم ، تیم خوب کار کرد.

وی گفت: ما می دانستیم چه زمانی فضاها را ببندیم ، می دانستیم چه زمانی باید توپ را دور کنیم . بازی بسیار سختی بود اما ما مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

اخراج پلگرینی…

من با سیستم حقوقی فوتبال ایتالیا آشنا نیستم ، اما می خواهم در مورد آن بیشتر بدانم. زیرا اگر راهی وجود دارد ، ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا او در دربی بازی کند. می خواهم ببینم آیا حتی یک نفر هم تایید میکند دومین کارت زرد او درست بود ؟ به همین دلیل من نمی دانم که آیا او می تواند یکشنبه بازی کند یا خیر.

شما همیشه می گویید سه یا چهار تیم بهتر از تیم شما در لیگ وجود دارد. رمی ها برای رسیدن به آن سطح چه چیزی کم دارند؟

زمان. اما به چیز هایی بیشتر از آن نیز نیاز داریم ، اگرچه من در این مورد با شما صحبت نمی کنم. اما زمان قطعاً بخشی از آن است. در حال حاضر من بر بهبود تیم تمرکز کرده ام. از نظر سازماندهی . ما به زمان نیاز داریم ، و بعد از آن به چیز های بیشتر از این. اما این با گذشت زمان به دست می اید

برای چیزی که نیاز دارید ، آیا باید با مالک در مورد اضافه کردن به تیم صحبت کنید؟

من قصد ندارم حرف شما را قطع کنم ، اما مالکین نیز به زمان نیاز دارند. فقط مالکان دیوانه بدون گذر زمان اقداماتی را انجام می دهند مالکانی که به آینده باشگاه اهمیت نمی دهند. و ما نمونه های زیادی از مالکان مشابه در اروپا داریم.

هواداران باید از تیم دور نشوند ، آن ها باید همچنان از تیم حمایت کنند. مثل امروز.

این چیزی بود که من واقعاً از آن قدردانی می کنم ، زیرا بعد از سفر از تریگوریا به المپیکو قبل از بازی ، من توانستم به بازیکنانم بگویم که هواداران هنوز هم با ما هستند ، حتی پس از شکست. این برای من معنی زیادی دارد. پنج بازی ، ۱۲ امتیاز: این واقعا برای ما خوب است. ما باید به راه خود ادامه دهیم ، در عین حال آرامش خود را نیز حفظ کنیم. باید به ضعف های خودمان آگاهی داشته باشیم ، اما همچنین باید بدانیم چقدر خوب هستیم.

آیا ریکاردو کالافیوری امشب بهتر عمل کرد؟

او خوب بازی کرد ، بهتر از بازی گذشته زیرا ریسک های بیشتری کرد. در مقابل ورونا او ریسکی بازی نکرد و محتاطانه عمل کرد و امروز خیلی بهتر کار کرد او حتی یک پاس گل فوق العاده به ارمغان آورد.

او باید به خود و بدن خود اطمینان داشته باشد. یک نوجوان ۱۹ ساله که قبلاً دچار صدمات جدی شده است ، اما نمی تواند به خودش اجازه بدهد که از چیزهای کوچک بترسد . او باید با تجربه تر شود.

وی گفت: او امروز یک جوان ۱۹ ساله است که هنوز جای پیشرفت زیادی دارد ، اما او یک بازیکن جوان فوق العاده با قلب بزرگ است و از کودکی طرفدار رم بوده است. این برای ما اهمیت زیادی دارد.

امروز او واقعاً از عملکرد خود راضی خواهد بود و من واقعاً از او راضی هستم. اما او هنوز به زمان نیاز دارد و هنوز باید سخت کار کند.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *