Kiyaniloo 922 روز پیش
بازدید 57 بدون دیدگاه

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو قبل دیدار خارج خانه هفته چهارم سری آ برابر هلاس ورونا

خوزه مورینیو قبل از دیدار با هلاس ورونا کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزارکرد.
رم با پیروزی در هر شش بازی خود تا اینجای فصل فردا راس ساعت ۱۸ راهی ورزشگاه بنته گودی خواهد شد تا در برابر هلاس ورونا که این هفته ایگور تودور را به عنوان مربی خود معرفی کرده است،قرارگیرد.

در اینجا چیزی است که مورینیو برای بازی در بازی گفت …

آیا دو گروه در تیم شما وجود دارد: آنهایی که قبلاً با فلسفه شما آشنا شده اند و آنهایی که این کار را نکرده اند؟

“نه ، به هیچ وجه. یک بازی بود برای من آسان است که بگویم ، پس از برد 5-1 ، ما کامل بودیم. اما این راهی نیست که من می خواهم با این تیم ادامه دهم. بعد از هر بازی ، ما به آنچه فکر می کنیم خوب انجام داده ایم و فکر می کنیم که می توانیم در آن پیشرفت کنیم ، نگاه می کنیم. به این ترتیب شرایطی را ایجاد می کنیم که در آن می توانیم همچنان بهتر باشیم.

“من در مورد خط گل صحبت نمی کردم ، که فکر نمی کردم اینقدر یک طرفه باشد ، بلکه بیشتر از نظر کیفیت بازی و تلاش های دفاعی ما است. در ابتدای بازی و سپس در ابتدای نیمه دوم ، آنها لحظاتی داشتند که کنترل بازی را در دست داشتند. ”

آیا می خواهید پیامی به شهردار بعدی شهر رم ارسال کنید تا روند تأیید ورزشگاه تسریع شود؟

“اول از همه ، من یک مربی فوتبال هستم. من کاری را می کنم که دوست دارم انجام دهم و سالهاست دوست دارم انجام دهم و نمی خواهم چیزی بیش از این باشم. من می خواهم مربی باشم که ارتباط نزدیکی با باشگاهش ، با هواداران و شهر دارد – البته این همان چیزی است که من می خواهم. اما من قبل از هر چیز همیشه مربی خواهم بود.

“بدیهی است که یک ورزشگاه شخصی دارای مزایای مثبت زیادی برای یک باشگاه است. من از خواندن آنچه [شهردار فعلی] ویرجینی راگی در مورد باشگاه و مالکان آن خواند خوشحال شدم. او نشان داد که چقدر به آنها احترام می گذارد. ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر نمی خواهم چیز بیشتری بگویم. ”

آیا راجر ایبانز به عنوان مدافع کناری شما را تحت تاثیر قرار داد؟ و در مورد گونزالو ویلار چه می گذرد؟

“من واقعاً این را نمی فهمم. این اتفاق قبل از بازی با ساسولو نیز رخ داد ، هنگامی که ما حتی به سختی در مورد بازی ساسولو صحبت کردیم – و در اینجا نیز هنوز در مورد [ورونا] صحبتی نکرده ایم. به نظر می رسد شما همیشه به دنبال چیز دیگری هستید.

“این یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی است ، نه یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی. من فکر می کردم که ما بیشتر در مورد بازی بعدی و کمتر در مورد بازی های قبلی صحبت خواهیم کرد. من واقعاً نمی دانم چگونه به شما پاسخ دهم.

“ماتیاس وینا و هنریخ مخیتاریان هر دو ضربات کوچکی دارند – اما آنها ضعیف هستند و با کیفیت بخش پزشکی ما و کسانی که در رشته ورزش فعالیت می کنند ، همیشه منتظر خبرهای خوب هستم. بنابراین ، به همین دلیل ، من انتظار دارم بازیکنان در دسترس باشند.

“من سوال در مورد ویار را درک نمی کنم. چرا؟ چون سال گذشته او یک بازیگر اصلی بود و امسال اینطور نیست؟ چه چیزی میخواهید به من بگید؟ پائولو [فونسکا] ایده متفاوتی برای من داشت یا دارد ، و احتمالاً مربی بعدی ایده های متفاوتی برای من خواهد داشت و شاید چند بازیکنی که زیر نظر من شروع کننده هستند با نفر بعدی نباشند. هیچ مشکلی بین من و ویار وجود ندارد. اگر مشکلی وجود داشته باشد ، مشکل او این است که جردن ورتوت و برایان کریستانته هر دو بازیکن خوبی هستند. اما این چیز بدی نیست ، این واقعاً یک چیز خوب برای کل تیم است.

در مورد ایبانز ، او یک مدافع کناری نیست و این بسیار واضح است. او یک مدافع کناری نیست که بتواند زمین را بالا بکشد و بتواند خطوط مرکزی را به مرکز وارد کند. او می تواند در شرایط اضطراری در آن نقش بازی کند ، اما هرگز مدافع کناری نخواهد بود. ”

فردا چه انتظاری از ورونا دارید – آنها مدت زیادی نیست که با مربی جدید کار می کنند …

“من دوست ندارم در مورد آنچه در باشگاه های دیگر می گذرد صحبت کنم. آنها کسانی هستند که باید در مورد تصمیماتی که گرفته اند صحبت کنند. برای من ، که از دور نگاه می کنم ، فقط می توانم بگویم که واقعاً متأسفم برای دو همکارم که به این زودی شغل خود را از دست داده اند. اما شرایط به من ربطی ندارد و من واقعاً نمی توانم بیشتر از این بگویم.

“خوشحالم که والتر مازاری را دوباره دیدم ، ما در ایتالیا و انگلیس مقابل یکدیگر قرار گرفتیم. و اگر ایگور تودور به دنبال راهی برای بازگشت به فوتبال ایتالیا بود ، آن را از قبل پیدا کرده است و من برای او خوشحالم. اما بدیهی است که برای فابیو سیمپیلیچی و اوزه بیو دی فرانچسکو متاسفم. امیدوارم آنها به زودی به خط تماس بازگردند. ”

آیا کارکنان اتاق پشتی شما ، که به نظر می رسد بسیار جوان هستند و اغلب تغییر می کنند ، یکی از رازهای موفقیت شما هستند؟

“حقیقت این است که هیچکس در تیم من در حال حاضر 20 سال پیش در اولین مربیگری من حضور نداشت. اما این نیز صادق است که کادر مربیگری من سالهای زیادی در همان سالها یکسان بوده است.

“کسی که بیشترین مدت را با من بوده ، لالین است ، که در سال 2010 در رئال مادرید با او کار کردم. بقیه خیلی تغییر کرده اند. گاهی اوقات این تصمیم آنها بود – آنها می خواستند کار خود را شروع کنند – و گاهی اوقات این تصمیم من بود ، انتخاب مربی با کیفیت های مختلف. به عنوان مثال ، من در رم دو مربی تناسب اندام دارم – یکی برای همکاری با تیم ، یکی برای همکاری با افراد برای بهبود آنها. کارکنان من در اینجا واقعاً بسیار خوب هستند.

“من با چهار مرد خود به اینجا آمدم و اکنون 14 یا 16 نفر هستیم – زیرا در اینجا بچه ها خوب هستند و آماده یادگیری نحوه کار من هستند. اکنون همه این افراد بخشی از کارکنان من هستند. من با یک هیوندای کوچک با چهار همکار به اینجا رسیدم ، و اکنون ما نیاز به یک مینی بوس داریم تا ما را به هر جایی برساند. اما این برای من مهم است: ایجاد کادر مربیگری ، ایجاد شیوه کار. و به عنوان یک گروه ما واقعاً با هم سخت کار می کنیم. و ما هم با هم جشن می گیریم.

“و من مطمئن هستم که وقتی طلسم بد فرا می رسد ، ما حتی بیشتر متحد خواهیم شد. من دوست دارم با افرادی کار کنم که فکر می کنند ، تحلیل می کنند و 24 ساعت شبانه روز روی ایده ها کار می کنند. گاهی اوقات نیمه شب با هم تماس می گیریم. افرادی را که علاقه زیادی به بازی دارند دوست دارم. و این چیزی است که ما در اینجا داریم. ”

آیا تا به حال به رفتن به دفاع سه نفره فکر کرده اید؟ یا با توجه به مسائل مصدومیت ، آیا به بازگرداندن داوید سانتون به بازی فکر کرده اید؟

“نه ، من به فیلیپو تریپی فکر کردم ، که با ما سفر خواهد کرد. اگر فردا مشکلی داشتیم ، تریپی پیش فصل را با ما به پایان رساند ، بیش از یک ماه برای ما کار کرد و نحوه برخورد ما با بازی ها را آموخت. او پسر باهوشی است که می تواند نقش های متعددی را در خط دفاع ایفا کند. حتی در خط هافبک ، اگر ما نیز به آن نیاز داریم. او تجربه چندانی ندارد ، اما طرفدار بزرگ رم است و به عنوان یک بازیکن باهوش است.

“من به دوباره ادغام کسی فکر نکرده ام. ما می توانیم با سه نفر در عقب یا چهار نفر بازی کنیم. ما تا به حال با سه نفر بازی نکرده ایم ، اما نمی توانم بگویم این چیزی است که هرگز اتفاق نمی افتد. یک احتمال است تیم های زیادی وجود دارند که با سه تیم در عقب بازی می کنند و ممکن است اتفاق بیفتد که بهترین راه مبارزه این است که خودتان با سه تیم در عقب بازی کنید. ”

فشاری که مهاجمان وارد می کنند چقدر مهم است که دوست دارید بازی کنید؟ آیا این می تواند عنصر کلیدی فردا باشد؟

“بستگی دارد. اگر برنامه بازی درخواست پرس بالا می کند ، بدون بازی خط دفاعی با خط بالا نمی توانید این کار را انجام دهید. این واضح است اگر قرار است برنامه بازی با دفاع عمیق تری بازی کند ، خیر. اما در دو بازی گذشته سعی کردیم فشار زمین را بالا ببریم.

بازی فردا با چند مشکل دیگر همراه است. بدیهی است یکی از آنها کیفیت بازیکنان آنها است. دیگری مربی جدید است: به همین دلیل ما ایده چندانی در مورد نحوه بازی او نداریم. می توانیم گذشته او را بررسی کنیم. آیا او سعی می کند همان ایده ها را تکرار کند یا تغییر کرده است؟ آیا او با بازیکنان مختلف به شیوه ای متفاوت بازی خواهد کرد؟ سوالات زیادی وجود دارد که ما نمی توانیم به آنها پاسخ دهیم و این کار را کمی سخت تر می کند. ما نمی توانیم پیش بینی کنیم که چگونه آنها بیرون می آیند و بازی می کنند. ”

بورخا مایورال باید چه کاری انجام دهد تا در ترکیب اصلی قرارگیرد؟

او به فیفا نیاز دارد تا به ما اجازه دهد در زمین 12 بازی کنیم. اما از آنجا که ما در حال حاضر فقط می توانیم با 11 بازی کنیم ، فقط می توانیم 11 را انتخاب کنیم ، البته شوخی می کنم.

“او چیزی کم ندارد: او بازیکن خوبی است ، مرد خوبی است ، او واقعا سخت کار می کند. فقط می توانم از او بخاطر اخلاق کاری اش تشکر کنم. او یک حرفه ای عالی است او برای ما مهم خواهد بود. 100٪ مطمئنم من او را حتی بیشتر از زمانی که به آنجا آمدم ، دو ماه پیش دوست دارم. تامی ، الدور نیز خوب کار می کند و ما می توانیم با دو بازیکن جلو بازی کنیم.

“آخرین باری که تامی و مایورال را کنار هم گذاشتم ، این اتفاق افتاد زیرا ما می توانستیم با دو مهاجم بازی کنیم. اما ما نمی توانیم بدون داشتن سه بازیکن در ترکیب با دو مهاجم بازی کنیم. مایورال دارای کیفیت است ، او باهوش است ، او در مقابل دروازه بالینی است. اما من شمورودوف و تامی را نیز دوست دارم. بدیهی است که بورخا چیزهای بیشتری می خواهد ، اما زمانش فرا می رسد. ”

چگونه با یک تیم حریف کنار می آیید که می خواهد در زمین بازی کند؟

“ما در مورد این احتمال فکر کرده ایم که تودور سعی خواهد کرد کارهایی را که تیم در گذشته انجام داده است تقویت کند. شاید او آن عنصر را تغییر ندهد. سال گذشته ورونا زیر نظر ایوان یوریک به شیوه خاصی بازی کرد و به نظر نمی رسد که آنها ایده های متفاوتی در مورد بازی داشته باشند. بنابراین شاید تودور همین مسیر را طی کند. همیشه صعود به تیمی که چنین بازی می کند دشوار است – می توانید ببینید که ساسولو در شب گذشته مقابل تورینو چقدر مشکل داشت.

“این روش متفاوتی برای بازی کردن است. اگر آنها اینطور رفتار کنند ، سخت خواهد بود. اما ما در مورد این احتمال فکر کرده ایم و در تمرینات کمی روی آن کار کرده ایم: چون آنها در ضدحملات خوب عمل می کنند ، می توانند مدافعان کناری خود را به فضا برسانند ، آنها توپ را خوب وارد می کنند. مناطق خطرناک آنها همچنین می توانند طولانی مدت ادامه دهند.

“من از نحوه بازی ورونا خوشم می آید. آنها از سه بازی ابتدایی خود هیچ امتیازی نگرفته اند ، اما می توانستند مقابل اینتر میلان و بولونیا چیزی کسب کنند. فکر می کنم آنها تا پایان فصل در میانه جدول حضور داشته باشند. ”

سیدکیاوش فوادمرعشی

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *