حافظ مسلمی 924 روز پیش
بازدید 59 بدون دیدگاه

مصاحبه مورینیو بعد از برد زسکا

توزه مورینیو بعد از برد پنج بر یک مقابل مصاحبه ای انجام داد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست

نکات مثبت زیادی را باید از این بازی فرا گرفت – هفت بازی جدید در مقایسه با ساسولو ، یک پیروزی بزرگ. آیا این بدان معناست که همه احساس می کنند رم در مسیر پیشرفت است؟

به جز اینکه بازی همیشگی مان را نکردیم ما متحد بودیم ، گروه واقعاً با هم هستند. ما واقعاً در اینجا یک تیم واقعی هستیم . اما ما قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم اگر اکنون وقتی برنده می شویم یک گروه واقعی هستیم ، پس از شکست باید یه تیم باشیم. آن لحظه است که واقعا مهم است که ما یک تیم باشیم. اما امشب ما خوب بازی نکردیم.

از نتیجه راضی نیستید؟ چه چیزی را دوست نداشتید؟

از نتیجه راضی هستم. کیفیت بازی را دوست نداشتم ما توپ را به روشی که در چند روز گذشته تمرین کرده بودیم حفظ نکردیم. خط هافبک فاقد قدرت بود ، دو مدافع کناری به اندازه کافی جلو نیامدند و بسیاری از دوئل های دفاعی را از دست دادیم.

من فکر می کنم الدور شمورودوف و لورنزو پلگرینی بسیار سخت کار کردند و سعی کردند فشار را به زمین بالا بیاورند و تلاش و طراوت واقعا خوبی بین آنها وجود داشت. نمی توانم بگویم که ما بد بازی کردیم ، اما شایسته برد 5-1 نبودیم. این یک نتیجه آزار دهنده برای زسکا است ما مستحق برد بودیم ، زیرا بهتر و سازمان یافته تر بودیم ، اما من خوشحال نبودم.

لورنزو پلگرینی یک پیشرفت چشم گیر داشته است آیا این به شما بستگی دارد؟

ما همه با هم پیشرفت می کنیم من نیز پیشرفت می کنم. این چیزی است که واقعاً باید از او بخواهید ، زیرا او بازیکنی با کیفیت و پتانسیل شگفت انگیز است. نمی خواهم بیشتر از این بگویم.

دیروز او به من گفت که تمدید قرارداد خود را در چند روز آینده امضا می کند من فکر می کنم حتی این باعث افزایش بیشتر روابط او با هواداران خواهد شد. او بازیکن بزرگی است ، کاپیتان است و حالا دارد قرارداد جدیدی امضا می کند. این باعث ایجاد پیوند با طرفداران می شود و این برای ما بسیار مهم است.

آیا با رویارویی با تیم های ضعیف تر ، به تغییرات مختلف در تیم فکر نمی کردید؟ و آیا می توانیم در آینده دوباره راجر ایبانز را در پست دفاع کناری ببینیم؟

پنج تعویضی که ما اکنون مجاز هستیم به این معنی است که من می توانم بازی را به روش های مختلف انجام دهیم .امشب یک نیمکت تعویضی قوی داشتیم که به من اجازه می داد شرایط را تغییر دهم حتی اگر در نیمه دوم بازنده بودیم. من گزینه های حمله زیادی برای تعویض داشتم. بنابراین این بدان معناست که شروع با چند بازیکن جدید احساس راحتی می کنم.

من قبلاً گفتم که تفاوت بزرگ بین ما و دیگر تیم های بزرگ در ایتالیا این است که آنها در هر موقعیتی گزینه های متفاوتی دارند و ما در حال حاضر نداریم. این واقعیت اوضاع است

بازیکنان باید رشد کنند ، باید زمان بگذرد تا از بچه های جوان به حرفه ای های فوق العاده تبدیل شوند. مسابقه را با چهار مدافع میانی در زمین به پایان رساندیم. این هرگز نباید اتفاق افتد.

آیا این روحیه برد تیم که اکنون در آن وجود دارد باید با دقت مدیریت شود؟

البته. درست است. یک دیگر من با کادر فنی خود شوخی کردم و به آنها گفتم که ما از آن دسته تیم هایی هستیم که باید هر روز به کلیسای جامع سنت پیتر برویم و دعا کنیم که هیچ آسیبی نبینیم. ما یک تیم با محدودیت های خود هستیم – و فصل یک ماراتن است و ما باید تمام احساسات را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: من همچنان در مورد چیزهای دیگر تکرار می کنم که پنج برد با پنجاه برد یکسان نیست و امروز به همه یادآوری می کنم که شش برد شصت برد نیست و اگر به هفت برسیم ، هفت برابر هفتاد نیست . ما باید آرامش خود را حفظ کنیم.

ما واقعاً از چیزی که در حال ساخت آن هستیم ، بسیار خوشحالیم -روحیه برد اول از همه. در عین حال ، از نظر تاکتیکی گروه باید بهبود یابد. اما ما باید آرامش خود را حفظ کنیم.

پیوند بین تیم و هواداران برای ما یک نکته کلیدی است. اما وقتی غم و اندوه از راه می رسد ، آن وقت است که ما باید بیشتر یک تیم و حتی بیشتر یک باشگاه باشیم. در حال حاضر من از کاری که انجام می دهیم بسیار خوشحالم ، از نحوه واکنش تیم ، حتی اگر امشب درخشان بازی نکردیم.

وی گفت: این بازیکنان رفتار درستی از خود نشان دادند، آنها نشان دادند که می خواهند برنده شوند و در اسرع وقت از این تیم عبور کنند. من فکر می کنم ما باید به 12 امتیاز برسیم (در لیگ کنفرانس) بنابراین ما به 9 امتیاز دیگر احتیاج داریم.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *