Kiyaniloo 947 روز پیش
بازدید 60 بدون دیدگاه

کنفرانس مطبوعاتی وینا و شومورودوف

سه شنبه بعد از ظهر دو بازیکن جدید رم ماتیاس وینا و الدور شومورودوف در برابر ساله ها قرارگرفتند.

هر دو بازیکن در حال حاضر اولین بازیهای خود را در تیم اول – و شروع خوبی در فصل های جدید – برای جیالوروسی انجام داده اند ، در حالی که به سوالات پاسخ می دهند ، چهره های ترکیبی را قطع می کنند.

مدیرعامل تیاگو پینتو آماده ارائه رسمی این دو نفر بود و این او بود که کنفرانس مطبوعاتی را با چند نکته کوتاه باز کرد.

پینتو شروع کرد: “برگزاری اولین کنفرانس مطبوعاتی برای بازیکنان دو یا سه هفته بعد برای من بسیار بهتر عمل می کند.” “به این ترتیب همه شما این فرصت را داشتید که بازیکنان در حال حرکت را تماشا کنید.

“برای من افتخار است که بتوانم این دو بازیکن را به رم بیاورم. آنها دو نفر هستند که به خوبی با پروژه ای که داریم هماهنگ هستند. آنها جوان هستند ، پتانسیل بالایی دارند و تمایل به پیروزی دارند.

“وینا بازیکنی است که من چندی است او را به خوبی می شناسم. او در دوران حرفه ای خود پنج جام بزرگ کسب کرده است ، او فقط یک فصل عالی در پالمیراس داشته است. اما منصفانه نیست اگر بگوییم او پشتیبان یا جانشین لئوناردو اسپینازولا است-من انتظار دارم که در آینده آنها نیز بتوانند با هم بازی کنند. مقایسه سختی است ، زیرا اسپینازولا بازیکن اصلی است ، اما ما ماتیاس را با این ایده خریداری کردیم که آنها می توانند در آینده با هم بازی کنند.

الدور فصل گذشته به ایتالیا آمد. او کارزار فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و ما متوجه شدیم که ویژگی های او می تواند برای تیم ما و مربی و نحوه بازی او بسیار مفید باشد.

“وینا و الدور همچنین نتایج کار سختی هستند که توسط پیشاهنگان ، کادر فنی و من انجام شده است. مهم این است که ما با هم تصمیم بگیریم. این کلیدی است. حالا من این دو را برای پاسخ به سوالات شما می گذارم!”

ماتیاس وینا
رم چند سالی است که برنده نشده است. شما قبلاً در حرفه خود برنده های زیادی کرده اید – آیا فکر می کنید توصیه ای برای ارائه آنچه برای پیروزی لازم است دارید؟

“این درست است که ، در حالی که من جوان هستم ، از قبل به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که می توانم موفقیت های زیادی را در حرفه خود کسب کنم. راز این است که بازی به بازی روی چیزها تمرکز کنید ، بدون اینکه وسواس نتایج را داشته باشید یا با تعیین اهداف بلند مدت. این مربوط به انجام کارها در یک مرحله است. ”

مذاکراتی که شما را به رم رساند چقدر طول کشید؟

وقتی در مورد علاقه رم و وقتی فرصتی برای صحبت با مربی داشتم ، در پالمیراس بودم. سپس به اینجا آمدم ، باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارم ، اما اکنون این کار را تمام کرده ام و در اختیار رئیس هستم. ”

آیا فکر می کنید نقش مدافع کنونی در اروپا در مقایسه با زمانی که در پالمیراس بودید متفاوت تفسیر می شود؟

من فکر می کنم تفاوت هایی وجود دارد ، اما عمده ترین آنها از نظر تاکتیکی است و نه تناسب اندام. اما ، صرف نظر از این ، من دو سال است که برای تیم ملی بازی می کنم – جایی که ریتم و رویکرد متفاوتی نیز وجود دارد.

بنابراین ، من اکنون عادت کرده ام که با رویکرد متفاوت دیگری سازگار شوم ، دستورات مختلف مربیان را دریافت کنم و با هم تیمی های جدیدم احساس بهتر و بهتری دارم. ”

آیا فکر می کنید با توجه به صحبت های مدیرعامل جدید ، می توانید در دفاع سه نفره نیز به عنوان مدافع میانی بازی کنید؟

“ما هنوز در مورد آن صحبت نکرده ایم. اما بله ، در بازی در نقشی که از قبل می شناسم مشکلی نخواهم داشت. درست است که من در بازی در سمت چپ احساس راحتی می کنم-چه در دفاع سه نفره و چه در خط دفاعی چهار نفره ، اما در صورت لزوم می توانم در وسط بازی کنم. ”

طرفداران چقدر می توانند از روی سکوها به این تیم کمک کنند؟

هواداران واقعا می توانند به ما کمک زیادی کنند. من از آمریکای جنوبی آمده ام ، جایی که پشتیبانی همیشه بسیار پرشور است. این واقعاً به بازیکنان کمک می کند تا بهترین شرایط را در هر شرایطی ارائه دهند. حتی آنجا ما اخیراً بدون هواداران بازی کرده ایم. این واقعیت که هواداران رم به ورزشگاه بازگشته اند یک خبر عالی است و برای ما نیز بسیار مهم است. ”

ژوزه مورینیو از شما چه می خواهد؟ آیا او از شما می خواهد که در حمله به جلو فشار بیاورید و کمک زیادی کنید یا مطمئن شوید که همه چیز در عقب امن است؟

در طول بازی در ترکیه [مقابل ترابزون اسپور] شرایط متفاوتی وجود داشت که بر نحوه برخورد ما در بازی در نقاط مختلف ، از لحاظ حمله بیشتر یا دفاع عمیق تر ، تأثیر می گذاشت. بستگی زیادی به شرایط بازی در این زمینه دارد.

“تا آنجا که برای من پیش می آید ، من فکر می کنم ما باید به کار خود ادامه دهیم ، من باید تاکتیکی و نحوه سازگاری با فوتبال اروپا را بهبود ببخشم.”

الدور شمورودوف

فکر می کنید چرا تا 26 سالگی طول کشید تا به یک باشگاه بزرگ بپیوندید؟

“آوردن دلیل برای شما آسان نیست. من هر سال سعی کرده ام به اهدافی که برای خودم تعیین کرده ام برسم. فکر نمی کنم سن خیلی مهم باشد – مهم این است که من الان در باشگاهی بزرگ مثل رم هستم. من خوشحالم و نمی توانم منتظر بمانم تا بتوانم توانایی خود را نشان دهم و برای رم ، با رم ، چیزی کسب کنم. ”

فکر می کنید شما و تامی ابراهیم چگونه می توانید با هم بازی کنید؟

“از نظر نقش من در تیم ، باید بگویم که زیاد برام مهم نیست – من می توانم به عنوان مهاجم میانی بازی کنم یا می توانم از موقعیت وسیع تری نیز بازی کنم.”

سیدکیاوش فوادمرعشی

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *