Kiyaniloo 1052 روز پیش
بازدید 82 بدون دیدگاه

دروازبان اولویت سران رم و مورینیو

خوزه مورینیو یکی از مهمترین اولویت های رم را تقویت پست دروازبانی در این تابستان می داند.
از زمان عزیمت آلیسون به لیورپول در تابستان ۲۰۱۸،جالوروسی با خرید رابین اولسن ،پائولوپز و آنتونیو میرانته تلاش کرده جایگزین مناسبی برای دروازبان ملی پوش برزیلی که با رقم بالایی در زمان مالکیت قبلی فروخته شده است،پیدا کند.
با این حال هر سه دروازبان لغزشهای زیاد داشته اند و نتوانستند به یک ثبات در کار عملکرد خود دست یابند.
به همین علت تیاگو پینتو در تلاش است با باز شدن پنجره نقل وانتقالات تابستان یک نام بزرگ و مطمئن را برای این پست خریداری کند.
کوریره دلواسپورت گزارش داد سران رم در نظر دارند نا در ماههای آینده دو دروازبان جدید را به این باشگاه بیاورند.
در حقیقت جالوروسی مایل است یک دروازبان باتجربه بالای ۳۰سال به همراه یک دروازبان جوان و آینده دار را در اختیار خود درآورد.
دروازبان کهنه کاری که گفته می شود نظر سران رم را به خود جلب کرده اند،روی پاتریشیو ملی پوش پرتقالی ولورهمپتون و یان سومر دروازبان سوئیسی بورسیامونشن گلادباخ می باشند.
در مورد دروازبان جوان و آینده دار تیاگو پینتو مدیرکل رم به خوان موسو از اودینزه و پیرلوئیجی گولینی از آتالانتا چشم دوخته است.
با این حال نام یک گزینه جدید در چند روز گذشته ظهور کرده است،مایک مایگنان از لیل.
این دروازبان ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۵ فقط با یک میلیون یورو از پی اس جی به لیل پیوست و در این مدت پیشرفت زیادی داشته است و توانسته نظرها را به خود جلب کند.
باشگاه فرانسوی لیل با توجه به این که قرارداد این دروازبان تابستان سال آینده به پایان می رسد،قصد ندارد به صورت رایگان او را از دست بدهد،مخالفتی با فروش این بازیکن در این تایستان با مبلغ مورد نظر ندارد.
گفته می شود لیل ۲۵میلیون یورو برای دروازبانی که توجه باشگاههای بسیاری از جمله میلان را به خود جلب کرده است،می خواهد.روسونری در صورت از دست دادن جیانلوئیجی دوناروما،شماره یک فرانسه را برای جایگزینی او در نظر دارد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *