حامد شیرازی 1075 روز پیش
بازدید 93 بدون دیدگاه

مصاحبه طولانی چفرین در مورد سوپر لیگ اروپا

حمله ای که الکساندر چفرین رئیس یوفا به سوپر لیگ تازه متولد شده انجام داد حمله بسیار سختی است. “امروز ما به شما راهنمایی برای مسابقات باشگاهی خود می دهیم. ما به دنبال پروژه خود قالب را تغییر می دهیم تا از مسابقات آزاد و فراگیر خود محافظت کنیم. این میل به تکامل مسابقات با کمک ECA است. تیم ها برای شایستگی و نه برای خواست تعداد کمی حریص رقابت می کنند – او بعد از جلسه کمیته اجرایی گفت – همه باشگاه ها باید بتوانند رویای شرکت در آنها را پرورش دهند. این ایده ماست. نمی توانم بیشتر تأکید کنم که یوفا و دنیای فوتبال در برابر این پیشنهاد وحشتناک که توسط چند باشگاه اروپایی که فقط دنبال حرص و طمع هستند ، متحد شده اند. فوتبال و دولت ها متحد هستند. همه ما در برابر این پروژه بی معنی متحد هستیم. فدراسیون های فوتبال انگلیس ، اسپانیا ، ایتالیا ، لالیگا ، سری آ ، فیفا و 55 فدراسیون ما با این طرح مخالف فوتبال مخالف هستند. صداقت ، شایستگی های ورزشی. ما هرگز اجازه نخواهیم داد که تغییر کند. بازیکنانی که شرکت خواهند کرد و با تیم هایی که در این لیگ بسته بازی می کنند ، نمی توانند در مسابقات جهانی یا اروپا بازی کنند.

چفرین:”یوفا،فوتبال است.”
“ما از هواداران ، رسانه ها و سیاستمداران فوتبال و ارگان های حاکمیتی درخواست می کنیم که به ما بپیوندند تا همه تلاش خود را انجام دهند تا این طرح عملی نشود. تغییراتی که ما اعلام خواهیم کرد گام های اروپا برای همیشه است. ما سیستم جدیدی را معرفی خواهیم کرد برای پرداخت های همبستگی: یوفا 90 درصد درآمد خود را با سرمایه گذاری مجدد در فوتبال نه تنها در سطح حرفه ای ، بلکه در سطح جوانان و زنان توزیع می کند. یوفا مسئله پول نیست ، سوپرلیگ بله. … یوفا فوتبال است و فوتبال را تأمین مالی می کند. برخی از مردم آن را درک نمی کنند … اصلاحات فوتبال ملی را حفظ می کند و شما شایسته رقابت در مسابقات هستید. ما رقابت های اروپا را تغییر می دهیم آنها را جالب تر و مدرن تر کنیم ، اما همبستگی چیزی ابدی است. برای برخی از مردم تنها چیزی که وجود دارد پول در جیب آنها است ، نه همبستگی یا هر چیز دیگر. به رقابت بپردازید. من می خواهم از همه خانواده فوتبال ، لیگ ها ، باشگاه ها به جز 12 ، فدراسیون ها ، دولت ها و نخست وزیر جانسون ، ماکرون ، ساسولی و دیگر رهبران اروپایی که به هواداران و ارزش های اروپایی احترام می گذارند تشکر کنم. من فکر می کنم این ایده معادل تف به صورت کسانی است که فوتبال را دوست دارند و ما نمی خواهیم آنها فوتبال را از ما بگیرند. ”

در اینجا خطرات اصلی وجود دارد
“آیا یوفا می تواند بدون 12 باشگاه CL داشته باشد؟ بله البته ، در اروپا باشگاه ها ، هواداران خوبی وجود دارد و ما قبلاً تغییرات را تأیید کرده ایم. ما با یا بدون آنها لیگ قهرمانان اروپا را بازی خواهیم کرد. تأثیر تحریم ها چه خواهد بود؟ آیا بازیکنان باشگاه های شورشی قادر به بازی در مسابقات قهرمانی اروپا خواهند بود؟ ما هنوز در حال ارزیابی شرایط با تیم حقوقی هستیم و هیچ راه حلی نداریم. ما همه مجازات های ممکن را اعمال خواهیم کرد ، اما در اسرع وقت باید همه افراد را از مسابقات محروم کنیم. ”

حمله سخت به آنیلی
“من در زندگی ام چیزهای زیادی دیده ام زیرا وكیل بوده ام. هرگز چنین افرادی را ندیده ام. وودوارد روز پنجشنبه با من تماس گرفت و به من گفت كه از اصلاحات حمایت می كند و فقط می خواهد درباره FPF صحبت كند.
درباره آندره آنیلی صحبت کنید
بزرگترین ناامیدی از همه را از او دارم. من نظر شخصی نمی دهم ، اما من هرگز ندیده ام که کسی چنین دروغ بگوید. من بعد از ظهر شنبه با او صحبت کردم و او گفت که این فقط شایعات است و نگران نباش. او گفت من یک ساعت دیگر با شما تماس می گیرم و او تلفن را خاموش کرد. من این همه را دیده ام ، اما هرگز چنین وضعیتی را ندارم. حرص و طمع آنقدر قوی است که حتی ارزشهای انسانی را نیز از بین می برد. ما متفاوت هستیم و ما متفاوت خواهیم ماند. همیشه خوب است که بفهمیم مردم چگونه هستند و اکنون همه می دانند. جمعه وودوارد آنیلی گازیدیس و لوپز اصلاحات ما را در روز جمعه امضا کردند ، من نمی دانم که آیا واقعاً باید بگویم که در مورد آنها چه فکر می کنم ”

چفرین:”همه فوتبال خراب نیست”
“ایده سوپرلیگ قبل از کوید آغاز شد. سوپرلیگ مدتی در گلدان می جوشید ، پرز و آنیلی برای مدتی آن را برنامه ریزی می کردند. ما آماده کمک به آنها بودیم و پیشنهاداتی برای اصلاحات جالب دریافت کردیم هفته گذشته ، حرص و آز ، خودشیفتگی و خودخواهی از سوی چند باشگاه فراتر از همه بوده است. من در فوتبال با افراد عجیب و دروغگو آشنا شده ام ، اما همچنین بسیاری از افراد من به آنها اعتماد دارم. من به فرانسه و باشگاه هایش اعتماد دارم باشگاه های آلمانی که در برابر وسوسه حضور در سوپرلیگ مقاومت کرده اند. این همه دنیای فوتبال نیست که فاسد است ، بلکه فقط یک قسمت کوچک است که از طمع کور شده و به هیچ چیز دیگری علاقه ندارد. برخی از باشگاه ها فقط به حساب های بانکی فکر می کنند و دیگر هیچ چیز. اروپایی ها؟ تصمیم نهایی تا روز جمعه. ما باید در مورد 3 شهر تصمیم بگیریم که قابل استثنا هستند و تصمیم تا روز جمعه توسط کمیته اجرایی گرفته خواهد شد.

چفرین:”پشتیبانی کامل از اینفانتینو”
“برخی از بازیکنان 12 تیم یورو 2020 بازی نخواهند کرد؟ من گفتم آنها قادر به بازی در مسابقات ما نخواهند بود ، اما من زمان آن را نگفتم. سوپرلیگ به مصاف رقابت های ورزشی می رود و بنابراین آنها باید یک مشکل حل کنند. ما فکر نمی کردیم ما در تیم خود مار داریم ، اما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. آیا کمیسیون اروپا می تواند این تیم ها را کنار بگذارد؟ ما هنوز با کمیسیون اروپا صحبت نکرده ایم ، اما ما از آنها پشتیبانی می کنیم. ما به زودی پاسخ خواهیم داد ، اما من کاملاً مطمئن هستم. اینفانتینو قول حمایت کامل را به من داده و به من گفت که او با سوپرلیگ مخالف است و فردا در کنگره ما این حرف را علنی خواهد زد. ”

چفرین: “فوتبال یک بازی باز است”
“چه می توانم به کسانی که می گویند این پیشنهاد سوپرلیگ نتیجه عواقبی است که در سال 1992 رخ داد ، زمانی که نه تنها برندگان مسابقات قهرمانی کشور و جام ها در جام ها ، بلکه نفرات دوم ، سوم و غیره نیز صعود کردند؟ همان مسابقه ما آزاد است و شما می توانید در حالی که این لیگ دیگر بسته شده است واجد شرایط باشید. مقایسه انجام نمی شود. سوپرلیگ می خواهد در صورت مجاز نبودن شروع به اقدامات قانونی کند. من چه فکر می کنم؟ برای انتشار مطبوعات از سازمان های مجازی. ما با کمیسیون اروپا صحبت کرده ایم و مجبور خواهیم بود. فوتبال یک بازی باز است و آنها اجازه ایجاد یک رقابت بسته را نمی دهند ، اما ما هنوز باید ملاقات کنیم “.

“ما با سوپرلیگ مذاکره نکرده ایم. آنها به ما گفتند که فورا ملاقات کنید ، اما من فوریت خاصی برای صحبت با آنها نمی بینم. ابتدا مسابقات خود را تأیید می کنیم سپس خواهیم دید. یک ساعت پس از بیدار شدن من نامه ای از به اصطلاح سوپرلیگ. امضا شده من نمی دانم توسط چه کسی ، شاید توسط یک فرد فوق العاده. من نگفتم که آنها برای همیشه از فوتبال اروپا منع شده اند ، اما نحوه عملکرد آنها بسیار اشتباه بود. همه این را درک کردند. ما با 246 باشگاه ، با باشگاه ، با لیگ ها و فدراسیون های ملی صحبت کردیم. سپس کسی با این راه حل فانتزی روبرو می شود. و از ما خواسته می شود که مذاکره کنیم … آنیلی گفت این یک پروژه خارق العاده است … “.

“هیچ چیز شخصی در مورد باشگاه ها وجود ندارد. فقط با آنیلی چیز شخصی وجود دارد. من می خواهم که آنها دوباره به زانو درآیند. من فقط می خواهم که آنها به ما احترام بگذارند و تاکنون چیز زیادی ندیده ام. آنها به موقعیت ها و سایر باشگاه ها احترام می گذارند. رئیس اتحادیه با 246 باشگاه از این سازمان فرار کرده است. چنین چیزی را هرگز ندیده ام. من نمی دانم مردم چطور می توانند تا این حد پیش روند. اگر آنها می خواهند برگردند ، همانطور که آنیلی گفت ، به این پروژه خارق العاده خوش آمدید. ”

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *