Kiyaniloo 1096 روز پیش
بازدید 141 بدون دیدگاه

آغاز تغییر و تحولات در بخش جوانان

پس از ۱۸ سال مربیگری در پریماورا ،آلبرتودروسی می تواند ماجراجویی جدیدی را در باشگاه رم آغازکند.قرارداد پدر هافبک سابق رم در حال اتمام است و باشگاه تصمیم دارد به او پیشنهاد مدیریت بخش جوانان باشگاه را ،به جای تمدید قرارداد مربیگری ارائه دهد.
حال تیاگوپینتو در حال ارزیابی آن است که چه کاری انجام دهد یعنی اگر قراراست دروسی هدایت پریماورا را ترک کند،چه کسی می تواند جانشین او باشد.
فابریتزیو پیچارتا که در باشگاه ودر تیم زیر۱۷ سال رم مربیگری می کند،می تواند بهترین انتخاب برای جایگزینی دروسی باشد.
این مربی که کار او در تیم جوانان زیر۱۷سال مورد تمجید وستایش قرارگرفته است،تجربه کار در خارج از ایتالیا را نیز دارد.او پس از حضور در تیم های جوانان اینتر ،به عنوان کمک پائولودی کانیو در سویندون تاون انگلیس انتخاب شد و همراه با این تیم به لیگ یک صعودکردند.سپس او در تجربه بعدی در ساندرلند در کنار لاتزیویی حضور داشت و پس از مدتی در پرتقال ،در اولهانسن ،به فنلاند رفت تا نیمکت اینترتورکو را بدست آورد.جایی که با قهرمانی در فنلاند در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد.
سرانجام در تماس که از جالوروسی با گرفته شد به رم آمد و از فصل گذشته هدایت تیم زیر۱۷سال رم را برعهده گرفت.
به طور خلاصه او مشخصات مربی مورد پسند مدیران رم برای نشستن روی نیمکت مربیگری تیم پریماورا است و آنها متقاعد شده اند که او می تواند تیم را رشد و ارتقا دهد.
اما سناریو انتخاب مربی پریماورا همچنان باز است و ادامه دارد و از این رو منتفی نیست که تیاگوپینتو ممکن است در خارج از کشور به دنبال مربی جدیدی برود.حتی گفته می شود شاید دروسی در تیم ابقاشود-احتمالش خیلی بعید است.
تیاگوپینتو باید بهترین استراتژی را برای استفاده بیشتر از بخش جوانان،که از نظر فریدکن ها بسیار مهم و حیاتی است،پیدا کند.زیرا دن و رایان فریدکن در اولین اظهارات خود بعد از در اختیار گرفتن مالکیت رم بر اهمیت جوانان تاکید کردند:”قهرمانان یک شبه ساخته نمی شوند.”
در واقع تیم قدرتمند رم از تیم پریماورا ساخته می شود که وظیفه آن بر عهده مربی بعدی آنها خواهد بود.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *