Kiyaniloo 1103 روز پیش
بازدید 96 بدون دیدگاه

صحبت های پائولوفونسکا بعد از باخت برابر ناپلی

جیلوروسی ها در ورزشگاه المپیکو 2-0 شکست خوردند ، دریز مرتنز در اواسط نیمه اول هر دو گل را دریافت کرد.

این اولین بار نیست که رم اینگونه مبارزه می کند. توضیح شما چیست؟

“شاید ذهنیت لازم برای رقابت در برابر این نوع تیم ها را نداشته باشیم. در نیمه اول تیم به نظر من بی شجاعت ، بدون نگرش مناسب بود – و در نیمه دوم کاملا متفاوت بود. در نیمه دوم ما می خواستیم ابتکار عمل را داشته باشیم و این یک بازی کاملا متفاوت بود. ”

چه کسی باید مسئولیت را بپذیرد؟

“همه ما مسئول هستیم. اما وقتی می ترسیم از باخت ، یا از بازی می ترسیم ، همه چیز سخت تر می شود. در نیمه دوم ، تیم نشان داد که توانایی آن را دارد. ”

آیا این نشان می دهد که توانایی های واقعی این طرف چیست؟

“اگر ما همانطور که در نیمه دوم بازی کردیم بازی نکردیم ، پس من می توانستم اینجا بایستم و بگویم که این یک مسئله کیفیت است. اما اینطور نیست. چرا در نیمه اول همان توانایی را نشان ندادیم؟ در نیمه دوم بیشتر بازی را در نیمه ناپولی انجام دادیم و اجازه ندادیم موقعیت ایجاد کنند. در مقایسه با نیمه اول نگرش کاملا متفاوتی داشتیم. ”

رم باید این نگرش را پیدا کند – هنوز فوتبال لیگ قهرمانان وجود دارد که برای آن بجنگد؟

“بله ، ما باید به نبرد خود ادامه دهیم. اما اگر مثل نیمه اول امروز بازی کنیم ، سخت خواهد بود. قبول اختلاف بین دو نیمه سخت است. این تیم می تواند این کار را انجام دهد. خستگی نیست” بهانه ای بود ، زیرا در نیمه دوم تیم کاملاً متفاوت بود. ”

آیا در رختکن ، از همدیگر بازجویی می کنید که چرا در لیگ با تیم های برتر مبارزه می کنید اما به نظر می رسد کیفیت آنها را در اروپا نشان می دهد؟

“به وضوح. فشار دادن این سمت ناپولی کار آسانی نیست. اما توضیح اینکه چرا نمی توانیم رویکرد یکسانی را برای 90 دقیقه کامل حفظ کنیم ، دشوار است. درست است که این مسئله عدم پیروزی تیم های بزرگ بر ما فشار وارد کرده است ، اما تنها ما هستیم که می توانیم این مسئله را تغییر دهیم. ما نمی توانیم با نگرش صحیح قبول نکنیم که آنجا بیرون برویم. ”

بازی رم در میانه میدان با دو بازیکن ، لورنزو پلگرینی و آمادو دیاوارا ، رم همیشه در میانه زمین با مشکل روبرو بود.

“من فکر می کنم مسئله اصلی تاکتیکی که در نیمه اول داشتیم این بود که اجازه دادیم توپ بدون اعمال فشار از جناحین عبور کند – به خصوص در سمت راست. و بعد ، وقتی ما عمیق تر افتادیم ، آنها فضای لازم برای حرکت دادن توپ را داشتند. اما این یک بازی با چند فرصت مشخص بود. ما از جناحین فاقد تعرض هستیم. ”

آیا مجدداً به آماده سازی نگاه خواهید کرد تا سعی کنید این اوج و فرودها را برطرف کنید؟

“ما وقت زیادی برای آماده شدن برای بازی ها نداریم. ما در یک روز برای آنها آماده می شویم. اما ما باید درک کنیم که ، در صورت عدم تمایل به پیروزی ، در مقابل جنبه های این کیفیت ، همه چیز سخت تر خواهد شد. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *