Kiyaniloo 1131 روز پیش
بازدید 83 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از بازی با بنونتو

فونسکا اعتراف کرد که تیمش یکشنبه شب در یک سوم پایانی زمین به سختی پیش رفت زیرا رم با بنونتو به تساوی بدون گل رسید.
جالوروسی برای زدن شوت وشوت های کوتاه تلاش زیادی کردند که نتیجه ای نداشت و در استادیوم ویگوریتو و در یک شب فراموش نشدنی با تساوی ناامیدکننده ای روبرو شدند.
این چیزهایی است که سرمربی در مورد مسابقه گفت:
آیا این یک قدم به عقب از تیم بود؟
“این یک بازی سخت بود،بنونتو تصمیم گرفته بود به خوبی دفاع کند.ما بدون مشکلات به یک سوم جلویی زمین می رسیدیم،اما پس از ان لازم بود تلاش فردی بیشتری نشان می دادیم و دقیق تر می بودیم.ما برش کمی داشتیم. اما فکر می کنم بازیکنان ازقبل اگاهی داشتند که بایدبرش بیشتری داشته باشند.”
آیا فکر نمی کنید اگر با چهار مدافع شروع می کردید در چپ فضای بیشتری برای اسپیناتزولا ایجاد می شد؟
“ما این کار را کردیم که ادین ژکو را آوردیم تا یک نفر دیگر در این سمت داشته باشیم اما درست است که در این سمت زمین در رساندن توپ به منطقه خطر کمی کند بودیم.”
پنجشنبه بازی کردید،ایا فکر نمی کنید این باعث شد تا طراوت اضافی برای ایجاد موقعیتهای تک به تک را نداشته باشید و بازیکنان قدرت مورد نیاز خود را از دست داده باشند؟
“شاید،اما من فکر نمی کنم این فقط بخاطر آمادگی جسمانی باشد.این تیم همیشه با شدت وسرعت بازی می کرد وبا سرعت به یک سوم پایانی می رسید.درست است که درخشش فردی نداشتیم ولی می توانیم از این بهتر عمل کنیم اما باید بگویم بنونتو نیز خوب دفاع کرد.
در حال حاضر چه چیز مشخص است،آیا بورخامایورال مهاجم اصلی است؟
“ما مبتدی نداریم.ژکو روز پنجشنبه مقابل براگا شروع کرد وبازی خوبی انجام داد وامروز بورخا بازی راشروع کرد.برای مهاجمان بازیهایی از این دست سخت است اما ما یک شروع کننده نداریم.در این تیم هیچ شروع کننده مشخصی وجود ندارد.”
آیا برای این بازی نمی توانستید از سه دفاع به چهار دفاع بروید؟
“وقتی ژکو وارد بازی شد ما این کار را کردیم ودر دفاع چهار نفر شدیم.با جسوس و مانچینی وسپس اسپیناتزولا و برونوپرز.گونزالوویلار در وسط پشت دو مهاجم و پلگرینی نیز نقش ترانکوئیستا را در تیم داشت.ما دو هافبک وسط داشتیم.من فکر می کنم انجام کارهای بیشتر در این زمینه کار سختی بود.”
به نظر می رسد گاهی اوقات تیمهای ایتالیایی از خارج از محوطه جریمه شلیک نمی کنند.به نظر می رسد رم نیز شوت های زیادی از راه دور نمی زند،چرا اینطور است؟
“من فکر می کنم در فرصتی که وجود دارد،در بازی هایی مانند این باید سعی کنی بیشتر شلیک کنی.اما بنونتو در بستن فضاهای اطراف محوطه و در مناطق مرکزی کارهای خوبی انجام می داد وما فرصتهای زیادی برای شوت زنی نداشتیم.در بعضی از مناطق فضای بیشتری برای این کار وجود داشت.اما منصفانه است،ما باید شوت های بیشتری به سمت دروازه بزنیم،به خصوص در بازی هایی مانند این.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *