حافظ مسلمی 1142 روز پیش
بازدید 89 بدون دیدگاه

اولسن خواهان حضور در اورتون

رابین اولسن دروازبان دروازبان سابق رم:”می خواهم در اورتون بمانم ،اما تصمیم این موضوع با من نیست.”

رابین اولسن که در فصل نقل انتقالات تابستان گذشته از رم به اورتون ملحق شد، برای ادامه حضورش در جمع یاران کارلو آنجلوتی ابراز تمایل کرد.”

این بازیکن سوئدی که می دانست آینده ای در تیم رم ندارد در روز پایانی نقل و انتقالات راهی مرسی ساید شد.

اولسن در مصاحبه با سایت رسمی تافی ها گفت:” می خواهم در اورتون بمانم، اما تصمیم این موضوع با من نیست.”

من تنها می توانم با دست هایم واکنش نشان دهم و باید منتظر تصمیم باشگاه باشم. به عنوان یک خانواده فضاهای متفاوتی را تجربه کرده ایم و اکنون در محل مناسبی هستیم. ما خیلی خوشحال هستیم، پس چرا تا زمان بازشگت به سوئد در اینجا نمانیم؟ این انتخاب ما خواهد بود. گفتن این موضوع ساده است اما همه چیز نیاز به مدیریت دارد.

اولسن برای دومین فصل متوالی به عنوان بازیکن قرضی از رم جدا شد و به عنوان دروازه بان ذخیره جردن پیکفورد به تیم کارلو آنجلوتی ملحق شد.

با اینکه اولسن می دانست دروازه بان شماره یک کارلو آنجلوتی نخواهد بود اما برای دقایق بازی بیشتر با دروازه ملی پوش انگلیسی به رقابت خواهد پرداخت.

او در ادامه گفت:” با اینکه می دانم که باید به رقابت با جردن پیکفورد بپردازم اما این موضوع را نیز می دانم که اگر خوب تمرین کنم شانسم را خواهم داشت و اگر عملکرد خوبی داشته باشم شانس بازی بیشتری نیز خواهم داشت.”

جردن انسانی شریف است و تمرین کردن با یک دروازه بان سطح بالا به پیشرفت من کمک می کند.شما باید هر روز به فکر پیشرفت باشید و من در اورتون این حس را دارم.

ما یک تیم دروازه بانی خیلی خوب داریم، در زمان فراغت مشغول شوخی و در زمان تمرین به شدت جدی یک تیم کاملا حرفه ای که در این تیم شما باید با تمرکز کامل عمل کنید.

ذز ایتالیا بیشتر مسائل تاکتیکی بود، شما باید در موقعیتتان میبودید و مربی به مشا میگفت که چه کاری انجام دهید” شما توپ را به اینجا و آنجا پاس بدهید”. در انگلیس بازیکنان خیلی با کیفیت هستند و وظیفه خود را می دانند. می دانستم که انگلیس لیگ سرعتی است اما نه به این سرعت. این سبک را می پسندم در انگلیس تقابل های بیشتری وجود دارد که برای من نیز مناسب تر است.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *