حامد شیرازی 1150 روز پیش
بازدید 80 بدون دیدگاه

کنفرانس مفصل پینتو راجب مسائل مختلف باشگاه

آیا مسیر گذشته را ادامه می دهید؟
“من دوست ندارم در مورد گذشته اظهار نظر کنم. مدیریتی با گرایش استراتژیک وجود داشته است ، من ارزیابی را به شما یا به هر کسی که دارای تخصص و دانش باشد می سپارم ، این مورد من نیست. از روز اول که نشستیم ، من ، دن و رایان موافقیم که پول همه چیز نیست ، اما به خود گفته ایم که باید در مدیریت منظم و متعادل باشیم. ما مایل به سرمایه گذاری هستیم ، مهم کیفیت و نه کمیت است. ما باید در جذب نیرو انتخاب کنیم بازیکنان باید از استخدام بازیکنان مناسب برای رقابتی کردن رم آگاه باشند. بازار نقل و انتقالات ژانویه یک پیام دقیق و مثالی از آنچه که قصد انجام آن را داریم ارسال کرد: ما از همه مشکلات آگاهی داریم، با این حال رم دو بازیکن را که مطابق با مشخصات بازیکنان این پروژه ، رینولدز و الشعراوی را جذب کرد، یکی از بهترین استعدادهای MLS و یک ملی پوش ایتالیایی. ”

اشتیاق شما به داشتن رینولدز چقدر در تصمیم بازیکن تأثیرگذار بود؟
“ما رینولدز را برای 5 سال آینده گرفتیم و او را برای بازی بعدی نگرفتیم .او بازیکنی است که ما واقعاً به او اعتقاد داریم. برای من مهم نیست که او برای شنبه در دسترس باشد من از خرید او خوشحالم ، زیرا من از کمیت و کیفیت باشگاههایی که به او علاقه نشان داده بودیم کاملاً آگاه هستم. رینولدز علی رغم سن کم از توانایی بالایی برخوردار است. وی ویژگیهای تهاجمی جالبی دارد ، اما باید پیشرفت کند از لحاظ دیدگاه دفاعی. از نظر جسمی خصوصیات خارق العاده ای دارد. در دست خود جواهری است که باید آن را رشد دهیم “.

الشعراوی تمایل زیادی به بازگشت نشان داده است ، این پارامتر چقدر در انتخاب بازیکنان مهم است؟
“این سوال خوبی است ، این یکی از چالش های ما است و به چشم انداز جهانی در پیشاهنگی مربوط می شود: شناسایی ویژگی های روانی و عاطفی بازیکنان. انگیزه ، شادی و تعهد رسیدن به یک مکان عامل تعیین کننده ای برای تنظیمات باشگاه است. نکته مثبت این است که استفان و برایان تصمیم گرفته اند با چنین اشتیاق از پروژه استقبال کنند. در مورد الشعراوی ، بازیکن همیشه به شدت خواهان بازگشت به رم است و علاقه وی سرنوشت ساز بود و من تا آنجا پیش می رفتم که بگویم بدون آن ، انجام انتقال مشکل بود. این دلیل رضایت است .”

امروز صبح جلسه ای بین ژکو و فونسکا برگزار شد. اوضاع بین این دو چگونه است؟ موقعیت باشگاه چگونه است؟ چه کسی در بازی بعدی کاپیتان خواهد شد؟
“من انتظار این سوال را نداشتم (با خنده😜😜). من به خاطر تأخیر عذرخواهی می کنم. من نمی خواهم از این سوال فرار کنم ، مهم است که روشن شود. چیزهای زیادی گفته شده و نوشته شده است ، اما درک این مسئله مهم است که در دنیای فوتبال ، باشگاه ها با پویایی مانند خانواده زندگی می کنند: خانواده ها مشکلی دارند و معمولاً آنها را حل می کنند. وقتی مشکلات را حل می کنند ، قویتر ظاهر می شوند. ژکو یک بازیکن حرفه ای عالی ، یک فوتبالیست عالی و شخصی با شخصیت قوی است که صفحات مهمی در تاریخ رم را نوشته است، از جمله اینکه این درست است که فونسکا رهبر پروژه ورزشی ما است ، او در رم کار بسیار خوبی انجام داده است و کسی است که ما آینده فوری و میان مدت خود را به او سپرده ایم. احساس اعتماد متقابل. آنها لحظات مهمی بودند که از آنها برای رسیدن به موفقیت و اهداف با رم خوشحال و مطمئن بیرون آمدیم. ما باید روی این موضوع تمرکز کنیم زیرا رم مهمتر از منافع افراد است. در مورد بازوبند کاپیتانی ، من متقاعد شده ام که یک باشگاه باید از نظم ، قوانین و قوانین رفتاری پیروی کند و از آن احترام بگذارد ، در حال حاضر ادین کاپیتان تیم نیست. در مورد آینده ما به نفع رم کار خواهد کرد و مطمئناً ادین اولین کسی خواهد بود که به پیشرفت ما کمک خواهد کرد. ”

وی گفت که بعد از بازار نقل و انتقالات زمان آن فرا رسیده است که در مورد تمدید پلگرینی صحبت کنیم: آیا او قرارداد محدودی دارد؟ آیا شما سهام بازار را حساب می کنید؟
“من می خواهم به یاد داشته باشم که پلگرینی تنها بازیکنی بود که من در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به صورت جداگانه در مورد او صحبت کردم ، زیرا همه افراد این باشگاه ، دن ، رایان ، مربی و من معتقدم که او ارزش های پروژه ما را به خوبی نشان می دهد. یک بازیکن جوان است. ، با استعداد ، با هویت باشگاهی قوی ، به کار خود متعهد است و ما خوش بین هستیم. به زودی نماینده او را خواهیم دید. در مورد بازار ، من یک شخص جاه طلب و خواهان خودم هستم. در بازار ورود ورود الشعراوی و رینولدز بازیکنانی هستند که بخشی از پروژه این باشگاه هستند ، دو خرید مهم که می تواند به تیم کمک کند تا از این فصل تا بقیه فصل قوی تر شود. اما من سخت تلاش کرده ام و برای پیدا کردن راه حل های خروجی برای بازیکنانی که بازی کمی می کنند. متأسفانه ، به یک دلیل یا دلیل دیگر تحقق نیافتند ، این نکته ای است که نمی تواند مرا بیش از هر چیز خودم را راضی کند “.

اگر رم به لیگ قهرمانان اروپا نرسید ، آیا می توان باشگاه را مجبور به فروش نام های بزرگ مانند گذشته خود کرد؟
“من به سوال احترام می گذارم ، اما امروز 3 فوریه است و این سوال در حال حاضر ما را به عنوان یك سناریوی پایان فصل پیش بینی می كند و من قادر به پیش بینی آینده نیستم. همه ما متعهد هستیم ، من ، تیم من ، صاحب ، مدیر ، در تلاش برای ایجاد یک ذهنیت مبتنی بر زندگی روزمره ، شما از یک بازی به بازی دیگر بازی می کنید تا سه امتیاز را بدست آورید و در پایان فصل به اهداف برسید. اولویت با بازی شنبه است ، آن را به بهترین شکل آماده کنید برای برنده شدن “.

وضعیت پاستوره ، فازیو و سانتون چگونه است؟ آیا قرارداد منقضی می شود و چه موجودی را ارائه داده اند؟
“از نظر ما هم در فوتبال و هم در ورزش به طور كلی طبیعی است كه وقتی بازیكنی بازی نمی كند ، خوشحال نیست و وقتی فرصتی ندارد نمی تواند خوشحال باشد ، حتی بیشتر از این در مورد پاستوره اگر او به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند این کار را انجام دهد. ما با نمایندگان بازیکنان کار کردیم تا راه حل هایی پیدا کنیم که به ما امکان می دهد منافع رم و بازیکنان را سازگار کنیم. به یک دلیل یا دلیل دیگر آنها محقق نشدند. اکنون بازار بسته شده است ، ما یک خانواده هستیم ، اینها اجزای تشکیل دهنده خانواده هستند و همه ما تمام تلاش خود را برای علاقه و موفقیت رم خواهیم کرد. ”

صرف نظر از موقعیت رم در پایان فصل رم ، آیا می توانید امروز تضمین کنید که فونسکا مربی سال آینده خواهد بود؟
“اول از همه من می خواهم اطمینان حاصل کنم که تمام اخبار منتشر شده در مورد جلساتی که می توانستم با سایر مربیان داشته باشم صحت ندارند ، آنها دروغ هستند و اتفاق نیفتاده اند. دن ، رایان و من از کار فونسکا راضی هستیم ، با آنها برای حال و آینده رم کار می کنیم. رابطه من و پائولو بسیار خوب است. مربی از شایعات نگران نیست و حواس او را پرت نمی کند و فقط معطوف به بازی روز شنبه و بازی های بعدی است.

بازار سختی بود. آیا از رفتار فازیو و خوان ژسوس که از لیست یوفا حذف شده اند ناامید شده اید؟
“سه مسئله مختلف وجود دارد. در لیست یوفا فقط 22 اسم جای دارد ، همچنین با توجه به خریدهای جدید ، دو بازیکن در این لیست گنجانده شده و دو بازیکن دیگر را ترک کرده اند. این انتخابی است که به کادر مربیگری تعلق دارد. ما نمی توانیم این واقعیت را پنهان کنیم که بیماری همه گیر باعث ایجاد مشکلات جدی در باشگاه ها شده است ، باشگاه هایی که باید همه راه حل ها را به بهترین وجه ممکن مدیریت کنند و اگر اینها منجر به مشکلات بعدی نشود ، عوامل بازیکن برای یافتن راه حل ، برخی از آنها پیدا شده و به یک دلیل یا دلیل دیگر عملی نشده اند. بازار بسته شده است ، اکنون ما اینجا هستیم تا با هم کار کنیم. ”

مذاکره در مورد مبادلات ژکو-سانچز چگونه آغاز شد؟ آیا حال و هوای میدان بر تصمیم عدم اجرای آن تأثیر داشته است؟
“من می خواهم سخنان یک مدیر باتجربه و با کفایت مانند ماروتا را بیان کنم ، آنچه او در این مورد گفت درست است. نگرش من نسبت به شما همیشه از حداکثر باز بودن و شفافیت برخوردار خواهد بود. درست است که من با آسیلیو ملاقات کردم ، که من برای او بسیار احترام قائلم و او با من مهربان و صمیمانه بود. ما در مورد موضوعات مختلف صحبت کردیم ، اما هرگز نتوانستیم وارد مذاکره واقعی شویم. در مورد سوال من معتقادم که یک باشگاه به هوادارانش بستگی دارد.رم باشگاه بزرگی است که به واسطه هواداران در سراسر جهان شناخته شده است ، این یک واقعیت است که من احترام و تحسین زیادی می کنم. من از یک باشگاه با یک سنت مشابه آمده ام. ، تصمیماتی که باید بگیریم به نفع باشگاه است ، باید با استراتژی های دارایی مطابقت داشته باشد و به ایده های ما وفادار باشد تا تیم را موفق کند.”

آیا باشگاه از فونسکا می خواهد که ژکو بازی کند؟ چه کسی در مورد بازوبند کاپیتانی تصمیم می گیرد؟
“آنها دو موضوع بسیار متفاوت هستند. اولین مورد مربوط به استراتژی آینده باشگاه است زیرا چه کسی باید بازوبند کاپیتانی را تعیین کند یک سوال استراتژیک است ، که شامل مربی و کل باشگاه است ، بنابراین لازم است که به یک تصمیم مشترک برسیم. مربی از حداکثر استقلال برخوردار است ، بازیکنان را انتخاب می کند ، هیچ نفوذی از طرف باشگاه وجود ندارد و نمی تواند متفاوت باشد. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *