حافظ مسلمی 1160 روز پیش
بازدید 67 بدون دیدگاه

مصاحبه پلگرینی بعد از اسپتزیا

بعد از ظهر شنبه کاپیتان پلگرینی در آخرین لحظات مسابقه گل پیروزی را به ثمر رساند تا پیروزی 4-3 مقابل اسپزیا را بدست آورد.

با ارائه پاس گل برای بورخا مایورال در اوایل بازی ، این هافبک باعث شد که رم شروع خوبی داشته باشد، گلی که باعث ایجاد یک شب کابوس وار برای دفاع دو تیم شد.

پلگرینی گفت: “تیم هفته سختی را پشت سر گذاشته است ، ما در دو بازی شکست خوردیم که می دانیم نباید آنها را از دست می دادیم.”

“من فکر می کنم همه ما در این مورد توافق داریم. من هم کتمان نمی کنم. این حقیقت است.”

“اما از ابتدای فصل این تیم نشان داده است که دارای هویت است و ما امروز دوباره این کار را انجام دادیم. در لحظات دشوار ، علی رغم اشتباهات – و من فقط در مورد دفاع صحبت نمی کنم ، زیرا اگر ما تمام موقعیت هایی را که باید می گرفتیم استفاده می کردیم ، شاید دفاع ما نیز کمی راحت تر بود- راه پیروزی همین است. ”

سپس از پلگرینی سوال شد که اساس آن روحیه و هویت تیمی چیست؟

وی گفت: “روحیه تیمی بر این واقعیت بنا شده است که همه ما می دانیم هیچ کس نمی تواند به تنهایی در بازی پیروز شود – و از این بیشتر ، هیچ کس نمی تواند به تنهایی بازی را ببازد.”

“وقتی یکی از ما اشتباهی می کند فقط آنها نیستند ، همه ما هستیم. بنابراین ما می دانیم که اگر بخواهیم در زمانی که به دست آورده ایم به چیزی دست پیدا کنیم ، پس مجبوریم این کار را با هم انجام دهیم. این ذهنیتی است که ما داریم. ”

وی افزود: “همانطور که قبلاً گفتم ، اگر خط دفاع اشتباه می کند ، دلیل آن هم این است که من در کار خود نتوانستم بالاتر از زمین به حریف فشار آورم، و بنابراین توپ به شکل خطرناکی از راه می رسد که شاید بتوان از آن جلوگیری کرد.”

“همانطور که می توانم اشتباه کنم ، با یک موقعیت یا یک پاس ، آنها هم می توانند. ما در مورد خطاهای فردی صحبت نمی کنیم. برای من این مسئله نیست – نکته اصلی این است که ما همچنان روی همان هدف متمرکز هستیم. ”

از ملی پوش ایتالیایی سوال شد که پیروزی ظهر چقدر می تواند برای تیم مهم باشد.

وی گفت: “من فکر می کنم این باید کمی آرامش ایجاد کند.”

“با دیدن اینکه یک هفته دیگر بازی نداریم ، سخت است که یک هفته کامل را پشت سر بگذاریم ، بدون اینکه امروز هم برنده نباشیم.”

“من می دانم که شرایط خارج از باشگاه وجود دارد ، زیرا همه ما می دانیم جام و دربی برای هواداران چه معنایی دارد. با این حال ، در داخل باشگاه ما همیشه باید اطمینان حاصل کنیم که بازی به بازی ادامه دهیم و این همان چیزی است که سعی کرده ایم انجام دهیم. و در حال حاضر ما در جدول سوم هستیم. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *