حافظ مسلمی 1173 روز پیش
بازدید 56 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از جدال اینتر

پابلو فونسکا در مصاحبه پیش از بازی رم مقابل اینتر از صحبت کردن پیرامون اسکودتو امتناع کرد، رم در خانه خود میزبان اینتر خواهد بود.

این بازی برای دو تیم حاضر در رتبه های دوم و سوم جدول جدالی حساس خواهد بود، همچنین مربی پرتقالی تاکید داشت که شاگردانش باید تمرکز خود را بازی به بازی حفظ کنند.

او در ادامه گفت:اگر این بازی را ببریم به فتح اسکودتو نزدیک می شویم؟ من همیشه گفته ام که ما باید بازی به بازی پیش برویم.

ما تنها به پیروزی در این بازی فکر می کنیم. اینتر بازیکنان بزرگی و تیمی پر قدرت در اختیار دارد.تیم ما برای این بازی مصمم است و شانس خوبی برای شکست این تیم خوب داریم.

فونسکا سپس در مورد ترکیب احتمالی خود در این بازی صحبت کرد، لیانوردو اسپینازولا که به در بازی برابر آتلانتا مصدوم شده بود از مصدومیت رها شده و آماده بازی می باشد.

لئو خوب و مهیا بازی است. او به خوبی تمرین کرده و آماده بازی است. هافبک ها؟ از بین ورتوت، کریستانته و ویار دو بازیکن به میدان خواهند رفت.به دلیل مصدومیت میرانته پابلو لوپز درون دروازه خواهد ایستاد و با بازگشت فوزاتو ذخیره او نیز آماده است.

دیاوارا؟ او آماده است و به خوبی تمرین می کند. مطمئنم که زمان مناسب او فرا خواهد رسید.بازی های زیادی در 2-3 ماه آینده داریم و ما به تمامی بازیکنان احتیاج داریم.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *