حامد شیرازی 1202 روز پیش
بازدید 41 بدون دیدگاه

پیش بازی رم بلونیا

فاکتورهای قابل توجه قبل از سفر به بلونیا

قبل از سفر به بلونیا بازی در دناتو دل آرا در یکشنبه بعد از ظهر ساعت 15 بوقت ایتالیا(17:30 به وقت ایران)، سراغ 10 فاکتور که ارزش پرداختن به آنها درست قبل از هفته 11ام سری آ را دارد میپردازیم

در مسیر درست
رم در هریک از سه بازی اخیر خود برابر بلونیا دو مرتبه موفق به گلزنی شده، این درحالی است که حداقل یک گل توسط هریک از دو تیم در نیمه دوم در 5 بازی اخیر این دو تیم در برابر یکدیگر به ثمر رسیده است

خانه ی خارج از خانه
از فصل 2009-2010 به بعد، فقط یوونتوس و اینتر با 7 برد توانسته اند رکورد 6برد رم در خانه بلونیا رناتو دل ارا، را بشکنند

گلزنی ها در مسافرت به بلونیا
جالوروسی در 15 بازی از 16 بازی اخیر خود در بلونیا موفق به گلزنی شده، تنها موردی که موفق به گلزنی نشدند به سپتامبر 2018 مربوط است.

یک قدم جلوتر
تیم پائولو فونسکا بیشتر از هر تیمی در سری آ با 107 دریبل موفق، آمار دریبل موفق را به نام خود ثبت کرده و تنها تیمی است که حداقل 4 بازیکن موفق به دریبل رقیب خود با 12 دریبل موفق شده است میباشد.

باشگاه صدتایی
برونو پرز و ژسوس صدمین بازی خود با لباس رم را در بازی برابر زسک صوفیه به میدان رفتند، و به زکو 233 بازی و فازیو163تایی و پلگرینی 120 تایی ملحق شدند تا در میان بازیکنان کنونی رم ، 5بازیکن رمی باشند که عضو باشگاه صدتایی هستند.

گلزنی حتمی
ادین زکو در 4 بازی از 5بازی خود در برابر بلونیا در استادیوم دل آرا در چارچوب سری آ موفق به گلزنی شده، و تنها به یک گل دیگر نیاز دارد تا در رتبه بندی گلزنان باشگاه رم به رده سوم صعود کند.

محبوب سابق
اگر بتواند مصدومیت خود را پشت سر بگذارد، استادیو رناتو دل آرا دوباره پذیرای میرانته خواهد بود که درست قبل از حضور در رم 87 بازی برای بلونیا به میدان رفته بود.

طراح بازی از دفاع
اسپیناتزولا یکی از هشت مدافعی است که 10 یا بیشتر از 10 موقیعت گلزنی برای هم تیمی هایش خلق کرده در این فصل از رقابت ها در ایتالیا

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *