حافظ مسلمی 1204 روز پیش
بازدید 55 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از باخت زسکا

به گزارش سایت رسمی باشگاه،پائولو فونسکا بعد از باخت سه بر یک مقابل زسکا صوفیه در لیگ اروپا مصاحبه ای انجام داد که در زیر قرار گرفته ست.

آیا از اشتباهات دفاعی امشب ناراحت هستید؟

“درست است که ما باختیم و اتفاقات زیادی وجود دارد که من آنها را دوست نداشتم ، اما قبل از بازی نیز با چند چالش مختلف روبرو بودیم. این یک بازی اروپایی بود و ما در مقابل حریف خوبی قرار داشتیم و دو اشتباه کردیم و دو گل دریافت کردیم.”

“اما ما موقعیت هایی را نیز ایجاد کردیم ، آنها فقط خیلی خوب دفاع کردند و این کار را برای ما سخت کردند. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم که نباید مرتکب شوند”

آیا از تلاش برخی از بازیکنان جوان – به خصوص توماسو میلانزه ، راضی هستید؟

“برای هیچ یک از آنها آسان نبود که وارد این بازی شوند و مسئولیت را بر عهده بگیرند. اما آنها خوب عمل کردند. من از همه آن بچه ها خوشحالم. ”

شانس رم در لیگ اروپا در سال 2021 چقدر است؟

“ما می خواهیم تا آنجا که می توانیم پیشرفت کنیم. اکنون همه چیز بسیار سخت تر می شود. بیایید ببینیم که در بین  32  تیم آخر این رقابت ها چه تیم هایی هستند.همه تیم ها  واقعاً خوب هستند. ”

آیا می توانید وضعیت بدنی  تیم را در تیم به روز کنید؟

“لورنزو پلگرینی و جردن ورتو به خوبی تمرین کرده اند. بازگشت جیانلوکا مانچینی برای بازی بولونیا [در روز یکشنبه] سخت خواهد بود ، اما فکر می کنم بقیه را نیز به بازی برگردانیم. ”

چرا پائو لوپز امشب بازی را شروع نکرد؟ آیا دلیل خاصی وجود داشت؟

“ما با این ایده که پاو لوپز بازی می کند ، برای این مسابقه آماده شدیم. اما در تمرینات در تریگوریا میرانته مشکلی داشت و ما نمی دانیم که او برای آخر هفته مناسب است یا نه. بنابراین به همین دلیل تصمیم گرفتی که تا لوپز را در دروازبان این نگذاریم. این دلیل است. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *