حافظ مسلمی 1208 روز پیش
بازدید 47 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از تساوی ساسولو

جالوروسی مقابل ساسولو بدون گل متوقف شدند.فونسکا نیز بین دو نیمه به دلیل اعتراض شدید اخراج شد!! به گزارش سایت  رسمی رم او مصاحبه ای انجام داده که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتید.چقدر از آن راضی هستید؟

“بله ، من واقعاً به تیم افتخار می کنم. ما خوب بازی کردیم ، بهترین موقعیت ها را برای گلزنی داشتیم ، همیشه در دفاعی کاملاً سازمان یافته بودیم و هرگز به ساسولو که یک تیم بزرگ ست،اجازه موقعیت سازی ندادیم.”

داور!؟ از آن راضی بودید؟

“نه بیایید در مورد چند مورد صحبت کنیم. من خطای اول برای پدرو را درک نمی کنم: چگونه می توانید در آن شرایط به او کارت زرد بدهید؟

“و سپس ، پس از آن ، چگونه فقط می تواند یک زرد برای خطای ناخوشایند اوبیانگ روی لورنزو پلگرینی باشد؟ من می فهمم که داور ممکن است آن را نبیند؟آیا وار نباید دخالت کند. و چگونه او می تواند در مورد پنالتی؟ توپی که به دست خورد!به نظر من واضح است. ”

برای گرفتن کارت قرمز به داور چه گفتی؟

“من از او درباره اولین کارت زرد برای پدرو پرسیدم، زیرا من آن را نفهمیدم -و سپس به او گفتم ،” دیگر ، ما پنج خطا کرده ایم و شما چهار کارت زرد به ما نشان داده اید! فقط همین.!!

آیا در نیمه دوم به ژکو احتیاج داشتید تا در  محوطه جریمه  بیشتر  حضور داشته باشد؟

“ژکو واقعاً سخت کار کرد تا به تیم در دفاع کمک کند ، اما وقتی این کار را انجام می دهید حضور در انتهای دیگر هم دشوار است – خصوصاً برای بازیکنی که مدتی بیرون رفته است ، که به سختی کار می کند برای تیم هرچند که او چند فرصت داشت. اما فکر می کنم در نیمه دوم مستحق گلزنی بودیم. ”

فکر می کنید می توانید ژکو و بورخا مایورال در کنار هم بازی کنند؟

“این می تواند یک گزینه باشد ، به خصوص که بورخا در آن مستقر می شود. امروز ما روش دفاع خود را تغییر دادیم ، ما با کار پدرو در کنار ژکو  بازی را آغاز کررد.مهم نیست که فضای ساسولو را برای بازی در وسط رها کنیم.”

“روشن است که ببینیم در ناپل چه اتفاقی افتاده است. و امروز ، درست مثل روز پنجشنبه مقابل یانگ بویز ، تیم خوب بازی کرد. ما می فهمیدیم که باید در چه مواردی پیشرفت کنیم.و ما این را در این بازی نشان دادیم. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *