حافظ مسلمی 1209 روز پیش
بازدید 80 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از نبرد ساسولو

پائولو فونسکا سرمربی رم در بعد از ظهر شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ساسولو شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادکه در زیر قرار گرفته ست.

آیا برای این بازی مقابل ساسولو جردن ورتوت و کریس اسمالینگ را خواهید داشت؟

“نه ، آنها برای بازی آماده نیستند. اسمالینگ امروز با گروه تمرین نکرده است ، او عملکرد بهتری دارد ، انتظار داریم هفته آینده او را برگردانیم. با ورتو تصمیم گرفتم که او را به خاطر این مورد ریسک نکنم. ”

آیا فاتزیو و ماراش آماده  هستند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند؟

“ما فردا خواهیم دید. حقیقت این است که ما در حال حاضر تعداد زیادی مدافع میانی در دسترس نداریم. فازیو و کومبولا هر دو مجبور شدند مدتی متوقف شوند ، بنابراین در بهترین شکل نیستند. خواهیم دید که آیا یکی از آنها بازی می کند. ”

آیا انتظار می رفت اسمالینگ این مدت طولانی بیرون باشد؟ آیا ترس وجود دارد که این مشکل زانو بتواند به مسئله جدی تری تبدیل شود؟

“من نگران نیستم که این مسئله جدی تر شود. او امروز تمرین کرد ، خوب کار کرد و خیلی زود برمی گردد. ”

آیا لورنزو پلگرینی و گونزالو ویلار می توانند در خط هافبک میانی با هم بازی کنند یا برای این کار از لحاظ بدنی کمی دارند؟

“من هم اکنون در خط هافبک گزینه های زیادی ندارم. فردا دو نفر از پلگرینی ، ویار و آمادو دیاوارا بازی می کنند. ”

فصل گذشته هر دو بازی بین این دو تیم با نتیجه 4-2 به پایان رسید که هر کدام یک برد خانگی داشتند. آیا این یکی دیگر از کارهای پر امتیاز خواهد بود؟

“این دو طرف حمله کننده است. من واقعاً دوست دارم که آنها چگونه بازی را انجام دهند. آنها در چهار مسابقه خارج از خانه خود پیروز شده اند. از نظر کیفیت حمله ،و آنها واقعاً یک طرف قدرتمند هستند. من فکر می کنم این یک بازی باز خواهد بود. سخت خواهد بود ، ساسولو در فرم عالی قرار دارد. ”

شما وقت زیادی برای آماده شدن برای این بازی نداشته اید. آیا شما بیشتر روی چگونگی حمله به ساسولو تمرکز کرده اید یا اینکه چگونه در مقابل گزینه های حمله آنها دفاع کنید؟

“مثل همیشه ، برای تمام لحظات مختلف در یک مسابقه ، ما یک استراتژی دفاعی و یک استراتژی تهاجمی آماده کرده ایم. درست است که ما زمان زیادی برای آماده شدن نداشته ایم ، اما طرف را برای هر احتمالی آماده کرده ایم. ”

با توجه به کمبودهای دفاعی ، آیا فکر می کنید با ریکاردو کالافیوری در پست مدافع کناری ادامه دهید – با لئوناردو اسپینازولا در میان مدافعان میانی؟ و به طور کلی ، نظر شما در مورد رویکرد باشگاه به بازیکنان جوان چیست؟

“من نسبت به برخی از شما کمی متفاوت هستم. برای من کالافیوری یک بازیکن جوان با پتانسیل است اما او باید پیشرفت کند ، باید یاد بگیرد ، باید رشد کند. او جوان است و بنابراین همه چیز بسیار طبیعی است.

“با این حال ، برای همه شما ، او بهترین در حال حاضر در جهان است. و این چیز خوبی نیست ، به بازیکنان جوان کمک نمی کند. او بازی خوبی داشت ، من خوشحال شدم ، و او در حال پیشرفت است – ما به او و توانایی های او ایمان داریم ، اما این تمام است. اجازه ندهیم از خود جلو بیفتیم. ”

آیا آنتونیو میرانته یا پائو لوپز فردا در گل شروع می کنند؟ آیا طی چند بازی بعدی چرخش بیشتری بین این دو وجود خواهد داشت؟

“من انتخاب کردم که فردا شروع می شود ، اما نه بازی های بعد از آن.”

شما در مقابل طرفی قرار می گیرید که دوست دارد از پشت بسازد و در پشت هم توپ بازی کنید. آیا باید انتظار داشته باشیم که رم نسبت به مطبوعات تهاجمی تر باشد تا از شیوع ساسولو جلوگیری کند؟

“شما می خواهید همه چیز را بدانید،چه کسی بازی می کند ، ما چگونه بازی خواهیم کرد ، تنظیمات دفاعی ، حرکات حمله. بگذارید فردا ببینیم چه اتفاقی می افتد. ”

در مقایسه با فصل گذشته تاکنون یک فصل بسیار متفاوت است. آیا از چگونگی شروع کار تعجب کرده اید؟ فکر می کنید برای سکونت در لیگ قهرمانان اروپا با ساسولو درگیر هستید؟

“ساسولو جایی است که شایسته آن است. من از آن تعجب نمی کنم ،ما هفت ، هشت ، نه تیم قدرتمند در لیگ داریم. جدول چگونگی یکنواختی را نشان می دهد. ”

بازیکنانی که در این فصل کمتر درگیر آن شده اند ، به نظر می رسد همیشه وقتی فرصتی به آنها داده می شود ، خوب پاسخ می دهند.

“تیم و بازیکنان این کار را می کنند. وقتی برنده می شوید ، همه چیز آسان تر است. وقتی هویت واضحی داشته باشید همه چیز راحت تر است. بازیکنان همه آماده هستند و می دانند که وقتی به تیم می آیند باید چه کاری انجام دهند. بنابراین از این اعتبار به آنها تعلق می گیرد که نشان می دهند در فرصتی که می توانند کار کنند. این برای من واقعاً خوشایند است. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *