حافظ مسلمی 1216 روز پیش
بازدید 83 بدون دیدگاه

مصاحبه جدید فرانچسکو با وریسیمو

فرانچسکو توتی میهمان برنامه  وریسیمو در  برنامه معروف Canale 5 بود که توسط سیلویا توفانین اجرا شد‌ فرانچسکو توتی از طریق وب کم صحبت کرده است که اظهارات او در زیر قرار گرفته ست.

“حال من چطور است؟ به آرامی بهبود یافتیم ، روز خوبی نبود اما اکنون همه چیز به حالت عادی برگشته است “.

از مارادونا چه چیزهایی را به یاد بیاورید؟
“او هنوز هم اینجا با ماست. احساساتی که او از ما برجای گذاشت تکرار نشدنی هستند. من رابطه فوق العاده ای با دیگو داشتم. در خارج از زمین او یک فرد خارق العاده بود در حالی که در زمین فوتبال بود ، کاری که او با توپ انجام داد غیر قابل تکرار بود. من می خواهم او را اینطور به یاد بیاورم ، مثل اینکه او هرگز درگذشت ، او اینجا خواهد ماند زیرا با دیگران فرق داشت.

آخرین بار کی از همدیگر خبر داشتید؟
“دو ماه پیش ، زمانی که در مربیگری در آرژانتین بود. او می خواست بداند حال من چطور است. وقتی بازی را متوقف کردم ، مارادونا اولین کسی بود که با من تماس گرفت تا از من حمایت کند و به من بگو آرام باش. این ژستی بود که من همیشه با خود همراه خواهم داشت.”

بهت چی گفت؟
“او به من گفت آرام باش و زندگی کن. او به من گفت که آینده حتی زیباتر خواهد بود ، حتی اگر توپ برای ما فوتبالیست ها نان روزانه ما باشد ، بنابراین تغییر شغل مانند مرگ است.

او در مورد شما گفت که شما بزرگترین فوتبالیستی هستید که او تا به حال در زمین بازی دیده است.
پس این کافی است ، من نمی توانم به شما پاسخ دهم. بهترین تعارفی است که می توانم دریافت کنم ، حتی اگر گفتن آن پیش پا افتاده باشد.

آیا تاکنون چیزی از او کپی کرده اید؟
“این غیرممکن بود ، حتی در پلی استیشن هم نمی توانید کاری را که او انجام داده کپی کنید.”

آیا دوست دارید به احترام او در یک بازی شرکت کنید؟
“اگر آنها مجبور بودند با من تماس بگیرند ، من بلافاصله تماس را می پذیرم.”

در این نقش جدید به عنوان مدیر چه احساسی دارید؟
“من توپ را از دست می دهم ، اما یک آغاز وجود دارد و یک پایان نیز وجود دارد. من در این مسیر جدیدی قدم گذاشته ام که در دنیای فوتبال باقی مانده است. احساس می کنم در خانه هستم. من از این نظر تا حدودی راحت هستم.”

دنیای فوتبال را که در ماه های اخیر بدون هوادار جریان داشته است را چگونه می یابید؟
“با استادیوم های خالی دیگر فوتبال نیست ، ورزشی متفاوت است ، بدون جو و تشویق. متأسفانه شما مثل گذشته به تلویزیون علاقه ندارید. امیدوارم هرچه زودتر به حالت عادی برگردیم. فوتبال زندگی برای همه ، کودکان و افراد مسن است. این راهی برای سرگرمی ، گذراندن آن ساعت و نیم سرگرم کننده است.”

چه کریسمس امسال برای شما خواهد بود؟
“مثل کریسمس نیست. امیدوارم آن را در کنار خانواده ام بگذرانم و مثل همیشه آن را تجربه کنم. متأسفانه مثل بقیه نخواهد بود زیرا من اخیراً پدرم را از دست داده ام. با این حال ، من یک خانواده بسیار نزدیک دارم ، بیایید سعی کنیم جلو برویم. بیایید ببینیم این کریسمس جدید چه چیزی برای ما ذخیره کرده است. ما امیدواریم که واکسن را در اسرع وقت پیدا کنیم و به زندگی روزمره برگردیم زیرا از حبس شدن خسته شده ایم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *