حافظ مسلمی 1219 روز پیش
بازدید 79 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا مقابل کلوژ

پائولو فونسکا پیش از دیدار مقابل کلوژ در لیگ اروپا،در کنفرانس مطبوعاتیش شرکت کرد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

با توجه به شرایط اضطراری در دفاع مقابل کلوژ ، فکر می کنید کدام بازیکن بین مانچینی ، اسمالینگ و ایبانز می تواند مقابل ناپولی بهبود یابد؟
“قبل از شروع ، من مایلم در مورد مارادونا صحبت کنم. من خبر غم انگیز را شنیدم و بسیار متاسفم که بهترین بت فوتبال مرده است. من بسیار متاسفم و فکر می کنم این یک روز غم انگیز برای همه دوستداران فوتبال است. در مورد مصدومیان ، بگذارید در روزهای آینده ببینیم. من به بهبود این سه بازیکن خوش بین هستم. بیایید ببینیم آیا می توانیم روی آنها حساب کنیم.”

دفاع چهار نفره مقابل کلوژ ؟
“فردا می بینیم. ما توانایی بازی دو سیستم بازی را داریم ، اما من نمی خواهم تغییر زیادی دهم  در حال حاضر ما فقط یک مدافع مرکزی داریم که خوان خسوس است ، سپس کریستانه را داریم که می تواند بازی کند. فردا می بینیم.”

“اسپینازولا در زمره مستحکم ترین مدافعان خط دفاع سری آ است فکر می کنید انرژی خود را در این نقش مدیریت می کنید؟
“کالافیوری فردا بازی می کند. اسپیناتزولا همیشه بسیار خوب بازی می کند ، اما در حال حاضر مدیریت بازیکنانی که بیشترین بازی را کرده اند نیز مهم است. فردا یک بازیکن جوان وجود دارد و ما به او اطمینان کامل داریم. ”

“فردا یک مسابقه دشوار خواهد بود ، کلوژ در خانه بسیار قدرتمند است. آنها می خواهند نشان دهند که تیم قدرتمندتری نسبت به بازی اول هستند. من مطمئن هستم که این یک مسابقه کاملا متفاوت خواهد بود و برای ما بسیار دشوار خواهد بود. ”

آیا نگران دفاع هستید؟
بله ، تعداد زیادی حضور ندارند اما لازم نیست بهانه شود. ما یک تیم آماده رویارویی با تیم قدرتمندی داریم. من بهانه نمی خواهم ”

رم نیز می خواهد در اروپا برای پیروزی تلاش کند. آیا این هدف ست؟
“بله به طور عمده برای پیروزی ، این یک بازی مهم برای ما است و کسب 3 امتیاز مهم است. ما به بازی خانگی فکر نمی کنیم ، باید فکر کنیم که بازی سختی داریم: آنها حریف سختی هستند ، خصوصاً در خانه ، اما ما 3 امتیاز را می خواهیم.”

در دفاع یک موقعیت اضطراری وجود دارد زیرا فقط خوان خسوس در این نقش اصلی خواهد بود. آیا تغییری در فرم ایجاد خواهد شد؟
“این یک احتمال است ، ما فردا خواهیم دید. بسیاری از مدافعان مرکزی نیستند ، ممکن است این احتمال تغییر کند اما ما فردا خواهیم دید.

آیا کالافیوری خواهد بود؟
بله ، او از ابتدا بازی خواهد کرد.

حال ژکو چگونه است و چقدر وقت خواهد داشت؟
“ژکو این روزها بدون شدت تمرین کرده است . در این مسابقه او چند دقیقه بازی می کند ، سپس من از نظر ناپولی ارزیابی می کنم. ارزیابی او در این مسابقه برای درک وضعیت جسمی مهم خواهد بود.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *