حافظ مسلمی 1221 روز پیش
بازدید 82 بدون دیدگاه

امار مهم بعد از جدال پارما

مهم تربن امار بعد از دیدار مقابل پارما که با برد سه بر صفر به سود رم به پایان رسید،در زیر قرار گرفته سته.

یکشنبه شب رم برد قاطع 3 بر صفر مقابل پارما کسب کرد، در این بازی میخیتاریان گل هایش در مجموع دو بازی را به 5 گل رساند همچنین این برد باعث ثبت اعدادی قابل توجه شد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

1 اولین ضربه مایورال به سمت چهارچوب اولین گل رم در این بازی و همچنین اولین گل این بازیکن اسپانیایی در مسابقات سری  آ بود.

3 حضور گونزالو ویار در لیست اولیه تیم سومین حضور او در ابتدا برای تیم محسوب می شود.

5 رم پنج بازیکن جوان در لیست بازیکنان تعویضی فونسکا در اختیار داشت. ریکاردو کالافیوری، امیر فراتوویچ، توماسو میلانزه،سوف پودگورنا(همگی 18 ساله) و روبن پروودنس(19 ساله)

9 جادوگر ارمنی رم در دوبازی اخیر خود در سری آ ۵ گل به ثمر رسانده است، او اکنون با ثبت 4 پاس گل و 5 گل در نه گل تیمش تا بدینجای فصل تاثیر گذار بوده است.

10 رم اکنون در ده بازی خانگی خود در تمامی رقابت ها بدون شکست بوده است(7برد3تساوی) و هر سه بازی اخیر خود در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته و موفق به ثبت چهار کلین شیت نیز شده است.

17 ریک کاردسدروپ با پایه گذاری گل سوم میخیتاریان توانست در 17 بازی خود در سری آ اولین پاس گل خود را به ثبت رساند.

19 با به صدا در آمدن سوت پایان بازی رم آمار 19 گل در این فصل سریA را برای خود به ثبت رساند، ساسولو با بیست گل بهترین آمار این فصل را در اختیار دارد.

20 با این پیروزی رم روند شکست ناپذیری در بازی های خانگی خود مقابل پارما را به 20 بازی رساند(16 پیروزی،4تساوی) این رکورد از شکست سال 1998 آغاز شد و در این سال ها رم در 16بازی از مجموع 20 بازی حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

56 حضور دیرهنگام آمادو دیاوارا در این بازی اولین بازی او بعد از تساوی2 بر 2 مقابل یوونتوس در هفته دوم بود، از آن بازی 56 روز گذشته است.

67 میهمان رم برای ثبت اولین شوت خود در این بازی تا دقیقه 67 صبر کرد در حالی که رم آمار 21 شوت را در این بازی به ثبت رساند.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *