حامد شیرازی 1224 روز پیش
بازدید 50 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا قبل از بازی با پارما

پائولو فونسکا هنگام صحبت با رسانه ها پیش از دیدار روز یکشنبه سری A با پارما ، چند نکته را گفت.

این بازی در استادیو المپیکو در ساعت 15:00 به وقت محلی در جریان است.

این چیزی است که او در مورد بازی گفته است …

حال لورنزو پلگرینی و کریس اسمالینگ چگونه است؟ آیا آنها فردا در ترکیب خواهند بود؟

“لورنزو در فرم عالی نیست ، او امروز فقط با ما تمرین کرده است. اما او در ترکیب خواهد بود. اسمالینگ قرار نیست برای بازی آماده باشد ، او بازی نخواهد کرد. ”

روند بدون شکست رم در لیگ – حداقل در زمین خودی- فصل گذشته در این مسابقات آغاز شد. فکر می کنید چگونه توانستید این کار را انجام دهید؟

“زمان مهمترین چیز در فوتبال است. ما وقت بیشتری برای کار با هم داشته ایم و اکنون تیم دارای هویتی است که در طول این دو سال ساخته ایم.”

“وقتی یک مربی به تیم جدیدی می پیوندد ، همیشه به وقت نیاز دارد تا تیم را به ثبات برساند. اکنون تیم با روش هایی متفاوت بازی می کند.”

آیا قبل از تصمیم برای استخدام تیاگو پینتو ، دن و رایان فریدکین با شما صحبت کردند؟

“نه ، این تصمیم رئیس بود. او یک مدیر ورزشی است که کارهای بزرگی در پرتغال انجام داده است. او اعتبار خود را نشان داده است ، اما این رئیس بود که انتخاب کرد. ”

501 روز از اولین جلسه مربیگری شما در رم می گذرد. چقدر تغییر کرده اید ، و رم از آن زمان چقدر تغییر کرده است؟

“من همیشه می خواهم هر روز بهتر شوم. اکنون من مربی ای هستم که با فوتبال ایتالیا سازگارتر هستم ، که احساس می کنم در کشور یکپارچه تر است و درک بهتری از همه چیز دارد. من فکر می کنم این مهم است ، برای درک واقعی محیطی که در آن قرار دارید. این تیم تیمی است که فوتبال را به سبک نزدیک به آنچه من می خواهم بازی می کند. ”

مخیتاریان هفته گذشته در پست فوروارد خوب ظاهر شد. آیا این ارمنی می تواند دوباره در آنجا مقابل پارما شروع کند یا شما با بورخا مایورال می روید؟

“مخیتاریان در آن موقعیت خوب بازی کرد ، اما فردا بورخا مایورال از ابتدا بازی می کند.”

یک استادیوم چقدر برای این باشگاه مهم خواهد بود؟

“من از تمام مراحل مربوط به ورزشگاه نمی دانم ، اما برای رشد باشگاه مهم است که خانه خود را داشته باشد.”

آیا آمادو دیاوارا آماده شروع است یا با گونزالو ویلار می روید؟

“ویار”

با توجه به عدم حضور در خط دفاعی ، آیا فردا دفاع سه نفره را می بینیم یا 4نفره؟

“ما فردا خواهیم دید.”

آیا خط مشی سه نفره پس از بحث و گفتگو با جیانلوکا پتراچی متولد شد؟ و چقدر از داشتن مدیر ورزشی در این چند ماه گذشته دلتنگ شده اید؟

“من همیشه رابطه خوبی با جیانلوکا پتراچی داشتم. من به صحبت های او گوش دادم ، هم در مورد آن موضوع و هم در مورد موضوعات دیگری که در مورد آنها بحث کردیم. اما من تصمیم خودم را برای تغییر ترکیب داشتم. ”

به نظر می رسد با استخدام تیاگو پینتو ، رم در حال ایجاد ساختار شرکتی مدرن است. آیا این درست است و آیا دوست دارید در این ساختار نقش تأثیرگذاری بیشتری داشته باشید؟

“برای من مهم این است که همیشه با تیم سخت کار کنم. مهم است که همه ما با هم بتوانیم بهترین گزینه را برای رم انتخاب کنیم. ”

طی دو هفته گذشته آموزش چگونه طی شده است؟ ما اکنون یک چرخه جدید دیگر را با تعداد زیادی بازی از هم اکنون و کریسمس آغاز می کنیم …

“هفته گذشته دشوار بود. ما چند مورد Covid داشتیم ، که به این معنی بود که باید به صورت جداگانه آموزش ببینیم. این هفته ما به خوبی آموزش دیده ایم. ما آماده هستیم تا این برنامه شلوغ مسابقات را آغاز کنیم – که فردا مقابل پارما آغاز می شود. ”

پارما چه تیمی است؟

“پارما تیم خوبی است. آنها در دفاع خوب ، جمع و جور و در ضد حمله خطرناک هستند. جروینیو یک بازیکن کلیدی برای آنها است – ما باید اطمینان حاصل کنیم که آنها فرصتی برای مقابله با ما پیدا نمی کنند. ”

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *