حافظ مسلمی 1240 روز پیش
بازدید 109 بدون دیدگاه

کنفرانس پرز پیش از نبرد کلوج

برونو پرز پیش از دیدار مقابل کلوج در لیگ اروپا همراه فونسکا در کنفرانس خبری شرکت کرد.در زیر صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

برای شما سخت بود که بعد از آزمایش مثبت برای کرونا، دوباره شروع به کار کنید ، یا اینکه متوجه شدید تقریباً بلافاصله از سرعت بالا می روید؟

“این برای من کمی سخت بود ، زیرا بعد از پیش فصل دوباره به گروه پیوستم. اکنون من به سطحی رسیده ام که همه در آن قرار دارند ، می توانم به سختی هم تیمی هایم بدوم. و این برای من واقعاً مهم است. ”

شما در چرخاندن بازی چند هفته پیش مقابل یانگ بویز مهم بودید. فکر می کنید هنوز چه پیشنهادی دارید؟

“هر بازی مهم است ، شما باید نگرش درستی داشته باشید ،باید همیشه 100٪ تمرکز داشته باشید. هر بازی برای ما حیاتی است ، بنابراین من سعی می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم ، 90 دقیقه تمرکز خود را حفظ کنم و هنگام محاسبه تفاوت ایجاد کنم. ”

چندی پیش شما در یک تیم دسته دوم در برزیل تلاش می کردید ،سپس در رم تقریباً بلافاصله شروع به کار کردید. چطور اتفاق افتاد؟

“من نحوه برخورد خود را تغییر دادم ،نگرش من از زمین بازی و من فکر می کنم شما اکنون می توانید تفاوت رویکرد من را ببینید. اکنون نگرش یک حرفه ای را دارم. و این واقعاً به من کمک می کند. خوشحالم که می توانم خوب بازی کنم و به تیم و هم تیمی هایم کمک کنم. سعی خواهم کرد در هر بازی بهترین نتیجه را بدهم. ”

قرارداد شما در پایان فصل به پایان می رسد – آیا در حال حاضر به آینده خود فکر می کنید؟ آیا دوست دارید با رم قرارداد جدیدی امضا کنید؟

“در حال حاضر افکار من معطوف به ادامه کار خوب برای رم است ،این مسئله اصلی است. اما مسلماً کسب قرارداد جدید انگیزه دیگری است. من سخت کار می کنم ، سعی می کنم همه کارها را به خوبی انجام دهم ،زیرا این همان چیزی است که من می خواهم. اما من می خواهم آن را بدست آورم. اگر آنچه را که باید در زمین انجام دهم انجام می دهم ، در آن صورت اوضاع نیز به جای خود قرار می گیرد. من نسبت به آینده بسیار مطمئن هستم. ”

آیا در دفاع سه نفره یا خط برگشت چهار نفره احساس راحتی بیشتری دارید؟ به نظر شما چه تفاوتی دارد؟

“وقتی در عقب با سه بازی می کنیم ، این بدان معناست که می توانم جلوتر بمانم و آنچه را که می توانم انجام دهم تا از کیفیت حمله خود نیز استفاده کنم. با چهار مورد نیاز به دفاع بیشتر دارم ، باید شرایط را بخوانم و بهترین لحظات را برای جلو راندن انتخاب و انتخاب کنم. اما برای من تفاوت مهمی نیست ، من خوشحالم که در هر دو سیستم بازی می کنم. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *