حافظ مسلمی 1246 روز پیش
بازدید 53 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از تساوی با صوفیه

به گزارش سایت رسمی رم ،پائولو  فوسکا سرمربی جالوروسی بعد از تساوی بدون گل در هفته دوم مقابل زسکا صوفیه،مصاحبه ای انجام داد که در زیر قرار گرفته ست.

چرخش بازیکنان چقدر روی عملکرد امشب تأثیر گذاشت؟

“این طبیعی است ، در حال حاضر ریتم این بازیکنان مانند سایر بازیکنان نیست. اما فکر می کنم ما بدون شدت حمله کافی بازی کردیم. ما خیلی به یک سوم پایانی زمین وارد شدیم اما خیلی پاس اشتباه دادیم و توپ را خیلی آهسته و بدون برش کافی به اطراف حرکت دادیم. ”

آیا از کریس اسمالینگ به اندازه کافی دیدید که یک بار دیگر در مصاف فیورنتینا انتخاب کنید؟  چرا بورخا امشب دوباره بازی کرد؟

“اسمالینگ فقط چند روز با ما تمرین كرده است ، او نمی تواند هر بازی را در حال حاضر انجام دهد اما ما خواهیم دید كه حال همه آنها پس از  جدال امشب چگونه است و سپس تصمیم خواهیم گرفت كه آیا او را مقابل فیورنتینا فراخوانیم یا نه. من تصمیم گرفتم امشب دیگر او را ریسک نکنم زیرا او مدتی بیرون بود و هنوز خیلی با ما تمرین نکرده است.”

“برای بورخا مایورال این فقط دومین بازی او بود. او جوان است ، باید با شیوه بازی ما سازگار شود. او سخت کار کرد اما هنوز به مقداری زمان برای  وقف شدن نیاز دارد. ”

به نظر می رسد گروه بازیکنانی که امشب انتخاب کردید برای نشان دادن پتانسیل خود در طول یک مسابقه تلاش می کنند ؟

“تیم خوب است ، آنها در بازی های اخیر تعداد زیادی گل به ثمر رسانده اند. اگر ما کارها را با فصل گذشته مقایسه کنیم ، قطعاً تیم خیلی بهتر عمل کرده است. درست است که امروز بسیاری از جنبه ها را تغییر داده ایم و شدت مورد نظر من را نداشته ایم. اما فکر می کنم تیم به طور کلی فصل را به خوبی آغاز کرده است. ”

آیا از سایر بازیکنانی که در دسترس شما هستند راضی هستید؟ آیا می خواهید در ژانویه تقویت کنید؟

“خواهیم دید. در حال حاضر ما نمی توانیم کاری متفاوت انجام دهیم.بازیکنان زیادی نداریم ، ما بدون آمادو دیاوارا ، ریکاردو کالافیوری و داوید سانتون هستیم و باید این شرایط را مدیریت کنیم. اما درست است ، عملکرد ما در لیگ متفاوت است. با این حال ، همانطور که گفتم انتظار می رود که این بازیکنان الان از قوام یکسانی برخوردار نباشند. ”

آیا تیم بهتری نسبت به تیمی که فصل گذشته به پایان رسید می بینید؟

“تیم عملکرد خوبی دارد. آنها جدا از بازی با سویا ، فصل گذشته را خوب به پایان رساندند. من از کاری که تیم به خصوص در لیگ خوشحالم. ”

عدم حضور مدیر ورزشی در این باشگاه را احساس می کنید؟

“من فکر می کنم هیئت مدیره و رئیس جمهور بسیار نزدیک به تیم هستند. داشتن یک مدیر ورزشی مهم است و باشگاه سخت تلاش می کند تا بهترین راه حل را برای آن پیدا کند. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *