حافظ مسلمی 1258 روز پیش
بازدید 112 بدون دیدگاه

آمار مهم پیش از جدال بنونتو

در هفته چهارم سری آ رم در المپیکو میزبان بنونتو خواهد بود.در زیر نکات مهم درباره این دیدار قرار گرفته ست.

تاریخچه این بازی

این دو تیم فقط دو بار با یکدیگر در قالب مسابقات سری آ مسابقه داده اند که یکبار 4-0 و بار دیگر 5-2 رم به پیروزی رسیده است .

آمار‌ جالوروسی مقابل تیم های تیم های تازه صعود‌‌ کرده
نتایج‌ مثبت رم مقابل تیم های تازه صعود کرده به سری آ عملکرد خوبی نشان داده ست.رم در 23 بازی اخیر مقابل تیم های تازه وارد به سری آ به پیروزی رسیده و  و در مجموع ۱۱۷ گل زه و در هر مسابقه مقابل آنان بطور متوسط 2.3 گل به ثمر رسانده است . هیچ تیم برتر ایتالیایی موفق به ثبت این رکورد نشده (بجز رم ) .

ژکو آماده طلسم شکنی
ژکو در دو دیدار اخیر رم گلی نزده و این موضوع تازگی ندارد و وی تا کنون نتوانسته در سه بازی اول فصل خود گل بزند ، ژکو میتواند در بازی فردا به این روند خاتمه دهد و این طلسم را بشکند.

کلین شیت
رم میتواند برای دومین بازی کلین شیت کند .
کم شکست در خانه
رم در پنج بازی اخیر خود در استادیوم خانگی اش ، سه بار برنده شده و دو بار مساوی کرده و فردا فرصت دارد تا این روند را ادامه دهد .
همه باید گل بزنن!
از زمان ورود سرمربی پرتغالی آ.اس رم ، نوزده بازیکن برای رم گلزنی کرده اند که این آمار با هیچ تیمی برابری نمی کند !

کلین شبت

بعد از برتری یک بر صفر مقابل اودینزه، رم به دنبال ثبت اولین دبل کلین شیت در لیگ تحت نظر پابلو فونسکا است.رمی ها می توانند این امر را محقق کنند زیرا در سه بازی اخیر خود تنها 26 بار اجازه شوتزنی به سمت دروازه خود توسط حریفان را داده اند و تنها تیمی که آمار بهتری به ثبت رسانده آ ث میلان است ( 22 ضربه).

بد شروع می کنند!!
آنها(البته طبق نظر رمی ها)در این چند وقت نیمه اول را معمولا محتاط و دفاعی بازی می کنند و تمایلی به حمله ندارند.

یک گلادیاتور رمی
در این فصل هیچ مدافعی در سری A بیشتر از راجر ایبانز که در آخرین بازی برابر اودینزه – 14 دوئل باورنکردنی را برد ، دوئل بیشتری نبرده است.
در خانه راحتند!!
جوردن ورتو – بهترین گلزن فعلی رم با دو گل در این فصل – تمام 6 گل آخر خود را برای این تیم در خانه به ثمر رسانده است و این فرانسوی در هر دو بازی قبلی خود در المپیکو چهار گل زده است – و تبدیل به گلزن رم شده است. (سه گل از آنها، پنالتی بود )

گلزنی پدرو
پدرو رودریگز با یک گل خیره کننده مقابل اودینزه ،برای اولین بار برای رم گل زد و اگر قرار بود روز یکشنبه به گل برسد،آخرین گلش مقابل تیم های ایتالیایی به آگوست 2018 باز می گشت.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *