حافظ مسلمی 1260 روز پیش
بازدید 117 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا به رکورد پرتغال


سرمربی رم ، پائولو فونسکا ، مصاحبه ای طولانی با پرتغالی رکورد رکورد انجام داده ست صحبت او در زیر قرار گرفته ست.

فصل دوم در ایتالیا!شما برای فصل 2020/21 چه انتظاری دارید؟
“اوقات سختی است بنابراین پیش بینی آینده دشوار است. اکنون ما فصل دوم خود را شروع می کنیم و باید بدانیم که از زمان ورود من یک تغییر اساسی در باشگاه ایجاد شده است. تغییر مالکیت وجود دارد ، اکنون سوال در مدیر ورزشی وجود دارد که می تواند سرانجام حاضر شود. مهم این است که این باشگاه قادر به ایجاد ثبات و تعادل مناسب باشد تا بتواند نتایج مثبتی کسب کند. هدف تیم این است که بهتر از گذشته عمل کند فصلی که ما برای ساختن یک تیم بسیار جوان شروع کرده ایم ، اما باید واقعیت و زمینه ای را که در آن قرار گرفته ایم نیز درک کنیم. با توجه به اینکه دو تیم هستند که سرمایه گذاری های بسیار بیشتری نسبت به رم انجام می دهند. پروژه محکمی برای چندین سال که تغییر زیادی نکرده است ، که آتالانتا است و امسال بعد از تجربه لیگ قهرمانان قویتر خواهد شد.میلان قویتر وجود دارد ، که بسیار خوب تقویت شده است ، و مانند ناپولی نیز سرمایه گذاری خوبی انجام داده است. ما می خواهیم در این نبرد برای لیگ قهرمانان شرکت کنیم ، باید بدانیم که دو یا سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند و بقیه برای صعود به لیگ قهرمانان می جنگند. “

آیا با توجه به اینکه این اولین فصل حضور شما در مسابقات قهرمانی ایتالیاست ، مقام پنجم در فصل گذشته شما را خوشحال می کند؟
“من هرگز خودم را راضی نمی دانم ، حتی هنگام پیروزی. مطمئنم که این یک فصل بسیار مثبت بود که ما موفق به کسب 70 امتیاز شدیم و این 70 امتیاز در فصل قبل به ما امکان دسترسی به مقام سوم را می داد. این اتفاق نیفتاد زیرا چهار تیم که یک فصل عالی داشته اند ، بسیار بیشتر از سالهای اخیر. باید به یاد داشته باشیم که ما یک پروژه را با ۱۴ بازیکن جدید آغاز کرده ایم. ما یک بازی تهاجمی داشی ، ما تیم دوم در سری آ هستیم که موقعیت های بیشتری ایجاد می کند گلها و موقعیتهای گلزنی. در بیشتر مسابقات ، ما تیم مسلط بودیم. ما رکورد گلزنی داشتیم و تیم قهرمان را نیز شکست دادیم و فکر می کنم فصل را در سری  آ به خوبی به پایان رساندیم تا جایی که تیم در 11 بازی گذشته در لیگ شکست نخورده است. در 11 بازی گذشته ما 3 تساوی و 8 پیروزی کسب کرده ایم. همچنین تأکید بر این نکته مهم است که در این روند تحول در به عنوان یک تیم ، رشد بسیاری از بازیکنان و به ویژه جوانترین بازیکنان اساسی بود. ایبانز ، مانچینی ، ورتوت ، پلگرینی ، زانیولو ، دیاوارا و اسپینازولا اکنون بازیکنان بسیار بالغ و با ارزشی هستند.

او در مصاحبه ای با رکورد در ماه اگوست گفت: “من می خواهم به یک تیم هجومی ادامه دهم ، در نیمه مقابل و در خط دفاعی دور از دروازه آنها بازی کنم. ما باید از نظر دفاعی تیمی ایمن باشیم ، اما من همیشه می گویم که بهترین راه دفاع حفظ توپ است. من معتقدم که رم بیشتر اوقات توپ را در اختیار خواهد داشت و بنابراین بهتر دفاع خواهد کرد. فکر می کنید این امر محقق شده است؟
“بله ، من فکر می کنم ما توانسته ایم یک تیم مهاجم ایجاد کنیم. تیمی که بیشتر بازی ها را در خط هافبک مقابل انجام می دهد تا حمله کند و سعی در ایجاد آن را دارد. ما آماده می شویم تا در این فصل تیمی هجومی باشیم و توپ بیشتری دارد. یکی از مواردی که من در این فصل پیشنهاد می کنم افزایش کنترل بازی با توپ ، ادامه تیم مهاجم بودن و دریافت گل کمتر است ، زیرا می دانم لیگ ایتالیا از نظر تاکتیکی بسیار خاص است و بسیار طلبکار است. از جمله ، تیم در حال حاضر آماده بازی با دو سیستم تاکتیکی است و می تواند این کار را در طول فصل انجام دهد ، اما این به معنای تغییر اهداف اصلی تیم نیست. ”

در همان مصاحبه در ماه اگوست همچنین گفت: “در این دو یا سه سال ما چیزی را برنده خواهیم شد ، این اعتقادی است که من دارم و بیشتر و بیشتر اعتقاد دارم.”

کمی بیشتر از یک سال بعد ، آیا این باور تقویت شده است؟
“من همیشه یک فرد خوش بین هستم. اما این روحیه مثبت باعث نمی شود که من از واقعیت فرار کنم. واقعیت این است که تیم هایی در سری آ هستند که ثبات بیشتری داشته و بسیار بیشتر از رم سرمایه گذاری کرده اند. با وجود این ، این تغییر نکرده است. اعتقاد راسخ ، و من با فداکاری و کار خود ادامه می دهم تا بتوانم به این هدف دست پیدا کنم و این لذت را به هواداران رم بدهم “.

آیا سازگاری با رم و در لیگ دیگری غیر از اوکراین دشوار بود یا به راحتی با شرایط جدید سازگار شد؟
“من فکر می کنم من به راحتی با شرایط جدید سازگار شدم. تمرین در ایتالیا بسیار انگیزنده است. هر مسابقه داستان متفاوتی است و این برای یک مدیر که عاشق بازی مثل من است بسیار هیجان انگیز است. واقعیت این است که تیم من همیشه برای برنده شده ست و در شاختار این شانس را داشتم. اینجا در رم دشوارتر است ، به خاطر داشته باشیم که رم بیش از 12 سال است که یک جام کسب نکرده است و مردم باید درک کنند که پیروزی در ایتالیا بسیار دشوارتر است ، به طوری که در سالهای اخیر تقریباً همیشه فقط یوونتوس برنده شده ست.

آیا روند تغییر مالکیت رم تاثیری در آماده سازی برای فصل داشته است؟ اگر چنین است، تا چه حد؟
“وقتی مالک جدیدی وجود دارد ، ما می دانیم که انتظارات بسیار زیاد است و مردم انتظار سرمایه گذاری زیادی در تیم فوتبال دارند. من فکر می کنم رئیس جمهور جدید با درک واقعیت باشگاه ، به روش بسیار متعادل و واقع گرایانه وارد این باشگاه شده است. من فکر می کنم نزدیک بودن آنها برای ما بسیار مهم بود ، به خصوص برای تیم ، نگرانی آنها برای حل مشکلات ، حل همه چیز مربوط به عملکرد تیم ؛ همه اینها برای ما بسیار مهم بود. من از این نظر بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم مثبت “.

ارزیابی شما از بازار تابستان رم چیست؟ آیا کاملاً راضی هستید یا انتظار تقویت بیشتر در برخی پست ها را داشتید؟
“ما مربیان هرگز از بازار نقل و انتقالات راضی نیستیم. یک یا دو جایگاه وجود دارد که می توانستیم پیشرفت کنیم. این سخت ترین بازار نقل و انتقالات در سال های اخیر به دلیل بیماری همه گیر بوده است. آشکارا نگرانی های مالی زیادی از سوی باشگاه ها وجود دارد و حقیقت این است و مبادلات زیادی وجود داشته است و این به معنای چیزی است. اکنون برای من داشتن اسمالینگ مهم بود ، داشتن پدرو و مخیتاریان مهم بود و ورود کومبولا و بورخا مایورال مهم بود. من فکر می کنم ورود بازیکنی برای جایگزینی کلایورت ، اما این امکان وجود نداشت. اکنون فراموش نکنیم که رم چندین ماه است که بدون مدیر ورزشی است ، که این نیز بر انتقال ما در بازار تأثیر گذاشته است. ”

مالک جدید قبلاً به طور علنی فاش کرده است که می خواهد رم را به یکی از بهترین باشگاه های جهان تبدیل کند. فکر می کنید برای دستیابی به این وضعیت چه کاری لازم است؟
“بهترین تیم های دنیا در عرض دو روز ساخته نمی شوند ، شما باید به این رئیس جمهور وقت بدهید تا به صورت متعادل کار کند. باشگاه برای موفقیت در آینده باید در کوتاه مدت فکر کند. من فکر می کنم داشتن یک مدیر مهم است. ورزشی که می تواند کمک زیادی به ساخت یک تیم برنده در آینده کند “.

چگونه با این خبر که صاحبان جدید روی شما حساب نمی کنند و حتی اسامی برای شما طراحی شده اند برخورد کردید؟ آیا هیچ وقت فکر می کردید مکان شما به خطر بیفتد؟
“من سعی می کنم هر روز به روشی متعادل زندگی کنم. اگر بگذارم تحت تأثیر آنچه که حدس می زنم تحت تأثیر قرار بگیرم ، مطمئناً موفق نخواهم شد. من همیشه منحصراً روی کار خود متمرکز بوده ام. واقعیت این است که همیشه در مکالماتم با صاحبان جدید احساس کل داشته ام اعتماد به کار من “.

از زمان پیوستن به این باشگاه چه حسی داشته اید؟
“من همیشه هواداران را بسیار مورد حمایت و علاقه خود می دانم. می توانیم بگوییم که از نظر علاقه و علاقه هواداران به باشگاه نسبت به باشگاه ، رم همیشه اسکودتو را می برد. باور کنید این باشگاه و این هواداران خاص هستند. در رم عنوانی کسب کنید زیرا این هواداران شایسته آن هستند.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *