حافظ مسلمی 1271 روز پیش
بازدید 90 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از برد اودینزه

پائولو فونسکا سرمربی رم بعد از برد مقابل اودینزه در مصاحبه ای شرکت کرد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.
“در نیمه نخست تمامی کارها به جز ضربه آخر را به درستی انجام دادیم.در برخی مواقع در بازپس گیری توپ کمی ضعیف عمل کردیم اما روی هم رفته بازی را تحت کنترل داشتیم. بعد از گلزنی میدانستیم مهم ترین نکته پیروزی است وهمکاری برای حفظ پیروزی کار مهمی بود.”

“عملکرد میرانته، سانتون و ایبانز نشان از اعتماد به نفس آن ها بود. ایبانز مانند یک ستاره عمل کرد دیدن پیشرفت بازیکنان خیلی لذت بخشه. آره به نظرم ایبانز عملکرد خیلی خوبی داشت همچنین میرانته و سانتون. حوشحالم که بازیکنانم را سرشار از اعتماد به نفس میبینم. نسبت به تمامی بازیکنانم حس مثبتی دارم و به نظرم عملکرد درخشانی نشان دادند.”

“سانتون و اسپینازولا شب سختی برای اودینزه رقم زدند اما در میانه میدان به نظر مشکل داشتیم درسته، چندین بار توپ را از دست دادیم که به اودینزه اجازه داد تا ضد حمله طراحی کند. زمانی که در محوطه جریمه ان ها توپ را از دست می دادیم به اندازه کافی پرس نمیکردیم که باعث ایجاد ضد حمله توسط آن ها می شد.اگرچه به نظرم به خوبی توپ های هوایی را تحت کنترل داشتیم.”

از تیمتان خواسته بودید با صبر و حوصله بازی کنند. این کار را به خوبی انجام دادند یا خواستار صبر بیشتر بودید؟

::تیم کنترل شده بازی میکرد. زمانی که برد اولویت ما شد کل تیم بر روی آن متمرکز شده بودند. زمانی که تماما در نیمه حریف بازی میکنید پیروزی کامل نمیتوانید به دست آورید.خوشحالم که تیم به خوبی متمرکز و متحد بازی کرد.”

ایا تمایل به تغییر سیستم و استفاده از دو مهاجم و یک بازیساز پشت سرشان دارید؟

باید دید، اکنون نیز آمادگی بازی با دو سیستم متفاوت را داریم.بازی با دو مهاجم اکنون در برنامه ما نیست اما توانایی بازی با چهار هافبک و یک شماره ده را به خوبی داریم. تاکتیک تیم کم و بیش همین بوده است.”

“در برخی بازی ها که در حال پیروزی نیستیم می توانیم از دو مهاجم استفاده کنیم. اما این سیتسم را اکنون نمی توانیم اجرا کنیم، تیم برای ان تمرین نداشته است.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *