حافظ مسلمی 1268 روز پیش
بازدید 415 بدون دیدگاه

اتهام‌ خبرگزاری ها به عاشقان فوتبال!!

در میان ناامیدی از وضع اسفناکی که برای یک جوان ایرانی ساخته شده و کسی پشیزی برای ما ارزش قائل نیست تصمیم گرفتیم برای خودمان با رعایت پروتکل‌ها به بهانه تولد بازیکن مورد علاقه‌مان جشنی بگیریم تا برای لحظاتی آوار مصیبت‌ها و ناگواری‌هایی شامل ویروس، گرانی و بیکاری را فراموش کنیم.
چند جوان هستیم که به بهانه عشقی که یک فوتبالیست به ما اهدا کرده بدون اینکه تا چند سال پیش از وجود هم روی کره خاکی باخبر باشیم، دوستانی صمیمی شده‌ایم. کاری به شوآف‌هایی که رسانه‌ها می‌کنند و برای خودشان از کاه کوه می‌سازند نداریم و بیشتر از تمام آن مسئولین برای زندگی‌مان ارزش قائلیم اما انگار همچنان کارگاه گجت‌های زمانه باید در ذهنشان چرندیات بسازند.
به ما انگ سوءاستفاده سیاسی و سود بردن افرادی خاص از این جمع زده‌اند. بلی. سیاست ما حمایت از فوتبالی است که به ما حس همدلی و اتحاد می‌دهد. همان چیزی که شما از ما آن را می‌گیرید. ما را مورد تمسخر قرار داده‌اند که توتی اصلا ما را می‌شناسد؟ بلی. اگر دنیای کوچک منزوی‌تان را ترک کنید می‌توایند در شبکه‌های اجتماعی، ارتباط ما را با باشگاه بدانید. یک مرد ۴۴ ساله آن سر دنیا از شور و شوق ماانرژی می گیرد و ما باید به هم‌دوره‌های فسیل‌مان توضیح دهیم عصر ارتباط چیست. راستی، آن کافی‌شاپی که از نظر شما «بالاشهری» به حساب می‌آید محل کار یکی از خودمان است. نوشیدنی‌ها را هم دنگی حساب می‌کنیم، اگر بیایید خوشحال می‌شویم!
ای کاش برخلاف نام متناقضی که برای سایت‌تان انتخاب کردید، واقعا با «دانایی» متوجه می‌شدید گردهمایی یعنی چه و ما بجز شعرهای هواداری خواندن (اگر آن هم جرم شده، بگویید! خجالت هم نکشید!) و مشاهده چند کلیپ از گل‌های بازیکن مورد علاقه‌مان نه قرار است «برهه حساس کنونی» که دائمی شده را حساس‌تر کنیم و نه خطری برای اطرافیان شما داریم.
ما چند جوانیم که برای گذراندن لحظاتی کوتاه هم باید به همه جواب پس بدهیم؟!

ما عده ای جوان عاشق هستیم که عشق  را محدود در جنس مخالف ختم‌ نکرده ایم.یک زن،پدر یا‌ مادر نمی توانند عشق ما باشند.

یک‌ باشگاه و بازیکن‌ نیز می تواند دلیل محکمی برای زندگی ما عاشقان‌ باشد.

متاسفیم که عده ای در این مملکت هستند که این عشق را درک نمی کنند…

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *