حافظ مسلمی 1317 روز پیش
بازدید 52 بدون دیدگاه

فراتوویچ اولین خرید پریماورا

خرید جوان برای دفاع رم!امیر فراتوویچ ، یک دفاع چپ که متولد 2002 در کشور اسلوونی ست.وی پیش از این نیز برای امضای قرارداد چهار ساله به تریگوریا رفته است. او به پریماورا می پیوندد اما در صورتی مهارت های او توسط ده سانکتیس تایید شود ، می تواند در تیم اول حضور یابد.

مدیرورزش وی گفت: “امروز روزی است که امیر بسیار خوشحال ست.، زیرا او با یک باشگاه عالی ایتالیایی قرارداد 4 ساله امضا کرد. من به عنوان مدیر ورزشی – به قول دژان مونیک – و به همه کارمندانی که در رشد امیر تأثیر داشته اند و در پیشرفت او شرکت کرده اند ، افتخار می کنم. بار دیگر نشان داده شده است که در باشگاه ما می توانیم بازیکنانی را توسعه دهیم تا جایی که باشگاه های بزرگ خارجی به آن علاقه مند هستند. ”

امیر فراتوویچ کیست؟
این  بازیکن هجده ساله ، مدافع مرکزی ، چپ پا و در حال حاضر در تیم زیر 19 ساله اسلوونی بازی می کند. کسانی که او را می شناسند ، علی رغم 189 سانتی متری که باید با آن کنار بیایند ، او را به عنوان یک مدافع مدرن تعریف می کنند که توانایی های خاصی دارد ، او همچنین چابک و سریع است. وی در جوانی در “براکو” بزرگ شد و بسیاری از  استعدادیابان در سراسر اروپا به دلیل مهارتش او را به بونوچی تشبیه کرده اند.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *