حافظ مسلمی 1320 روز پیش
بازدید 40 بدون دیدگاه

رسمی؛فردکین مالک جدید رم!

به گزارش سایت رسمی باشگاه،گروه فردکین اعلام کرده است که 86.6 درصد سهام رم را خریداری کرده و طبق قانون 13.4 درصد از سهام شرکت را به مناقصه عمومی میگذارد.
دین فردکین رییس گروه فردکین گفت:” ما از پیوستن به خانواده آ.اس رم خوشحالیم ، همانطور که یکی از هواداران نوشتن این باشگاه را بگیرید و آن را تبدیل به یکی از نام های بزرگ فوتبال جهان کنید ، فقط و فقط این کار را میخواهیم انجام دهیم.
وی گفت: “ما به رم کاملا متعهدیم. ما این سفر هیجان انگیز را شروع کردیم و در این شهر حضور بسیاری خواهیم داشت ، شهری که از جایگاه ویژه ای در قلب ما برخوردار است. ما می دانیم که به تیمی واگذار شده ایم که بخشی اساسی در روح این شعر است و این مسئولیتی است که آن را قبول کرده ایم و خود را متعهد میدانیم .”
“ما به عنوان صاحبان می خواهیم تیم های مدیریتی و رهبران قوی را شناسایی و پشتیبان خود قرار دهیم. گویدو فینگا ثابت کرده است که مدیرعامل بزرگی در رم است و ما با هم یک برنامه تجاری بلندپروازانه و با نظم تهیه کرده ایم.”
“ما از او حمایت می کنیم و همچنین در این هفته از طرف ما و از طرف باشگاه رم ، درباره اهدافمان صحبت خواهد کرد.”
ما قصد داریم یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهیم.
من همچنین از عملکرد پالوتا و تیمش و زحماتی که کشیده اند تشکر میکنم.”
“همچنین ما مشتاقانه کار خود را برای ساختن تیمی قهرمان آغاز میکنیم و منتظر فصل جدید نمی مانیم.”
فینگا نیز گفت :” این روز مهمی برای رم است و من خوشحالم با تیم کین همکاری می کنیم .تعهد آنها نسبت به باشگاه را میپسندم . همچنین خوشحالم که کارم را در رم ادامه میدهم و به امید نتایج قوی و پایدار ، سنگ های بنیادی را میچینیم .”
پالوتا  بعد از انتقال مالکیت گفت :” من برای تیم کین آرزوی موفقیت میکنم ، مانند هر هوادار دیگری امیدوارم کین بتواند زحمات ما را ادامه دهد و واقعا رم به یک باشگاه بزرگ بین المللی تبدیل شود . من با خاطرات بسیاری اینجا را ترک میکنم .”
همچنین تیم پالوتا استعفای خود را از تیم هیئت مدیره تایید کرده اند .
افرادی که با باشگاه قرارداد دارد تا زمان انقضای آن در محل خود باقی خواهند ماند و بزودی تیم هیئت مدیره برای تمدید قرارداد فراخوانده خواهند شد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *