حافظ مسلمی 1353 روز پیش
بازدید 44 بدون دیدگاه

پیش بازی؛رم-ورونا ۰۰:۱۵

در هفته سی و سوم سری آ، رمی ها بامداد پنجشنبه در المپیکو به مصاف هلاس ورونا خواهند رفت.دیداری که مارسکا سوت خواهد زد.جالوروسی در این دیدار علاوه بر اسمالینگ و سانتون،میرانته و فاتزیو را به دلیل مصدومیت جزئی در اختیار ندارد.از سویی مخیتاریان و‌ کریستانته از محرومیت بازگشتند و کلایورت نیز به سیستم تاکتیکی فونسکا بازگشت.

جالوروسی بعد از سه باخت متوالی، دو برد مقابل پارما و برشا داشته و امیدوارست سومین‌ پیروزی متوالی خود را ثبت کند تا در صورت لغزش ناپولی و میلان،جایگاه خود را در رده پنجم  حفظ کند‌

در زیر مهم ترین‌ آمار پیش از دیدار امشب تو‌ تیم قرار گرفته ست.

آمار رو در رو دو‌ تیم

این دو طرف تا به امروز 29 بار در سری آ ایتالیا به مصاف هم رفته اند ، رم ۲۰ برد، ورونا دو برد داشته اند و ۷‌ مسابقه نیز با تساوی به پایان رسیده ست.

آخرین باری که‌ رم مقابل ورونا باخت!

فصل 1996-97 و یک شکست 2-1 در بنتگودی!

برترین گلزنان‌ مقابل ورونا

روبرتو پروتزو با ۶ گل نسبت به سایر بازیکنان رم مقابل ورونا گل های بیشتری را به ثمر رسانده است ، پس از آن فرانچسکو توتی با ۵ گل و باتیستوتا با ۴ گل در جایگاه های بعدی قرار دارند.

چهارمین‌ جدال‌ مقابل جوریچ

رم در هر سه دیدار گذشته خود با ایوان جوریچ ، از جمله در آغاز این فصل (پیروزی ۳-۱) به پیروزی رسیده است. دیدارهای دیگر در سال ۲۰۱۶/۱۷ ، زمانی که ژوریج مربی جنوا بود.آخرین بار نیز دیدار خداحافظی فرانچسکو توتی بود.

عملکرد مخیتاریان!

از ماه فوریه ، هیچ بازیکنی تاثیرگذار از هنریک نبوده ست.او در ۸ بازی از ۹‌ مسابقه اخیر حضور داشته و پنج گل ، سه پاس گل ثبت ‌کرده ست.

اولین حضور ژکو

اولین بازی ژکو برای رم مقابل ورونا در بنتگودی بود ، در آگوست ۲۰۱۵. در چهار باری‌ که‌ مقابل آنها بازی کرد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل داد

 

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *