حافظ مسلمی 1354 روز پیش
بازدید 49 بدون دیدگاه

تشکر زانیولو از هواداران

نیکولو زانیولو قدردانی خود را از بابت موج حمایت هواداران و دنبال کنندگان اینستاگرامش که به هنگام ریکاوری مصدومیت به او روحیه می دادند را اعلام کرد، بازگشت او به زمین در بازی شنبه مقابل برشا با یک گل همراه بود.

زانیولو در پیروزی 3 بر صفر رم در استادیوم استادیو ماریو ریگامونتی به فاصله 204 روزه بین آخرین گلش برای جالوروسی پایان داد،او این گل را با یک ضربه پای چپ قوی به ثمر رساند تا ثابت کند که بعد از یک مصدومیت سخت از ناحیه زانو در ژانویه مسیر بهبودی را به خوبی در حال طی کردن است.

اکنون او به مهره ای ارزشمند برای پابلو فونسکا تبدیل شده است، زانیولو به خوبی از بدهیش به هوادارن به دلیل کمک در دوران قرنطینه آگاه است .

زانیولو در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه اعلام کرد

“ای کاش می توانستم از تک تک هواداران برای حمایتشان تشکر کنم.”

در بسیار از پیام ها از دلتنگیشان برای من میگفتند اما حالا این ما هستیم که به شدت دلتنگ حضورشان هستیم، واقعا اکنون بازی کردن بدون حضور و حمایت تماشاگران کار بسیار سختی است.”

“اکنون باید به فکر تماشگرانمان باشیم که در خانه نظاره گر ما هستند و تلاش کنیم تا فصل را با قدرت فراوان به پایان برسانیم.”

برای بعد از مصدومیت گلزنی در چه قسمتی از لیست اهدافت قرار داشت؟

“مهم ترین موضوع بازگشت به زمین بود، البته گلزنی هدف شماره یک من نیز بود زیرا باعث تقویت روحیه شما در بازی های پیش رو می شود.”

“گلزنی به شما اعتماد به نفس می دهد، گلزنی روحیه شما را بالا می برد و بالاتر از همه باعث کمک به تیم در پیروزی شنبه شد که باعث خوشحالی من نیز می باشد.”

توییت توییتر انگلیسی رم در 12 جولای “پسر برگشته”

فکرت در زمان ضربه نهایی چه بود؟

“دیدم که دیگو پروتی به همراه رو به جلو حرکت می کند و می دانستم که دیگو در جابجایی توپ در فضاها به خوبی عمل می کند. به فضای خالی نفوذ کردم و او توپ را به من رساند. قبل از ضربه با خودم فکر کردم: باید ضربه بزنم و به خوبی هم عمل کرد. بسیار خوشحالم که توانستم گل به ثمر برسانم.”

ایام سخت پایدار نخواند بود اما افراد سخت چرا!

بعد از 204 روز نیکولو زانیولو از مصدومیت برگشته و همچنین توانست به لیست گلزنان رم برگردد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *