حافظ مسلمی 1360 روز پیش
بازدید 55 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از نبرد پارما

سرمربی رم پائولو فونسکا بعد از ظهر سه شنبه در تریگوریا با رسانه ها روبرو شد تا در مورد بازی آینده سری آ مقابل پارما مصاحبه کند.

بازی چهارشنبه در استادیو المپیکو از ساعت 21:45 به وقت محلی در حالی برگزار می شود که جالوروسی به دنبال پایان دادن به سه شکست پیاپی است.

این همان چیزی است که فونسکا برای گفتن داشت.

از جمله مواردی که تاکنون در سال 2020 کار نکرده است ، عدم پیشرفت ویژه دو بازیکن است: چنگیز اوندر و جاستین کلایورت.آیا آنها نیاز دارند که در بازی ها تعیین کننده باشند یا باید باز هم زمانی به آنها اختصاص دهیم؟

“من فکر نمی کنم درست باشد که تمرکز خود را روی دو بازیکن بطور همزمان انجام دهیم. من فکر می کنم که همه ما باید بهتر انجام دهیم ، این تنها چیزی نیست که دو بازیکن جوان مانند چنگیز و کلایورت را نگران کند. کل تیم جای دیگری برای بهتر شدن دارد. ”

بعد از بازی مقابل ناپولی گفتید که دوست دارید تغییرات را برای تیم محدود کنید. با توجه به اینکه کریس اسمالینگ مصدوم است ، آیا برایان کریستانته می تواند در دفاع سه نفره گزینه ای باشد؟

“بله ، اگر ما با آن سیستم بازی کنیم ، کریستانته می تواند یک احتمال باشد. تغییراتی بزرگی در فردا اعمال نخواهد شد و برایان قبلاً در این فصل در آنجا بازی کرده است و همچنین او بازی قبلی برابر پارما را خوب بازی کرد.”

او همچنین می تواند گزینه ای باشد که ما از آن استفاده می کنیم و می تواند تاکتیکی داشته باشد. ”

چگونه توضیح می دهید که تیم در سال 2020 پسرفت کرده است؟

“من فکر می کنم باید مراحل مختلف را از هم جدا کنیم. سال را خوب شروع نکردیم ، اما بعد از آن سه بازی پشت سر هم برنده شدیم و در لیگ اروپا پیشرفت کردیم. بعد از بازی مقابل سامپدوریا ،باخت در میلان وجود داشت.”

وی گفت: “در تیم موضوعی وجود دارد که ما سعی در حل آن داریم. ضررها به سختی برخورد کرده و تیم در  برگشت به دفاع به مشکل می خورد. علی رغم اینکه ما در برابر ناپولی پیروز نشدیم ، تیم  علائم بهبودی را نشان داد و فکر می کنم فردا ما یک بار دیگر بهتر عمل خواهیم کرد. ”

از نظر انتخاب های تاکتیکی شما ، عدم حضور اسمالینگ محوری خواهد بود؟

“نه ، سیستم به هیچ یک از بازیکنان بستگی ندارد. ما فردا خواهیم دید [کاری که من انتخاب می کنم انجام دهم] ، اما این بستگی به فردی ندارد. ”

در سیستم 3-5-2 ، آیا کارلس پرز می تواند بازیکنی باشد که از ژکو در حمله پشتیبانی می کند؟ چه چیزی در مقایسه با کلایورت در آنجا تغییر خواهد کرد؟

“او می تواند در آنجا بازی کند. این خیلی چیزها را تغییر نمی دهد ، هر دو بازیکن با خصوصیات بسیار متفاوت هستند ، نسبت به او سریع تر و پویاتر هستند اما می توانند آن نقش را به طور مشابه پر کنند. ”

آیا خواندن در مورد مربیانی که به طور بالقوه می توانند جایگزین شما شوند ، باعث آزار شما می شود؟

“اصلا.”

چرا در بازی مقابل ناپولی وقتی نیاز به برد داشتید زانیولو را به بازی آوردید ؟او به آمادگی کامل برای بازی کردن رسیده بود؟
“اگر زانیولو با ما به ناپل سفر کرده یعنی امادگی بازی کردن را دارد ، او سی دقیقه برای ما به میدان رفت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت با وجود اینکه در بهترین شرایط خود نیست .”

او فردا آماده بازی کردن است؟
“نه ، ما فراموش نکردیم که او چه مدت از ما دور بوده است و ما باید با دقت عمل کنیم .”

شما امتیازات مشابهی با فصل قبل کسب کرده اید ، چگونه هواداران را متقاعد میکنید که نسبت به فصل قبل و با مربی جدید ، پیشرفت حاصل شده است ؟
“من فکر نمیکنم این دو فصل را بشود با هم مقایسه کرد ، من نمیتوانم درباره فصل قبل صحبت کنم زیرا با آنها نبوده ام و نمیدانم آنها چه مسیری را طی می کردند ، من فقط میتوانم درباره این فصل صحبت کنم و همه ما میدانیم که این فصل خیلی چیز ها بهتر شده است . نگرانی من الان بازگشت به روند پیروزی است ، ما نباید فراموش کنیم که در آغاز یک پروژه هستیم . من میدانم که بسیاری از مربیانی که اکنون جام های اروپایی را کسب میکنن ، در ابتدای راه موفق به کسب جام نشده اند.”

در روز های اخیر هم شما و هم میخیتاریان درباره مسائل روانی صحبت کردی!
“من گفتم که یک چیز اینجا مهم است : تیم متوجه بشود که یک باخت فقط یک باخت است ، باید آنالیز شود و قطعا ما بعد از نبردن خوشحال نیستیم ولی یک شکست نباید ما را از قدم برداشتن به سمت آینده باز دارد.”

در فوتبال لحظاتی وجود دارد که برنامه ریزی شده هستند ، مثل گل کایخون به تیم شما در بازی قبل ، چه برنامه ای برای عدم تکرار این لحظات دارید؟
“ما روی این موضوع کار کرده بودیم و مشخص است که این یک خطر برای ماست ، وقتی سرمربی شاختار بودم ما حرکات انتقالی بازیکنان ناپولی را مورد مطالعه قرار داده بودیم ، ولی در آن دو صحنه آن دو بازیکن خیلی خوب عمل کردند و دفاع کردن آن بسیار سخت بود و شما باید به آن دو بازیکن اعتبار بدهید.”

انتظار دارید فردا پارما چگونه بازی کند ؟
“آنها خط حمله بسیار خوبی دارند و در ضد حملات یکی از بهترین های لیگ هستند ، من فکر میکنم فردا هم آنها اینگونه بازی کنند و این خطرناک است ، آنها مهاجمان خوبی دارند و ما فردا باید آماده باشیم.”
بعد از بازی با ناپولی گفتید که نمیخواهید تغییرات زیادی را اعمال کنید ، در چه پست هایی تصمیم به تغییر دارید ؟
“من هماهنطور که گفتم زیاد به تغییر مایل نیستم ، وضیعت اسمالینگ مشخص است و فردا به میدان نمیرود ، و همینطور درباره راپاکاستا که بعد از مدتی دور بودن دو بازی برای ما به میدان رفته است .”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *