حافظ مسلمی 1374 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

مصاحبه پروتی پیش از آغاز مسابقات

دیگو پروتی هافبک تهاجمی رم در عصر شروع بازی های سری A مصاحبه ای با شبکه اسپانیایی  Deportes Cuatroداشته است که در ادامه صحبت های او را داریم.

ایام قرنطینه را چگونه گذراندی و چگونه برای ادامه لیگ آماده شدی؟

“برای همه دوران عجیبی بود، تمام مدت باید در خانه می ماندیم و در خانه تمرین می کردیم که کار سختی بود.تمرین کردن در زمین مانند خانه نیست چون هیچ رقابتی با هم تیمی ها نداری و از همه مهم تر کار با توپ وجود ندارد.خوشبختانه وضعیت ایتالیا بهبود پیدا کرده است و میزان ابتلا به بیماری کاهش پیدا کرده است. ما تنها به چهارشنبه و بازی مقابل سمپدوریا فکر می کنیم. می خواهیم یک بازی خوب و رقابتی داشته باشیم ، پنج تعویض در هر بازی در این دوران و ایام بازی های فراوان به ما کمک می کند تا سرحال بمانیم.”

بازی بدون حضور تماشاگرا چه حسی داره ؟

“مانند یک بازی دوستانه در ابتدای فصل که من دوستش ندارم چون فوتبال اینگونه نیست و بدون حضور تماشاگران خیلی چیزها در فوتبال از دست میره.”

دربی بین سویا و بتیس را دیدی؟

“آره سویا بازی خوبی ارائه کرد.”

نظرت در مورد بازی با سویا در یک زمین بی طرف چیه؟

“ما با تیمی روبه رو می شویم که خیلی چیزها به من بخشید، در آنجا بزرگ شدم و به بلوغ رسیدم، این بازی مانند یک فینال زودرس است. همواره مواجه شدن با سویا برایم جذاب است. البته این یک دیدار بدون روح است، بازی بدون برگشت که در یک زمین بی طرف بدون حضور تماشاگران انجام می شود.در زمان خستگی همواره حضور تماشاگران باعث تقویت شما می شود. این نوع بازی به نفع هیچ یک از دو تیم نیست. به نظرم دو تیم در یک سطح قرار دارند و من تفاوت مشهودی در سطح دو تیم نمی بینم. البته امیدوارم ما پیروز این بازی باشیم .سویا حریف با قدرتی است که مسیر لیگ اروپا به خوب بلد است و چندین بار فاتح آن شده است.سویا تیم با کیفیتی در اختیار دارد، اما ما نیز در ایام قرنطینه فرم خود را حفظ کرده ایم و بسیار خوب عمل کرده ایم. دلم می خواهد با رم یک جام کسب کنم.”

شایعاتی پیرامون پیوستن پدرو به رم وجود دارد، نظر شما چیست؟

“ارتباطی با او نداشته ام ، بارها مقابلش بازی کرده ام. بازیکن بسیار خوبی است که توانایی بازی با هر دو پا را دارد. یک بازیکن با کیفیت که اگر به فیزیک بدنی او نگاه کنید نمی توانید سن او را حدس بزنید. او تا کنون هیچگونه مصدومیت سنگینی را تجربه نکرده است که بسیار مهم است.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *