حافظ مسلمی 1373 روز پیش
بازدید 47 بدون دیدگاه

جمعه نشست سهامداران

این مقاله را جان سولانو راجب وضعیت مالی نیمه مشخص رم ارائه داده است.
پیش از نشست سهامداران رم در روز جمعه، اولین پاسخ خود را به سؤالات سهامداران منتشر کرد. این باشگاه پاسخ های مربوط به ورزشگاه و فروش احتمالی این باشگاه را صادر کرد:

سوالات از سهامدار ماریو استادرینی

پالوتا با اشاره به پیشنهادی که توسط گروه فریدکین ارائه شده است ، گفت که چنین توافقی “با تأمین مالی فروشنده کار نمی کند”. در این رابطه ، من می خواهم برای ارائه اطلاعات و تأثیر تأمین اعتبار در فعالیت های رم جزئیات بیشتری را از آنها درخواست کنم.

من همچنین می خواهم که اگر او باید بفروشد ، از تداوم فعالیت اطمینان حاصل کند و از خریداران نشان می دهد که منابعی دارند که می توانند از یک برنامه توسعه سه ساله برای فعالیت های ورزشی حمایت کنند ، تضمین می کنند.
با مراجعه به سوالات ، کلیه اطلاعات و ملاحظات مربوط به مذاکرات برای فروش احتمالی این باشگاه توسط آقای پالوتا در مصاحبه اخیر خود ارائه شده است.

در مصاحبه اخیر ، رئیس جمهور پالوتا گفت: “ما نمی توانیم انكار كنیم كه به دلیل عدم توانایی در فروش بلیط ، تعطیل شدن مغازه ها ، لغو فعالیت های باشگاه علاوه بر مباحثه در مورد درآمد مربوط به تلویزیون ، متحمل ضرر شدیم.”

من می خواهم از جزئیات و میزان این خسارات مطلع شوم.
تأثیر اقتصادی و مالی حوادث و ابهامات ناشی از شیوع ویروس کوید 19و همچنین اقدامات مهار اتخاذ شده توسط مقامات ملی و بین المللی ، در حال حاضر هنوز هم برای تعیین کمیت دشوار است. این باشگاه تلاش خواهد کرد تا در گزارش های مالی که این موارد طبق مقررات فعلی اعمال می شود ، با جزئیات بیشتری به این موضوعات بپردازد.

با توجه به اینکه به دلیل کوید 19،مشترکان رم قادر به فروش بسیاری از بلیط ها نخواهند بود ، می خواهم بدانم که چگونه خسارات جبران می شود. به عنوان مثال ، آیا باشگاه امکان تبدیل این بلیط های بلااستفاده را به یک کوپن برای فصل آینده ارائه می دهد؟

این باشگاه روشی را اجرا می کند که هدف آن بازپرداخت به مشترکین و دارندگان کوپن برای مسابقات رم است.

در 15 ژوئن ، رئیس جمهور پالوتا پروژه استادیوم را ارائه داد كه می گوید “كار از سه ماه دیگر آغاز می شود”. شش سال گذشته است ، اوضاع چیست؟
این باشگاه و Stadio TDV S.p.A با توجه به روند مجوز ورزشگاه که هم اکنون در دست شهرداری است ، همه موارد مورد نیاز آنها را انجام داده اند.

به نظر میرسد مشکلات رم برای ساخت ورزشگاه ،شاید ریشه سیاسی داشته باشد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *