حافظ مسلمی 1389 روز پیش
بازدید 34 بدون دیدگاه

میخی؛میخواهم بمانم

هنریک‌ ‌مخیتاریان :”میخواهم مدت زمان بیشتری در رم بمانم،اما من تصمیم گیرنده نیستم.”

میخیتاریان در مصاحبه با Fútbol Podcast with Grant Wahl  پیرامون آینده خویش، از سر گیری سریA و موارد دیگر صحبت هایی داشته که در زیر قرار گرفته ست.

بازیکن ارمنی گفت: ادامه رقابت ها برای ما بازیکنان کمی غیر عادی است، نمی دانیم چگونه پیش خواهد رفت و چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد. نمیدانیم چه واکنشی به این اتفاق خواهیم داشت اما نگاهمان به آینده است.”

“تشنه شروع رقابت هستیم و میخواهیم به روال قبل بازگردیم اما هیچ چیز مثل سابق نیست،اما باید مسیر را ادامه دهیم.”

“به نظرم یادگیری زبان ایتالیایی برای من ضروری بود چه برای مسایل داخل زمین و چه خارج از آن، البته نمی دانم چه مدت اینجا خواهم بود. من این شهر و باشگاه را دوست دارم و می خواهم بیشتر اینجا بمانم ولی من تصمیم گیرنده نیستم. فعلا باید بیشترین توانم را برای تیم بگذارم و زبان ایتالیایی ام را بهبود بخشم.”

“باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. به نظرم تیم و فلسفه مربی برای من مناسب است و از این نوع فوتبال لذت می برم.”

راهیابی به لیگ قهرمانان؟ بسیار به آن نزدیکیم. به نظرم توانایی قرار گیری در بین چهار تیم اول را داریم. دوازده بازی باقی مانده است و باید تا جایی که می توانیم امتیاز جمع کنیم.”

“باید بگویم که این هدف ما در ابتدای فصل بود گرچه همه تیم ها برای قرار گرفتن در بین چهار تیم تلاش می کنند اما هر اتفاقی ممکن است.”

آینده من؟”دلم میخواهد نه تنها سال بعد بلکه سال های بیشری در رم بمانم. اما با آرسنال قرارداد دارم و من تصمیم گیرنده نیستم رم و آرسنال باید به توافق برسند.”

“من باید به تمرین و بازی موثر تمرکز کنم. اگر نتوانم در رم بمانم باید بدون هیچگونه شکایتی به آرسنال برگردم چون زندگی فوتبالی هر فرد می تواند خیلی سریع تغییر کند.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *