حامد شیرازی 1405 روز پیش
بازدید 50 بدون دیدگاه

مصاحبه جذاب اسمالینگ با تایمز

کریس اسمالینگ مدافع رم که به صورت قرضی از منچستر یونایتد به رم آمده ،مصاحبه طولانی با تایمز انجام داد. در اینجا گزیده ای از گفته های او وجود دارد:

چگونه توانستید به اوج اقتدار فوتبال در رم برسید؟
«ابله….کنون همه مردم موفقیت من در دنیای فوتبال را می بینند اما این یک سفر طولانی بوده است. می خواهم نشان دهم که همه چیز ممکن است ، به طوری که جوانان رویای بزرگ می بینند. اگر بتوانم از آنها الهام بگیرم ، خارق العاده است. بسیاری از کودکان می خواهند فوتبالیست شوند ، اما موفقیت من هرگز تا 19 سالگی ، 20 سالگی نرسید. وقتی بزرگ می شوید ، بسیاری از رویاها می توانند شکسته شوند. فکر نمی کنید بعضی اوقات آنها حتی ممکن باشند. ”

عزت نفس برای رشد شخصی چقدر مهم است؟
وی گفت: “همه به کسی احتیاج دارند که روی آنها تمرکز کند ، اما در پایان این فقط مربوط به اراده است. تکرار این نکته مهم است: “این همان چیزی است که من می خواهم و من بدون توجه به هر چیزی خواهم داشت ، حتی اگر پدر و مادرم به من شک کنند ، حتی اگر دوستان من به من اعتقاد ندارند ، حتی اگر باشگاه فکر کند که من فرصتی ندارم” . همچنین می تواند مدت زیادی طول بکشد ، قبل از رسیدن شانس و شما همچنان به راه خود ادامه می دهید. این چیزی است که من سعی می کنم تا به کودکان تأکید کنم. فکر نمی کنم بدون این عقیده (اعتماد به نفس و تلاش زیاد)بتوانیم به صدر برسیم. حتی بهترین ها هم مورد انتقاد قرار می گیرند. ”

تأثیر رسانه های اجتماعی چقدر است؟
وقتی به سختی عبور می کنید و انتقاداتی را دریافت می کنید ، صحیح یا اشتباه ، قطعاً صدمه می بینید ، متواضع بودن در برابر رسانه همیشه دشوار است. بعضی از افراد فقط کینه دارند ، برخی دیگر به دلیل مشکلاتشان وحشی می شوند. شیرهای صفحه کلید(منظورش مثل معتادان اینستاگرام) فقط می خواهند سعی کنند روز شخصی را خراب کنند. شما نمی توانید از نظرات پنهان شوید اما من کاملاً به خودم اعتقاد دارم. این چیزی است که باید کنترل شود ، باشگاه ها می توانند کارهای بیشتری انجام دهند. موارد بسیار ، بسیار غم انگیزی وجود دارد که مربوط به سوءاستفاده از رسانه های اجتماعی و آنچه باعث آنها شده است. ”

کانته تصمیم گرفته است که به تمرین با چلسی برنگردد …
“این یک انتخاب شخصی است. همه در خانه بودیم ، منزوی بودیم ، فقط در صورت نیاز می توانستیم بیرون برویم. وقتی می دانید تمام اقدامات انجام شده و تمام آزمایشات انجام شده است ، می توانید یک قدم در تمارین بردارید. من می توانم موقعیت همه کسانی را که در صورت عدم وضوح حداکثر ویروس، عقب نشینی می کنند ، درک کنم. خوشبختانه ، اینجا در رم ، احساس می کنم که آنها این وضوح را دارند. آنها ما را آگاه نگه داشتند. جلسات منظم با مدیرعامل ، گیدو فینگا داشتیم تا در مورد اقدامات مختلف و به روز ماندن صحبت کنیم. شناختن مباحث آنها با لیگ و پزشکان بسیار مفید بوده است و آنها مستقیماً آن را برای ما ارسال می کنند. به همین دلیل فکر می کنم بسیاری از بازیکنان در اینجا احساس بازگشت راحت می کنند ، زیرا اندازه های مختلف را می شناسند. آنها پروتکل های امنیتی را می شناسند. همه این موارد ذکر شده است ، اما اگر هنوز برخی از بازیکنان برخی از باشگاه ها درباره اوضاع مشخص نیستند ، می توانم درک کنم که تا زمانی که همه چیز روشن نشود ، کمی ترسیده اند. من هم همین را دوست دارم.
ابتکارات رم در دوران قرنطینه؟
«رم قلب بسیار بزرگی دارد. اینجا من سریع متوجه شدم . این امر بدون محدودیت به افراد زیادی کمک کرده است. خارق العاده است آنها واقعاً مثل موضوع گم شدن کودکان عالی بودند و سایر باشگاه ها الهام بخش همین کار بودند. من بسیار افتخار می کنم که به لطف تمام ابتکار عملشان با رم در ارتباط بوده ام ».

ورود به رم؟
«”ین چالشی بود که می خواستم انجام دهم. من فردی هستم که بدون پشیمانی زندگی می کند. من چالش های جدید را در خارج از منطقه راحتی خود دوست دارم و قادر هستم به مردم نشان دهم که هر کاری ممکن است.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *