حافظ مسلمی 1423 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

کلایورت و رونمایی از یوتیوبش

روز گذشته،جاستین کلایورت کانال یوتیوب خود را با انتشار اولین ویدیو راه اندازی کرد. داستانی مربوط به زندگی خودش ، از همان آغاز از زمانی که هنوز مردد بود کدام رشته ورزشی را انتخاب کند. صحبت های او را در ادامه داریم.

“نام من جاستین است، برای رم فوتبال بازی می کنم و اهل آمستردام هستم. تنها فوتبال بازی نمیکردم، تنیس بازی می کردم حتی کل روز می خواستم مانند نادال و فدرر یک تنیسور بشم. به برادر و پدرم نگاه می کردم که هر دو فوتبال بازی می کردند و به صورت خودکار من هم به فوتبال علاقه مند شدم. با دیگر کودکان فوتبال بازی می کردم، برخی اوقات زمین میخوری، صدمه میبینی و گریه می کنی اما روز بعد دوباره برای بازی می روی: احساس می کنم این اساس رشد در فوتبال بوده و با این روش تکنیک و توانایی شما رشد پیدا می کند.”

شروع به بازی برای AFC de Dijkکردم و سپس به AFCرفتم، در نهایت آژاکس من را دید. خیلی عالی بود، یک رویا بود چون پدرم برای آن ها بازی کرده بود.خیلی جوان بودم و چهار بار در هفته تمرین می کردم. در ۱۴سالگی مدرسه ام را ترک کردم و به مدرسه هتلداری رفتم، پس خوب بلدم آشپزی کنم شاید یه روزی نشونتون دادم. ترک مدرسه،غذا، تمرین و دوباره غذا این بار برای شام در ساعت ۱۹:۳۰.”

“به این صورت شما در بیشتر اوقات هفته و روز بیرون خونه هستی که یک چیز عجیب برای یک پسر بچه۱۵ساله است. خیلی جوان بودم ابتدا برای ۱۷ساله ها بازی کردم، سپس چند ماهی برای زیر ۱۹ساله ها و بعد به زیر۲۳ساله ها ملحق شدم که ۴یا ۵بازی به میدان رفتم و در سن ۱۷سالگی به تیم اول ملحق شدم. همه چیز عجیب و غریب بود به همراه تیم اول آژاکس تمرین می کردم.خیلی سخت تمرین می کردم و شانس هایی وجود داشت که من ازشون استفاده کردم.”

“مربی پیتر بوش من را خواست ،به من گفت که به همراه آن ها بمانم،فورا به خانواده ام خبر دادم. بی نهایت برای این شانس شکرگزار بودم. بازی اولم را انجام دادم، نمی توانستم از لبخند زدن دست بکشم،البته اگر هم میخواستم نمیتونستم. بهترین لحظه زندگیم بود.”

“احساس تنهایی نمی کنم،اولین بار است که ۳الی ۴ماه تنها هستم. برخی روزها دوست دارم تنها باشم و برخی روزها دوست دارم یک دوست همراهم باشد.برخی روزها پسرعموهایم،برادرم و مادرم به اینجا می آیند، همیشه یک نفر در کنار من است. در کنار افرادی هستم که دوستشان دارم. من تا ساعت یک عصر گاهی اوقات دو و نیم تمرین می کنم،به همراه هم ناهار می خوریم.”

“دلیل اصلیم که این کانال یوتیوب رو احداث کردم این بود که دوست داشتم الهام بخش کودکان باشم. امیدوارم صحبت هایم رو درک کنند و روزی کلی استعداد شگرف در تیم داشته باشیم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *