حافظ مسلمی 1431 روز پیش
بازدید 55 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا با تلویزیون اوکراین

پائولو فونسکا سرمربی رم در برنامه تلویزیونی Great Football در اوکراین حضور پیدا کرد و در مورد ماجراجویی خود با جالوروسی ، که در تابستان آغاز کرد، صحبت کرد که در زیر قرار گرفته ست.

آیا می خواهید در اروپا با شاختار روبرو شوید؟
“نه ، من نمی خواهم. فقط در فینال (می خندد). من می خواهم بازیکنان سابقم ، مدیران باشگاه و کارمندان خود را ببینم. اگر در فینال بود ، من خوشحال می شوم. عالی خواهد بود.”

وضعیت مختاریان چیست؟
“من قبلاً آن را گفته ام و باید آن را تأیید كنم: من می خواهم كه مختاریان بماند. او همچنین می خواهد بماند. با این حال در حال حاضر همه چیز روشن ست و ما باید با آرسنال صحبت کنیم. می خواهم به کار با او ادامه دهم. او بازیکن عالی و مرد بزرگی است.

آیا به فوتبالیست های شاختار علاقه مند هستید؟
“خواهیم دید چه اتفاقی می افتد ما به تعداد زیادی بازیکن نیاز نداریم زیرا می توانیم به بازیکنانی که در حال حاضر در ترکیب تیم هستیم اعتماد کنیم. اگرچه ، ممکن است ما به بعضی از بازیکنان آنها علاقه مند باشیم ، اما برخورد با آنها همیشه بسیار دشوار است. باشگاه ها می خواهند برای خریدهای جدید هزینه کمتری بپردازند. می توانم بگویم که یک یا دو بازیکن آنها را برای رم انتخاب می کردم.”

در مورد از سرگیری فصل چطور؟
امیدواریم که در تاریخ 18 ماه مه بتوانیم تمرین را به صورت گروهی شروع کنیم. اکنون هیچ کس مطمئن نیست که فصل از سر گرفته می شود یا خیر.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *