حافظ مسلمی 1435 روز پیش
بازدید 59 بدون دیدگاه

صحبت های توتی در لایو با فاینا

فرانچسکو توتی کاپیتان سابق رم با یوتیوبر دامیانو کوچیا ارتباط مستقیمی در اینستاگرام داشت که مهم ترین صحبت های انها در زیر قرار گرفته ست.

از لاتزیو باید به شما بگویم که ناخوشایند بودید.
“ درست است، در غیر اینصورت شما اهل لاتزیو نبودید. “
قبل از رفتن به رم می توانستید به لاتزیو بیایید.
“ هنگامی که من در لودیگیانی بودم، هشت سال داشتم. آنها در پایان سال با خانواده‌ام تماس می گیرند و به آنها می گویند: دو گزینه وجود دارد؛ رم یا لاتزیو. برادرم از زیر میز به او لگد زد انگار که بگوید: او خطر نخواهد کرد. پدر و برادرم رومانیست های واقعی بودند. مادرم از لاتزیو طرفداری می کرد. اما او می دانست من از کدام تیم حمایت می کنم بنابراین نتوانستم به لاتزیو بروم. “
چه زمانی متوجه شدید که یکی از قوی ترین ها هستید؟!
“ من از همان لحظه که در تیم اصلی شروع کردم آن را فهمیدم. پیش از این من آن را یک بازی می دانستم. قبل از شروع کردن ، من به آن امیدوار بودم. زیرا بین پریماورا و تیم اصلی بودن رویای همه است. ساختن این جهش همیشه آسان نیست. “
چه فکری می کردید وقتی کاپلو شما را با ناکاتا جایگزین کرد؟
“ من فکر می کردم او دست به کار بزرگی زده است. مخصوصا به این دلیل که مجبورید بازی را عوض کنید. او گل ۲-۱ را به ثمر رساند و با شوت بازی را ۲-۲ کرد: آن یک تغییر فوق العاده بود. اگر از پیش می دانستم که می خواهم در پایان نیمه اول بیرون بروم یا بهتر است بگویم حتی قرار نیست وارد شوم مرا نابود می کرد زیرا تو را در بازی به این مهمی (بازی اسکودتو) جایگزین می کنند. اگر ما آن را از دست نداده بودیم ، همانطور که پیش می رفت در پایان تغییرات به چشم می خورد و در آن صورت شما به تیم فکر میکنید نه خودتان. با من تیم بیشتر از ناکاتا تلاش کرده است. کاپلو در درک و تغییر در زمان مناسب بازی خوب بود. به دلیل اینکه ما در آنجا برای اسکودتو بازی می کردیم ، می توان گفت که تقریباً بعد از آن بازی آن را برنده بودیم. آنها چیزهای غریزی هستند که به سوی شما می آیند ، مثل یک بازیگر هنگام ساخت یک نمایشنامه. مثل کار اسپالتی با من در رم-تورین ، وقتی که در سه دقیقه پایانی به گل رسیدم. “
ورود باتیستوتا به رم؛ آیا او به شما در رختکن کمک کرد یا از حضور وی رنج بردید؟
وی گفت: “ با شخصیت خودم هرگز کسی را نرنجاندم: من برای داشتن شهرت و کاپیتان بودن و رمی و رمانیست بودن احساس قدرت میکردم. حتی اگر شخص دیگری بیاید بعید نیست که بتوانم آنچه را انجام داده ام تکرار کنم.”
آنها به شما كمك می كنند تا در جمع تیم باشید ، و آنچه را كه همه دوست دارند جستجو کنید: نتایج روز یکشنبه. گروه آن را با پیروزی انجام می دهند. علاوه بر یوونتوس در آن فصل ، لاتزیو قوی نیز حضور داشت. ”
آیا کل روز بازی رم و پارما را به یاد دارید؟ “
“آن روز از شنبه آغاز شد. توضیح برای یک کاپیتان هوادار رم دشوار است. بعد از 20 سال انتظار در آن روز اضطراب ، ترس و وحشت وجود داشت. من تمام شب را نخوابیدم و با کابوس ها بودم: شما فکر می کنید این ها چیزهای خوب و بد است. فوتبال نیز به همین دلیل زیباست و باعث تعجب شما می شود. ”

شما در گذشته پیشنهادات زیادی دریافت کرده اید.
“رویای من ماندن در رم بود. آ.ث.میلان قبل از اولین بازی من برای رم دنبال من بود.. برای خریدم به خانه ما آمدند و با هر قیمتی می خواستند مرا جذب کنند. فصل 2004/05 بود که می خواستند من به هر قیمتی به رئال بروم پرزیدنت سنسی یک چیز می خواست و من چیزی دیگر. ما قهرمان شده بودیم و بلافاصله دو باخت. من از آنها خواستم برای کسب قهرمانی بازیکنان و مربیانی بخرند. کمی تضاد وجود داشت اما فرانکو سنسی واقعاً یک پدر بود. من هرچه می توانستم به او دادم. این متقابل و دوطرفه بود و من هرگز آن را انکار نمی کنم. من روی بشقابی که در آن غذا می خورم تف نمی کنم. اما زمان بسیار کمی برای رفتن به آنجا وجود داشت. ”
بیا در مورد لاتزیو صحبت کنیم. زیباترین و زشت ترین دربی؟
“زیباترین دربی دربی هایی بود که در آن گل زدم: هر وقت گل زدم ، هرگز نباختم. اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم می گویم دربی 5-1. پروتزی یکی از قوی ترین ها بود ، او همه مؤلفه ها برای بهترین بودن دارا بود. بدترین دربی در تاریخ 26 مه است ، بدیهی است. اما نه به این دلیل که فینال کوپا ایتالیا را از دست دادید ، بلکه به دلیل نحوه برگزاری مسابقه یکی از بدترین ها بود. ترس از بازی ، تنش خارج از زمین و در داخل زمین وجود داشت.”
قویترین بازیکن لاتزیو که مقابل آن بازی کردید؟
“نستا ، برای من ، نماد لاتزیو است. یکی از برترین مدافعان جهان است. اگر این سوال را از من بپرسید من پاسخ خواهم داد الساندرو. لاتزیو بازیکنان خوب کم نداشت: ویری در صدر ، سیمئونه ، مارشیجی … ”
اگر فردا روزی پیشنهادی از لاتزیو برای فرزند شما بیاید ، چه می کنید؟
“با شناختی که از کریستین دارم، او همان مسیری را که من با مادرم در لودیگیانی انجام دادم طی می کند.”
اگر قرار باشد  لیگ را از سر بگیرند ، نظر شما درباره لاتزیو چیست؟
” من لاتزیو را همانطور که همه می بینند دیده ام ، نه به عنوان یک رمانیست بلکه به عنوان یک تیم فوتبال، زیرا شما باید در فوتبال باشید. شاید هیچ کس همچین انتظاری از لاتزیو نداشت: سه چهار بازیکن عالی دارد که می توانند در آن بازی کنند و به تیم کمک می کنند. سیمونه خوب است و تیمی ندارد که یک امتیاز از یووه فاصله بگیرد و درحال ساختن تیمی برای قهرمانی است. اگر انجامش دهد نمی‌دانم چگونه به پایان می رسد. بیایید صبر کنیم و ببینیم آیا لیگ دوباره شروع می شود. ”
ده روسی و تغییر قیافه در کورواسود در دربی.
“من فکر نمی کردم او چنین کاری را انجام دهد.”
بالوتلی در فوتبال؟
وی گفت: ” او متکبر بود. او شوخی می کرد پس همه را جمع کردم و وقتی جمع می شود لحظه ای خارج می شود. متأسفانه آن اتفاق افتاد که نباید می افتاد. از بیرون راحت تر می توانید سر و عصبانیت خود را مدیریت کنید. آن بازی باعث شد که من نتوانم در نقش مربی بازی کنم ، ما داشتیم باختیم و من وارد شدم: لحظه ای اتفاق افتاد که یک بار برای من اتفاق افتاد و به آن فکر کردم ، نفر دوم را ندیدم و رفتم. این فکر سایر بازیکنان بود: اشتباهی کردم كه هرگز نخواستم آن را انجام دهم ، متاسفم و از او عذرخواهی كردم. ”

پالوتا برای تمدید قرارداد با من تماسی بر قرار نکرد..شرم آور سن.چرا که من برای آنچه که برای رم انجام داده ام،سزاوار احترام بیشتری هستم.”
“کاسانو مانند برادر من بود.یک شریک ایده آل در زمین مسابقه بود.با چشمان بسته با هم بازی می کردیم.وقتی او رفت،نارحت شدم زیرا تنها کسی بود که از نظر فنی میتوانست کارهایی را من می توانم انجام دهم را انجام دهد.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *