حافظ مسلمی 1451 روز پیش
بازدید 52 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا در ویژه برنامه رما تی وی

پائولو فونسکا دیروز میهمان ویژه برنامه در خانه بمان رما تی وی بود.صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

بازیکنان در این بازه زمانی چطور تمرین میکنند؟
“بازیکنان هرکدام در اصل یک برنامه فیزیکی تمرینی دارند، آنها برنامه ای برای فعالیت ها و تمرین فیزیکی برای هر روز خود دارند و البته توسط نونو رمانو کنترل می شوند. در کنار اینها هر روز با بازیکنان صحبت میکنم و این تنها راه موجود در این روزهاست. هرکدام از بازیکنان با دوچرخه تمرین میکنند، این یک کار ثابت برای بازیکنان است.”

رما در اجتماع بسیار فعال است!
“خیلی افتخار میکنم که اینجا در رم هستم و جزوی از این خانواده هستم. بیشتر از چیزی که هست افتخار میکنم، کارهایی که رم انجام می دهد باعث افتخار من و تمام رمی ها و اهالی رم است، در این شرایط سخت و حساس جامعه باشگاه هر کاری که می تواند انجام می دهد که این باعث افتخار ماست. به نظرم رم فراتر از فوتبال است، این کامل واضح هست، ما داریم کار خاص و فوق العاده ای انجام می دهیم.”

از اینکه در پایتخت هستی خوشحال هستی؟
“باشگاه را دوست دارم، مردم را هم دوست دارم و تمام کسانی که در باشگاه کار میکند را هم، هودارانی که فوق العاده هستند را دوست دارم، دوست دارم برای سالهای زیادی در رم باشم.”

از تجربه تان در این دوره سخت بگید؟
“خانه هستم و کنار خانواده و بچه هام راحتم. در جمع خانواده ام هستم.”

فوتبال در شروع دوباره و از سرگیری چه فوتبالی خواهد بود چطور خواهد بود؟
“این موقعیت جدیدی برای همه است، باید کار کنیم و تلاش داشته باشیم و فقط در مورد هر هفته پیش روی خودمون فکر کنیم چون که در این شرایط دشوار سخت است که در مورد اینکه چه زمانی به زمین بازی برخواهیم گشت فکر کنیم. روز بازگشت به زمین روز مهمی خواهد بود اما مشخصا هر روز در مورد اینکه چه کاری می توانیم انجام بدیم حرف میزنیم، اما این موقعیتی است که تصورش هم سخت است چون در این لحظه هیچ چیز نمیدونیم در مورد اینکه چه خواهد شد، چیزی که مهم است این است که باید بدونیم کی بازی خواهیم کرد. همچنین مهم است که بدانیم کی فصل شروع می شود اگر این رو بدانیم شاید نتونیم فصل بعد رو شروع کنیم، باید به این هم فکر کنیم.در این لحظه نگران شرایط فیزیکی بدنی بازیکنان هستیم نه بحث های تاکتیکی، بعد از ریکاوری تعطیلات کوتاهی خواهیم داشت و سخت است تصور آینده ای که نمیدونیم چه زمانی به بازی برخواهیم گشت. اما کاری که داریم انجام میدیم کار بزرگی است، هر روز بازیکنان رو چک میکنیم.”

آیا محدودیت زمانی ای برای آماده شدن هست؟
“فکر میکنم 3 تا 4 هفته طول خواهد کشید این کار. در بوندسلیگا با محدودیت هایی تمرین ها برگزار میشن، ما حتی به این کار هم فکر کردیم اما فعلا نمیتونیم به این فکر کنیم که با تمام بازیکنان بصورت گروهی تمرین کنیم، حداکثر میتونیم گروه 6 یا 7 نفره بازیکنان تشکیل بدیم، باید بدون تماس و با فاصله از همدیگر کار کرد و شاید بازیکنها باید تو خونه خودشون دوش بگیرن و در اتاق های جداگانه و شخصی باشد، شرایط و موقعیت آسانی نیست”

با از سرگیری فصل زانیولو می تواند در دسترس باشد و بازی کند!
” در این مورد می توانم بگویم که خوش شانس هستش، او خیلی خوب کار می کند. و به خوبی در حال  ریکاوری ست. باید ببینم وقتی که به زمین بازی برگشتیم می تواند همراه ما باشد و تمرین کند، فعلا که همچین امکانی وجود ندارد، شاید بعدا بله!”

یک آرزو برای عید پاک رمانیست ها؟
” می دانم که این عید پاکی نیست که هم ما  میخوایم، اما فکر میکنم در این لحظه چیزی که مهم است اینه که ما حال ما خوب هستش و اوضاع در ایتالیا می تواند رو به بهبودی باشد. باید این عید پاک رو با سلامتی نشاط، آرامش و امید سپری کنیم،فکر میکنم به زودی همگی باهم و کنار هم به استادیوم باز خواهیم گشت. نباید منفی باشیم اما مثبت بودن بله ، چونکه درست همین حالا در این شرایط مهم ترین چیز همین است ذهنیت مثبت.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *