حافظ مسلمی 1451 روز پیش
بازدید 50 بدون دیدگاه

پانوچی؛ذهنیت فونسکا را دوست دارم

کریستین پانوچی ستاره اسبق جالوروسی مصاحبه طولانی با کوریره دلو اسپورت انجام داده که مهم ترین بخش های آن در زیر قرار گرفته ست

“صحبت هایی از احتمال از سرگیری مسابقات شده است اما فدارسیون تصمیم نهایی را می گیرد. راه اندازی مسابقات بدون امنیت خطرناک هست. ما نمی توانیم راه حلی برای اتمام فصل پیدا کنیم. بعضی که شروع شدن لیگ منفعتی برای آنان دارد، اصرار به این کار دارند.”

فونسکا؟

“من ذهنیت و نگرش او را دوست دارم. او عاشق رم هست و تلاش های او نشان دهنده این موضوع هست. فونسکا به خوبی فشار هارا مدیریت کرده است. نکته مثبت تیم عملکرد در روزهای بد تیم هست. بنظرم فونسکا مرد مناسبی برای هدایت رم هست. ”
توتی؟

“رفتن توتی از باشگاه قطعا تصمیم سختی برایش بوده است. او مسیر پیشرفت را به تدریج طی کرد اما شاید در کارش احساس رضایت نمی کرد که چنین تصمیمی گرفت. ”

سال های بدون جام رم؟

“سال‌های سختی برای رم بوده است. روز پیش پیروزی 5-1 رم مقابل لاتزیو را از تلویزیون دیدم. رم نسبت به آن سالها افت کرده است. رم هرسال مجبور هست که ستارگان خود را بفروشد و همین کار مشکلاتی ایجاد کرده است. هم اکنون رم بازیکنان با استعدادی دارد می‌تواند به کسب موفقیت در آینده امیدوار باشد.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *