حافظ مسلمی 1464 روز پیش
بازدید 41 بدون دیدگاه

مصاحبه مانچینی با اسکای

جیانلوکا مانچینی مدافع رم به تازگی مصاحبه ای با Sky Sport انجام داد که صحبت هایی او در زیر قرار گرفته ست.

زندگی روزمره چطور است؟
“کارهای روزمره من !از خواب بیدار می شوم ، صبحانه می خورم، کمی کمک به همسرم در خانه می کنم ، از آنجا که من قبلاً هرگز در چنین وضعی نبودم، ناهار را شروع می کنم و برنامه کاری را که رم برای ما ارسال کرده است را آغاز میکنم. من تمرین می کنم زیرا مهم است که شرایط جسمی خود را حفظ کنیم به بهترین وجه از آنجا که ما زمینه را از دست می دهیم اما مهم است که در خانه بمانیم وتوصیه های درست را که دولت به ما داده است دنبال کنیم. ”

شما درخیریه بسیار فعال هستید. آیا افتخار می کنید که چنین مشارکتی می کنید؟ نتایج فعلی چیست؟
“بله ، من به شرکت خودم بسیار افتخار می کنم ، رم یک کمپین اهدای عضو برای بیمارستان اسپالانزانی افتتاح کرده است ، هدف این است که به 500،000 یورو برسیم . ما بازیکنان و کادر فنی در این کار شرکت کرده ایم زیرا در آنجا تأثیر زیادی گذاشته است و ما می خواهیم بخشی از این نیز باشیم. در چند روز گذشته رم، 13 هزار ماسک و همه ژل های ضدعفونی کننده اهدا کرده است ، به همین دلیل در وب سایت رم همه چیز وجود دارد که می توانید اهدا کنید. ”

مدتهاست که در برگامو بازی و زندگی کرده اید ، چه احساسی دارید که به همراهان سابق خود بگویید؟
“این یک وضعیت سورئال است ، به ویژه برای آنها. من آنها را در آغوش می گیرم وبه لهجه برگامو،میگویم هرگز تسلیم نشوید. آنها مردمی عالی هستند ، مطمئناً آنها می دانند چگونه این دوران را بگذرانند.”

درباره ی تعادل خود در بودن در ترکیب ثابت و همبازی خود کریس اسمالینگ چه سخنی دارید؟
“تعادل من مثبت است ، بخش دوم فصل من اشتباهاتی را مرتکب شدم اما روند رشد است و سعی می کنم آنها را مرتکب نشوم. اسمالینگ به من کمک می کند ، مشاوره ای در زمینه ارائه می دهد و سعی می کند مرا بهبود بخشد ، من او را دنبال می کنم زیرا او تجربه دارد و من باید از او یاد بگیرم. ”

فونسکا چگونه وضعیت را اداره می کند؟
“ما روز دیگر یک تماس ویدیویی داشتیم ، و یک برنامه 30 روزه دریافت کردیم. آنها ما را به روز کردند ، به ما برنامه های جدید دادند و همچنین یک برنامه جدید تغذیه خوب دادند. آموزش اغلب از اهمیت زیادی در رم برخوردار است.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *