حافظ مسلمی 1476 روز پیش
بازدید 70 بدون دیدگاه

رسمی؛تعلیق چمپیونزلیگ و لیگ اروپا

بعد از روبرو شدن با انتقاد های سنگین در پی پاسخگویی دیرهنگام و عکس العمل کند در 48 ساعت گذشته، بوفا بصورت رسمی اعلام کرد که هم چمپیونزلیگ هم لیگ اروپا در پی شیوع کروناویروس در اروپا تعویق شده
بیانیه رسمی یوفا به شرح زیر ست.
“باتوجه به تحولات ناشی ازگسترش کروناویروس کوید19 در اروپا و تصمیمات مختلف دولت های اروپایی ، تمام مسابقات رقابت های باشگاهی یوفا که برای هفته آینده برنامه ریزی شده بود به تعویق افتادند. این تعلیق شامل بازی های باقی مانده از مرحله دور برگشت بازی های چمپیونزلیگ که برای تاریخ 17ام 18ام مارس 2020 برنامه ریزی شده بود و تمام بازی های لیگ اروپا دور برگشت که برای 19 ام ماه مارس برنامه ریزی شده بود ، و همینطور بازی های لیگ جوانان اروپا مرحله یک چهارم نهایی که برنامه ریزی شده بود برای تاریخ 17 و 18 مارس، همگی به تعویق افتادند.
تصمیمات بعدی درباره زمان برگزاری این مسابقات تعلیق شده در موعد مقرر ابلاغ خواهند شد. در نتیجه تعویق بازی ها، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که برای روز 20ام مارس 2020 برنانه ریزی شده بود نیز به تعویق افتاد.
یوفا دیروز از 55 عضو انجمن خود را به همراه هیئت های انجمن باشگاه های اروپا و لیگ های اروپایی دعوت بعمل آورد و طی یک ویدیو کنفرانس بین نمایندگان و اعضا و اتحادیه باشگاهی اروپا و یک نماینده از فیفا، به یک جلسه ویدیو کنفرانس در روز سه شنبه 17 مارس دعوت کرد تا در مورد پاسخ و واکنش فوتبال اروپا به این تعطیلی و تعلیق را بررسی و بحث کنند.”
جالوروسی طبق برنامه بایستی به مصاف سویا میرفت، با این حال باید دید که آیا این مسابقه اصلا برگزار خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *