حافظ مسلمی 1496 روز پیش
بازدید 41 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از نبرد با لچه

پائولو فونسکا سرمربی رم پیش از دیدار یکشنبه شب مقابل لچه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

“لچه یک تیم بسیار با انگیزه است که سه برد متوالی داشته ست. آنها فوتبال خوبی بازی می کنند و سعی می کنند از دفاع بازیسازی کنند. آنها بازیکنان خوبی دارند. ما انتظار بازی سختی را داریم.”

آیا در یک دوره زمانی کوتاه به فکر ایجاد تغییراتی با این تعداد مسابقه هستید؟

“ما می توانیم دو،سه یا چهار تغییر برای بازی ایجاد کنیم. زمان زیادی برای بازیابی وجود ندارد ، بنابراین شما انتظار دارید که چند تغییر ایجاد کنید تا تیم برای بازی بعدی تازه بماند.”

شما به روشنی در مورد فرم لورنزو پلگرینی صحبت کرده اید. شما چگونه اوضاع را اداره می کنید؟ آیا باید استراحت کند یا باید بازی کند؟

“یک مربی همیشه باید در مورد هر دو گزینه فکر کند و من همین کار را کرده ام. اول از همه ، لورنزو باید بفهمد چه کاری را به خوبی انجام نداده است و چرا. من در چند روز گذشته با او صحبت کردم تا توضیح دهم که در حال حاضر چگونه بود.من معتقدم که لورنزو باید بازی کند. مهم این است که بازیکن احساس حمایت کند و نشان دهد که می تواند اوضاع را تغییر دهد. ما با مخفی کردن آنها به بازیکنان و تیم کمک نمی کنیم. ”

الكساندر كولاروف در حال حاضر از نظر فرم عالی نیست. چگونه می خواهید این کار را انجام دهید؟

“من به فکر برنامه خاصی برای مدیریت کولاروف نیستم و او قصد دارد فردا بازی کند. من فکر می کنم ویژگی های الکس برای مقابل تیمی چون لچه مهم است.من فکر می کنم او آخرین مسابقه بهبود یافته است. ما باید در مورد آنچه انجام داده ایم خوب فکر کنیم. این تیم در ابتدای فصل عملکردهای بسیار خوبی داشت ، این بدان معنی است که ما توانایی انجام آن را داریم.”

رم در این فصل بیشترین کرنرهای سری آ را به دست آورده است. آیا شما در تمرینات روی آن کار می کنید تا از آنها بیشترین استفاده را کنید؟

” باید بگویم ما یکی از تیم هایی هستیم که بیشتر گل های خود را از کنار ها به ثمر رساندیم. ما دائماً روی آن قسمت از بازی کار می کنیم.”

علاوه بر جدول رده بندی لیگ ، فکر می کنید تیم چیزهای مورد نیاز برای چهارمی را دارد؟

“همیشه متصورم که بتوانم فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.باید اعتقاد داشته باشم و دیگران را نیز به این باور برسانم.”

جیانلوکا مانچینی پس از افت سطح عملکرد و بازی نکردن در روز پنجشنبه چگونه است؟

“درست است که او بازی نکرده است ، اما من نیازی به گفتن چیزی در مورد او ندارم. او بازیکنی است که وقتی احساس می کنم به او احتیاج داریم در این تیم قرار خواهد گرفت.من فکر می کنم کریس اسمالینگ و فدریکو فازیو بازی خوبی داشتند ، اما مانچینی مطمئناً در همه زمینه ها یک حرفه ای عالی است.”

آیا هنریک میخیاریان از اماده ست از ابتدا در ترکیب باشد؟

“هنریک، جاستین و پروتی همگی آماده هستند. فردا خواهیم دید.”

اگر رم نتواند فصل را با جایگاه چهارمی به پایان برساند،آیا این یک شکست محسوب می شود یا بخشی از پیشرفت تیم است؟

“این سؤالی است که می تواند پاسخ بسیار طولانی ایجاد کند ، اما من فکر نمی کنم این یک شکست باشد. از ابتدای شروع پروژه و‌کار ، ما این موضوع را به عنوان صفر فصل تعریف کردیم که در آن تغییرات بسیاری رخ داده است.یورگن کولب یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر ، در فصل نخست با لیورپول هشتم شد.لاتزیو الان خوب کار می کند ، اما سیمونه اینزاگی چند سال است که با آن تیم کار می کند؟گاسپرینی مثال های بیشتری که من می توانم ذکر کنم.”

“امسال تغییرات زیادی در رم رخ داده است و فکر نمی کنم رده چهارمی ناکامی باشد ، اما من یک فرد مثبت هستم و تاکنون به این موضوع فکر نکرده ام ، به ویژه به این دلیل که فکر می کنم می توانیم به پایان برسیم.”

رم با راننده ای مقایسه شده است که سه تصادف پشت سر هم دارد اما ما در مورد فوتبالیست های حرفه ای صحبت می کنیم. فکر نمی کنید والنتینو روسی یا لوئیس همیلتون بتوانند بدون هیچ مشکلی دوباره به آنجا بروند؟ چرا رم همه این مشکلات را دارد؟

“من فکر نمی کنم که روسی بعد از سه تصادف پشت سر هم یکسان باشد. ما باید برای ایجاد تغییر در جنگ باشیم. با این حال فوتبال با سایر ورزش ها فرق دارد. شما به ورزش های انفرادی اشاره کردید ، اما این ورزش تیمیست و امکان اشتباه وجود دارد. ”

وقتی دفاع می کنید بیشتر روی توپ یا مرد تمرکز می کنید؟

“این بستگی به موقعیت شما دارد. مدافعان باید نگران توپ و فضا باشند.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *