حافظ مسلمی 1503 روز پیش
بازدید 42 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از شکست مقابل آتالانتا

فونسکا: برای رم سخت است اما ممکن است.”
بعد از باخت 2-1 برابر آتالانتا در برگامو پائولو فونسکا مربی رمی ها به سوالات خبرنگار کانال dazn این چنین جواب داد:
“در این لحظه مهم ترین چیز کار کردن روی ذهنیت و تفکر بازیکنان است”

“بازی در اینجا راحت نیست، آتالانتا همیشه موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد میکند و خیلی کم به انها اجازه این کار را دادیم تحت این شرایط. از لحاظ استراتژیک در دفاع خوب کار کردیم، و بنابراین نمی توانیم چیز بدی در مورد رفتار و نگرش تیم بگویم. در مجموع از لحاظ دفاعی خوب بازی کردیم، فقط این دو گل را دریافت کردیم با این وجود، لحظات سختی پشت سر گذاشتیم.”

“هنوز 14 بازی پیش رو داریم. سخت است اما ممکن است، در فصلی مثل این فصل سری آ که خیلی متعادل است و من باور دارم که می توانیم دوباره در مسیر درست قرار بگیریم. از نظر فیزیکی در فرم خوبی هستیم نسبت به بازی های قبل سخت تر دویدیم و تلاش کردیم، اما در اولین موقعیت به نظر میرسد که گل دیافت میکنیم. فکر میکنم در چند بازی اخیر از کرنر ها 3 گل دریافت کردیم. خیلی بهتر می توانیم عمل کنیم در چنین شرایطی، من مطمئم که خیلی زود به مسیر برد برمیگردیم از هفته بعد و به کورس جدول برمیگردیم.”

“آتالانتا رقیب بسیار سرسختی برای بازی کردن است. بدون کریستانته و دیاوارا بازی کردیم، و حقیقتا تنها گزینه برای خط هافبک مانچینی بود. با این سیستم 1-4-1-4 باز هم در آینده میتوانیم بازی کنیم، مشخصا بستگی به زمان و شرایط و رقیب دارد”

“مهم این است که تیم در دفاع فشرده و نزدیک بهم و بسته باقی بماند و دفاع باز و گسسته نشود. تقریبا در تمام بازی خوب عمل کردیم از این حیث، اما شاید از پرس سخت و بالای آتالانتا و توپ هایی که در عمق دفاع ما فرستاده میشد آسیب دیدیم و ضربه خوردیم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *