حافظ مسلمی 1568 روز پیش
بازدید 34 بدون دیدگاه

پروتی در کنفرانس پیش از دیدار با ولفسبرگ

دیگو پروتی پیش از دیدار مقابل ولفسبرگ در لیگ اروپا همراه فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.در زیر صحبت های او قرار گرفته ست.

“بعضی از بازیکنان مانده اند و برخی دیگر پیوستند. مربی دیگری داریم. ما در مسیر درست هستیم. برخی از بازی ها اتفاق افتاده است که قطعاً می توانستیم بهتر عمل کنیم اما در حال حاضر در یک حرکت مناسب قرار داریم. ما مقابل اینتر که تیم خوبی هستند ، واقعاً خوب بازی کردیم. ما باید به آنچه انجام می دهیم ادامه دهیم و می دانیم که فردا یک مسابقه بسیار مهم است. ”

در ابتدای فصل گفتید که می خواهید در لیگ اروپا قهرمان شوید!

“من به هم تیمی هایم و در کل تیم و به آنچه رئیس با ما انجام می دهد اعتقاد داریم. من فکر می کنم ما توانایی برنده شدن آن را داریم. تیم های بسیار خوبی از جمله تیم هایی هستند که از لیگ قهرمانان اروپا می آیند ، اما ما روی خودمان و فردا متمرکز هستیم. این یک بازی است که ما باید برنده شویم. فقط پس از آن می توانیم درباره مرحله بعدی رقابت فکر کنیم. ”

حال شما چطور است؟

“این یک شروع وحشتناک برای من بود زیرا من تابستان یک جلسه تمرینی را از دست ندادم و روز قبل از شروع سری آ ، من مصدوم شدم. من هم بسیار متعجب شدم.ما به عنوان فوتبالیست های حرفه ای می دانیم که مصدومیت بخشی از بازی است. این فقط برای من اتفاق نمی افتد.”

“من شخصاً امیدوارم از الان تا آخر سال شرایط مناسبی داشته باشم. امیدوارم بتوانم کاملاً سالم بمانم و سهم مهمی در تیم داشته باشم.در سن 31 سالگی این خیلی عالی خواهد بود.”

آیا شما و سایر بازیکنان درباره آسیب هایی که امسال رم داشته اند صحبت می کنید؟

“این فقط در رم رخ نمی دهد. به رئال مادرید نگاه کنید. آنها تیم بزرگی هستند که مصدومیت زیادی دارند. ما دچار آسیب های عضلانی شده ایم اما دچار شکستگی نیز شده ایم. این تا حدودی به بد شانسی نیز ربط دارد.- این فقط مربوط به شرایط جسمانی‌نیست. ”

آیا در مورد تغییر احتمالی مالکیت صحبت می کنید؟

“ما روی فوتبال تمرکز می کنیم. این باشگاه نگران چیزهایی از این قبیل است. ما فوتبال بازی می کنیم.”

” آسیب های ما ربطی به بحث های زناشویی ندارد. باشگاه در حال انجام هر کاری ممکن است تا اطمینان حاصل کند که به راحتی می توانیم راحت باشیم. آنها کل زمین آموزش را نوسازی کرده اند و زمین های مورد نیاز بازسازی کردند. ممکن است آنها هنوز کامل نباشند ، اما امیدوارم با تمام موارد احتیاطی که انجام می دهیم ، شاهد صدمات کمتری داشته باشیم.”

 

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *