حافظ مسلمی 1597 روز پیش
بازدید 68 بدون دیدگاه

دوران تاریک برای کاپیتان

کاپیتان رم برای ششمین بار متوالی روی نیمکت بود و حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. واقعیت تعجب اوری است که کاپیتان رم تا به حال انقدر دور از زمین نبوده است و این حقیقت لبخند را از لب های او برداشته است.
این دوران ، دوره تاریکی برای الساندرو است اما او یک بارقه امید ان هم دعوت شدن به تیم ملی از سوی روبرتو مانچینی را دارد‌. با این وجود یک فرصت دیگر از سوی سرمربی میتواند به او اعتماد به نفس زیادی بدهد.
این ها تفسیر های گزارشگر افسانه ای رمی یعنی کارلو زامپا است.
رابطه بین فونسکا و فلورنزی هرگز به طور قطعی به هم نخورده است. دلایل محرومیت کاپیتان رم از بازی کردن هنوز مشخص نیست و در ذهن مربی پرتقالی است. یکی از این مشکلات سوتفاهم تاکتیکی بین مربی و فلورنزی است که باعث شده او بازی نکند. فلورنزی در فصول اخیر به عنوان پست دفاع راست هرگز نمیتوانیم او را بازیکن متعادلی نام ببریم مخصوصا در فاز دفاعی که او متعادل نبوده است و فونسکا این را متوجه شده است به همینن خاطر او از اسپیناتزولا استفاده میکند تا خطرات را به حداقل برساند. علاوه بر آن فونسکا از رفتار و اخلاقیات فلورنزی هم راضی نیست. کاپیتانی با شخصیت خاص اما بدون خاصیت رهبری که تکنسین پرتقالی به او اعتماد نکند و او را نیمکت نشین کند.

با وجود این اختلافات فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیام های ارامس بخش به او فرستاد و گفت: او همیشه شانس بازی کردن را دارد. او به خوبی کار میکند و اماده است که به تیم کمک کند. مورد دیگری که پاسخی برای ان وجود ندارد این است که سانتون به کاپیتان رم ترجیح داده میشود و گزینه الترنیتیو اسپیناتزولا است. همچنین اسپیناتزولا هم در بازی مقابل پارما مصدوم شد. الساندرو میداند که پنجره نقل و انتقالاتی یکی از فرصت هایی است که نباید از دست داد و اینده او نامشخص است. در ژانویه که پنجره نقل و انتقالاتی باز میشود گزینه های او تیم های زیر هستند: اینتر، میلان و فیورنتینا در ایتالیا و همچنین سرمربی سابق رم رودی گارسیا که سرمربی حال حاضر لیون است هم او را میخواهد. او همچنین میتواند به شانگهای شنهوا و هم تیمی سابق خود یعتی الشراوی بپیوندد. مونتلا پس از شکوفا کردن او باز هم از او استقبال میکند، همچنین کونته هم او را میخواهد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *