حافظ مسلمی 1609 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از برد ناپولی

پائولو فونسکا سرمربی آ.اس رم بعد از برد تیمش مقابل ناپولی با اسکای اسپرت مصاحبه ای انجام داد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.
“ما یک گل عالی به ثمر رساندیم،البته یک پنالتی را هم  از دست دادیم و تیم احساس شکست کرد ، از طرفی موقعیت  های زیادی را از دست دادیم. طبیعی بود که ناپولی از آن بهره می برد و به سبک خود گلزنی کرد.”
“ما  بین دو نیمه صحبت کردیم که مجبور شدیم به فشار زیاد آنها ادامه دهیم و از آن زمان با یک عملکرد عالی در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم.
“تمام تیم می فهمد که ما با هم و در کنار هم قوی تر هستیم.برای مثال امروز ژکو عملکرد خوبی داشت اما گلزنی نکرد.در دفاع نیز بسیار کمک کرد. این یک نشانه و نگرش عالی است. ”
“نکته مهم در این لحظه دشوار با صدمات زیاد ، همکاری مشترک است. تیم فهمید که ما باید بیش از هر زمان دیگری بجنگیم ، بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم.، بنابراین نگرش کل گروه همان چیزی است که برای من مهم است.”
“ما هنوز چیزی نبردیم. ما باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم ،خوب است که در موقعیتی قرار بگیریم که احساس می کنم برای ما مناسب است ، اما این یک روند است.”
“از قضا ، بحران مصدومیت باعث شده است رم با عملکرد خوب  مانچینی در میانه زمین به عنوان یک هافبک عالی،کمی مشکلاتش در این پست کم شده ست.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *