حافظ مسلمی 1609 روز پیش
بازدید 47 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از دیدار با ناپولی

پائولو فونسکا سرمربی آ.اس رم پیش از دیدار فردا مقابل ناپولی در کنفراس مطبوعاتی شرکت کرد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

آیا شما فکر می کنید جیانلوکا مانچینی را به دفاع برگردانید؟

“فردا خواهیم دید. امروز نمی خواهم درباره انتخاب تیمم صحبت کنم. از من در مورد ترکیب سوال نپرسید.چرا که به شما نمی گویم. ”

نظر شما در مورد  کارلو آنچلوتی؟

“او مربی فوق العاده ای است که در برخی از بزرگترین باشگاه ها موفق به کسب  جام هایی شده است. برایی او احترام زیادی قائلم. او حرفه ای و صادق است. من از او خیلی خوشم میاد. من امیدوارم که او فردا تیمش شرایط خوبی نداشته باشد. ”

دفاع شما خیلی خوب کار کرده است لئوناردو اسپینازولا و خوان خسوس چگونه هستند؟

“آنها هر دو آماده هستند. این تصمیم من بود که اسپینازولا را مقابل اودینزه بازی نکند ، اما هر دو آنها در دسترس هستند. ”

اکنون شاهد خاویر پاستور واقعی هستیم. او چطور است؟ آیا او می تواند تمام همینطور ادامه دهد؟

 “شرایط پاستوره برای من بسیار واضح است،همه چیز مربوط به شرایط فیزیکی ست.. او خوب بازی می کند. ما در حال حاضر گزینه های زیادی نداریم و او خوب است. “

مردم در مورد  چتین صحبت کردند ، که خوب عمل کرده است. او چه نوع بازیکنی است؟ آیا این شانس وجود دارد که او بتواند در تیم جایی کسب کند؟

“بله ،او پسر خوبی است و هر روز در حال یادگیری است. او می تواند گزینه ای باشد اما من هنوز نمی دانم. ”

انتظار داشتید در این  بخش از فصل بالاتر از ناپولی باشید؟

” اگر به همان روشی که در دو مسابقه اخیرمان انجام می دهیم ، شانس بهتری برای پیروزی در بازی ها خواهیم داشت. این ما را قادر می سازد در مسابقات بازی کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. ”

رم در این قسمت اول فصل دچار مصدومیت و  اشتباهات داوری شده است.نظر شما؟؟

“بله درست است.اما مهمترین چیز این است که ما جاه طلبی نشان می دهیم و این همان کاری است که در حال حاضر انجام می دهیم. فکر می کنم دیدن همه بازیکنان بسیار مهم است. ”

“مسابقه فردا برای من مهم است. ما مقابل تیم بزرگی هستیم و نمی توانم به جز این بازی به چیز دیگری فکر کنم. ”

شما دو سال پیش با ناپولی با موریزیو ساری روبرو شدید. آن تیم با این تیم چه تفاوتی داشت؟

“من دوست ندارم مقایسه کنم. تیم ساری بسیار خوب بود اما آنها از آن زمان بازیکنان و مربیان را تغییر داده اند و اکنون فوتبال متفاوتی بازی می کنند. هر دو تیم با وجود ویژگی های مختلف بسیار خوب هستند. ”

به نظر می رسد بعد از بازی اودینزه واقعاً هواداران را در کنار خود داشته اید. فکر می کنید دقیقاً چه کار کرده اید؟

“من فکر می کنم بازیکنان مهم هستند ، نه من. رم مهم است. من دوست دارم تیمم این را حفظ کند و ما در تلاش هستیم تا این کار را به صورت مؤثرتر انجام دهیم اما همه چیز مهم این است که بازیکنان درک کنند که باید جاه طلب باشیم ، باید جنگ کنیم . ذهنیت مهمترین چیز است. من با تیم کار می کنم تا آنها را بیشتر جاه طلبی جلوه دهم.گل کلایورت حرکت خوبی بود. ما از دفاع توپ راه اندازی کردیم و سریع حمله کردیم ، این چیزی است که ما در تمرینات روی آن کار می کنیم. این یکی از اصول بازی ماست. این یک حرکت خوب بود. “

جیانلوکا پتراچی چه نوع تأثیر دارد؟

“او همیشه حاضر و به تیم نزدیک است. او زیاد با ما صحبت می کند . بودن او اطراف تیم بسیار مثبت است. او هر روز با ماست و این بسیار مهم است. ”
آیا کریس اسمالینگ ایده شما بود یا ایده پتراچی؟ فکر می کنید او چگونه در سری آ زندگی می کند؟

“اولین باری که درباره اسمالینگ صحبت کردیم  پتراچی پیشنهاد داده بود. – او به من در مورد احتمال ورود او به من گفت. او بازیکن خوبی است و برای این تیم بسیار مهم است. ”

آیا شما در برابر ناپولی از عقب تر دفاع خواهید کرد و این باعث می شود که آنها سخت تر از این باشند؟

“نه ، ما همیشه سعی می کردیم به عنوان تیم جمع و جور بمانیم و از گل خود دفاع کنیم. ما فردا همین کار را خواهیم کرد. ما می دانیم که آنها یک تیم عالی هستند اما باید جمع و جور باقی بمانیم و در صورت امکان آنها را از دروته خود دور نگه داریم. ”

“درست است که اخیراً شاهد اشتباهات زیادی بوده ایم اما فکر می کنم همه می خواهند پیشرفت کنند. امیدوارم هیچ کس در پایان بازی فردا درباره داور صحبت نکند. ”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *